TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe komen jullie aan je nickname????
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by Eye-Riz on Aug-27-2001 16:40:

mmm, misschien heet ie wel Magoggeltje, maar vond ie dat zo'n rare naam, dus dacht ie 'laat ik me maar Michiel noemen, dan lachen ze me niet uit'

Ga'k nu door voor de wasmachine?

Posted by Dj Alpha on Aug-27-2001 18:29:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
mmm, misschien heet ie wel Magoggeltje, maar vond ie dat zo'n rare naam, dus dacht ie 'laat ik me maar Michiel noemen, dan lachen ze me niet uit'

Ga'k nu door voor de wasmachine?

G F L C T E T
.. E E I I E R

Posted by TranceFool on Aug-27-2001 20:16:

quote:
Originally posted by Dj Alpha

G F L C T E T
.. E E I I E R

W W D A H B I Z K R E L N O E G D A
O , A R E B E E E W L A G V R E A N

Posted by TranceFool on Aug-27-2001 20:18:

quote:
Originally posted by TranceFool

W W D A H B I Z K R E L N O E G D A
O , A R E B E E E W L A G V R E A N

en ik had em toch echt goed ingetikt

Posted by arno on Aug-27-2001 20:20:

quote:

geen zorgen, ik begrijp hem wel. Je moet gewoon een beetje scheef voor je scherm gaan zitten

Posted by TranceFool on Aug-27-2001 20:22:

quote:
Originally posted by arno

geen zorgen, ik begrijp hem wel. Je moet gewoon een beetje scheef voor je scherm gaan zitten

Ja ik denk het wel dan

Posted by Eye-Riz on Aug-27-2001 21:05:

Met scheel kijken kom je ook een heel eind

Posted by Dj Alpha on Aug-28-2001 11:40:

quote:

Zoiets moet je ook aan de master overlaten haha

Posted by OENKABOENKA on Aug-28-2001 12:29:

De master die Gefeliciteerd met een T schrijft?

{-_-}

Posted by Dj Alpha on Aug-28-2001 13:24:

T moet wel herkenbaar blijven he?

Posted by Trancetunnel on Aug-28-2001 15:41:

Nou ja, mijn naam heb ik ooit eens verzonnen voor een Trance-CD'tje die ik elke maand een beetje kopieerde hier in de buurt. -> Trancetunnel (verrassend niet?) Na 4 CD's gemaakt te hebben verkocht ik er van een serie ongeveer 75 stuks. Hij viel goed in de smaak (een beetje uplifting trance) en daar wilde ik een leuke naam voor verzinnen. (Het heeft totaal niks te maken met die TunnelTrance Force CD's, die kende ik nog niet eens toen) En ik vond Trancetunnel wel een beetje mysterieus klinken, vandaar.
Toen ben ik vorig jaar begonnen met een internet-site met MP3's
(toevallig ook maar Trancetunnel gaan noemen) en heb daar, totdat ik laatst van BlackHole een mail kreeg of ik al hun MP3's zou willen deleten, anders volgde aangifte bij buma & politie, bijna een half miljoen bezoekers gehad. Hier is de url. Trancetunnel MP3

Posted by Little Theseus on Aug-28-2001 18:32:

quote:
Originally posted by Trancetunnel
Toen ben ik vorig jaar begonnen met een internet-site met MP3's
(toevallig ook maar Trancetunnel gaan noemen) en heb daar, totdat ik laatst van BlackHole een mail kreeg of ik al hun MP3's zou willen deleten, anders volgde aangifte bij buma & politie, bijna een half miljoen bezoekers gehad.

Wel balen zeg van die site. Echt verneukt dat veel sites zoals de jouwe en bijvoorbeeld trancerules.com de nek wordt omgedraaid.
Op zich kun je er op zitten wachten, maarja, ik vond het toch wel lekker om gratis albumpjes te downen!

Posted by Trancetunnel on Aug-28-2001 20:09:

tja..... 't was ook niet de enige reden dat Trancetunnel niet meer bestaat als MP3-site hoor. Er werd ook zo'n beetje 3/4 van de MP3's binnen een paar dagen van de servers verwijderd. En dan ben je het snel zat hoor

Posted by TranceFool on Aug-28-2001 20:13:

quote:
tja..... 't was ook niet de enige reden dat Trancetunnel niet meer bestaat als MP3-site hoor. Er werd ook zo'n beetje 3/4 van de MP3's binnen een paar dagen van de servers verwijderd. En dan ben je het snel zat hoor

Dat was idd klote van die servers. Ik heb altijd veel op jou site gezeten. Zeker in het forum. Zou eerst ook nog voor jullie gaan uppen weet je nog? Maar dat ging niet door door mn ISDN . Maaruh komt er nog wat nieuws?

Posted by Trancetunnel on Aug-29-2001 14:38:

quote:

Dat was idd klote van die servers. Ik heb altijd veel op jou site gezeten. Zeker in het forum. Zou eerst ook nog voor jullie gaan uppen weet je nog? Maar dat ging niet door door mn ISDN . Maaruh komt er nog wat nieuws?

Zeker weet ik dat nog wel, jij was altijd een van de vaste forum-bezoekers ja. Thanx nog voor dat. Enneh, ik ben bezig geweest met wat nieuws, in een soort van Forum (zelfde lay-out als deze, zelfde script) waarin dan een selecte groep mensen (zoals uploaders en de echte vaste bezoekers en zo)hun nieuwste vinyl-rips en andere nieuwe MP3's konden uitwisselen. Op zo'n manier heb je niet snel dat de MP3's van de servers verwijderd zullen worden, door beperkt data-verkeer en zo. Maar ja, toen ik die helemaal klaar had, is de complete site zo ineeens van de server verdwenen en zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen. En daar had ik ff geen zin meer in.... en ik denk ook niet dat ik binnenkort nog zin krijg....

Posted by TranceFool on Aug-29-2001 19:08:

quote:

Zeker weet ik dat nog wel, jij was altijd een van de vaste forum-bezoekers ja. Thanx nog voor dat. Enneh, ik ben bezig geweest met wat nieuws, in een soort van Forum (zelfde lay-out als deze, zelfde script) waarin dan een selecte groep mensen (zoals uploaders en de echte vaste bezoekers en zo)hun nieuwste vinyl-rips en andere nieuwe MP3's konden uitwisselen. Op zo'n manier heb je niet snel dat de MP3's van de servers verwijderd zullen worden, door beperkt data-verkeer en zo. Maar ja, toen ik die helemaal klaar had, is de complete site zo ineeens van de server verdwenen en zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen. En daar had ik ff geen zin meer in.... en ik denk ook niet dat ik binnenkort nog zin krijg....

Dat kan ik me voorstellen, daar krijg je echte kwaaie buien van, die klote servers. Is idd wel een cool idee

Posted by Vinyl Boy on Sep-05-2001 23:41:

Mijn naam is nog niet zo oud. Ik had Vinyl Baby - Vinyl Baby gedownload. vond dit wel een lekkere plaat en aangezien ik een jongetje ben, heb ik er Vinyl Boy van gemaakt.
Mijn oudere internet naam is IMPALA, die stamt uit de tijd dat ik net internet en ICQ kreeg, maar das weer en heeeeel ander verhaal

Posted by Jukx on Sep-05-2001 23:48:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Mijn naam is nog niet zo oud. Ik had Vinyl Baby - Vinyl Baby gedownload. vond dit wel een lekkere plaat en aangezien ik een jongetje ben, heb ik er Vinyl Boy van gemaakt.
Mijn oudere internet naam is IMPALA, die stamt uit de tijd dat ik net internet en ICQ kreeg, maar das weer en heeeeel ander verhaal

waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!

Posted by Rudy on Sep-06-2001 00:17:

quote:
Originally posted by Jukx

waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!

Dat zijn de Lyrics van Marco V - GODD

Vette plaat trouwens!

Posted by Henkie_henk on Sep-06-2001 06:38:

quote:

Thread voor eikels.. die Marco V - Godd nog nie hebbe... met direct DL erbij

Posted by Vinyl Boy on Sep-06-2001 10:29:

quote:
ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!

Ja, dat hoorde ik ook, beetje jammer, want ik was toch echt de eerste met deze sig. Die andere gast heeft er geloofik nog een fout in zitten ook.

houdoe!

Posted by Jukx on Sep-06-2001 10:35:

Ah! He bedankt jongens, ben hem gelijk aan het downloaden!!

Posted by Jukx on Sep-06-2001 11:09:

Ja het is wel een lekker nummertje ja! Vond alleen die lyrics een beetje tegenvallen hoor.... Niet qua text maar meer wat stem betreft. Ik had namelijk eerder zo'n stemmetje verwacht als uit CJ Bolland - The Prophet. maaaaaaaarja

Posted by Eye-Riz on Sep-06-2001 12:45:

Maarruh Jukx, HOE KOM JIJ EIGENLIJK AAN JE NAAM?!?!?
Daar ben ik toch wel ERRUG benieuwd naar. En ook ben ik wel benieuwd naar Magrec's verhaal... (voor zover ik me kan herinneren hebben jullie het er nog niet bij gezet, maar ik heb eerlijk geen zin meer om dat te checken door de hele thread opnieuw te gaan lezen..)

Posted by Dj Lex on Sep-06-2001 15:17:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Thread voor eikels.. die Marco V - Godd nog nie hebbe... met direct DL erbij

Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel ? Hehe Bedankt iig.
Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »