TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Net Paycheck gezien: http://www.imdb.com/title/tt0338337/
Hoofdrollen zijn gespeeld door Ben Affleck
en Uma Thurman
Wel een aardige film, maar niet voor in de bios. Gewoon lekker downloaden en wegkijken en vergeten
Geregisseerd overigens door de bekende John Woo.
Conclusie: Leuk, maar niet bijzonder. Wel aardig dus..........

Directed by
John Woo
Writing credits (WGA)
Philip K. Dick (short story)
Dean Georgaris (screenplay)
Add to
MyMovies Photos
Genre: Sci-Fi / Thriller / Action (more)
Tagline: Remember the future. (more)
Plot Outline: What seemed like a breezy idea for an engineer to net him millions of dollars, leaves him on the run for his life and piecing together why he's being chased. (more) (view trailer)
User Comments: MISFIRE AGAIN FOR PHILIP K. DICK
(more)
User Rating: 5.8/10 (4,027 votes)
Cast overview, first billed only:
Ben Affleck .... Michael Jennings
Aaron Eckhart .... James Rethrick
Uma Thurman .... Dr. Rachel Porter
Paul Giamatti .... Shorty
Colm Feore .... John Wolfe
Joe Morton .... Agent Dodge
Michael C. Hall .... Agent Klein
Peter Friedman .... Attorney General Brown
Kathryn Morris .... Rita Dunne
Ivana Milicevic .... Maya-Rachel
Christopher Kennedy .... Stevens
Fulvio Cecere .... Agent Furman
John Cassini .... Agent Mitchell
Callum Keith Rennie .... Jude, Guard
Michelle Harrison .... Jane
(more)
MPAA: Rated PG-13 for intense action violence and brief language.
Runtime: 119 min
Country: USA
Language: English
Van de week Gothika gezien. Ik had me er meer bij voorgesteld (nooit doen dus). Ergo --> viel tegen.
A female psychiatrist (Berry) wakes up as a patient in the asylum for the criminally insane where she works and finds that she is being charged with the murder of her husband, which she has no memory of committing. As she wrestles to regain her memory, she finds that she is the pawn of a vengeful spirit.
Het verhaal begon goed, maar de 2e helft van de film was het geld voor de scriptschrijver op volgens mij, want het zat rammelig in elkaar en het einde was helemaal
Hale Barry speelde overigens wel goed. De titel slaat alleen nergens op, "het klonk wel mooi" zei ze toen ernar gevraagd werd.
pfoe ik heb ook weer aardig wat films gezien, van wat ik me herinner:
Van Helsing, goede vermakelijke film
Out of Time, vette film, verrassend einde 
ehhh
taking lives, vond het een beetje een cheapy verhaal, maar wederom vermakelijk
naja binnenkort iig naar Troy, lijkt me een hele vette film!
| quote: |
| Originally posted by Jappio naja binnenkort iig naar Troy, lijkt me een hele vette film! |
Ik heb gisteren Troy gezien!
Ben niet zo heel erg fan van Brad Pitt, maar dat maakte niet uit want er waren wel andere mannen om door afgeleid te worden. Dat was wel nodig want de film zelf was so-so
Alweer had ik dat studio-gevoel en vond ik dat de SE slecht afgewerkt waren. Ik hoop niet dat ik opeens een 6th sense voor film doorzien heb ontwikkeld want dan is t nooit meer leuk om naar de film te gaan!
Wel grappig verhaal maar het paard zelf (waar Troye toch beroemd om is geworden) komt pas in op het laatst naar voren. Nou maakt dat op zich niet veel uit, want het verhaal dat ernaartoe werkt is wel goed bedacht. Alleen jammer dat het weer zo'n verkapt liefdesverhaal wordt. Waarom moeten ze in Hollywood toch overal zo'n Romeo en Juliet draai aan geven! Zonder liefde en sex kan een film toch ook wel blockbuster worden (of niet?
)
Conclusie: ik was er liever z�lf bij geweest 
| Originally posted by Miss Proximus Ik heb gisteren Troy gezien! Ben niet zo heel erg fan van Brad Pitt, maar dat maakte niet uit want er waren wel andere mannen om door afgeleid te worden. Dat was wel nodig want de film zelf was so-so Alweer had ik dat studio-gevoel en vond ik dat de SE slecht afgewerkt waren. Ik hoop niet dat ik opeens een 6th sense voor film doorzien heb ontwikkeld want dan is t nooit meer leuk om naar de film te gaan! Wel grappig verhaal maar het paard zelf (waar Troye toch beroemd om is geworden) komt pas in op het laatst naar voren. Nou maakt dat op zich niet veel uit, want het verhaal dat ernaartoe werkt is wel goed bedacht. Alleen jammer dat het weer zo'n verkapt liefdesverhaal wordt. Waarom moeten ze in Hollywood toch overal zo'n Romeo en Juliet draai aan geven! Zonder liefde en sex kan een film toch ook wel blockbuster worden (of niet? )Conclusie: ik was er liever z�lf bij geweest |
Same here met Brad PItt. TOtaal niet de overtuiging zoals in Gladiator en Bravehart , terwijl hij eigenlijk wel in zo'n soort categorie valt qua verhaal etc.
Oke, die Spring etc wat zo vet, hij verdient een nieuwe post van mij en geen edit 
Summer, Spring, Fall, Winter...and Spring
oftewel: Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0374546/
Website: http://www.sonyclassics.com/spring/

Genre: Drama
Plot Outline: The life of a Buddhist monk from when he was a child taken in by the temple to his last days as an old man. (more) (view trailer)
User Rating: 8.1/10 (547 votes)
Credited cast:
Yeong-su Oh .... Old Monk (as Young-soo Oh)
Ki-duk Kim .... Adult Monk
Young-min Kim .... Young Adult Monk
Jae-kyeong Seo .... Boy Monk
Yeo-jin Ha .... The Girl
Jong-ho Kim .... Child Monk
Jung-young Kim .... The Girl's Mother
Dae-han Ji .... Detective Ji
Min Choi .... Detective Choi
Ji-a Park .... The Baby's Mother
Min-Young Song .... The Baby
rest of cast listed alphabetically
Min-young Song .... The Baby
(more)
Also Known As:
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (2003) (International: English title)
MPAA: Rated R for some strong sexuality.
Runtime: 103 min
Country: South Korea / Germany
Wat meer screenshots:
http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/film

Korean director Ki-Duk Kim also wrote the screenplay and in the post-movie Q&A explained that this is a movie about life. Really it is the proverbial circle of life. The seasonal changes are the perfect backdrop for his vision of the changes in our lives. By far the most interesting portion of the film is during the teen years when the ill female visits. More life is experienced in this 20 minutes of filmmaking than in 2 hours of most. The symbolism of the boat is most appealing, although the buddhist spiritual scenes threw me off course at times. Did enjoy the director's comments on the stones (burdens) we all carry in our life and how at the end, we usually reflect on those times. Definitely worth seeing as a metaphor of the circle of life. Some of the scenery is beautiful and peaceful. By the way, that is the director as the master at the end of the film.
Nederlandse recencies en artikelen:
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/film/26402.html
http://www.8weekly.nl/index.php?art=1469
http://www.parool.nl/artikelen/FIL/1079503098492.html
http://www.filmkeuze.nl/cgi-bin/loa...ilm-6b662e.html
http://www.eo.nl/home/html/pijlers-...927264&subName=
Voor mij een zeer dikke 8.... een aanrader als je ook van de niet standaard films houdt!!
Jaaaaaaaaaaaaa heb van de week Kill Bill eindelijk gezien. AAH vind t echt een SUPERcoole film
Kan niet wachten op de afronding!!!
Echt Tarantino, lekker bruut geweld (woei!!!!!), veel bloed, rare en daarom grappige scenes en natuurlijk een soundtrack waar je twee punten van onder je shirt krijgt
(ja, dat ie tegen de rits drukt vind ik een betere tekst maar hoe hard ik ook m�n best doe, er drukt bij mij niks tegen de rits, hahahaha)
Ik had ergens eenr ecensie gelezen van ��n of andere kut die zei dat we als vrouwen juist trots moeten zijn op het feit dat wij het tot nu toe vaak zonder geweld hebben kunnen doen en dat er in Hollywood een trend lijkt op te komen van gewelddadige vrouwen en ze verwees dus met name naar deze film. Niet mee eens! Meer van die megastoere Uma Thurmans aub
Meer toe-wigglers aub
Goed, ik ben iig die hard Tarantino fan en ik wil mezelf graag uitnodigen bij iemand met dvd, grote tv en dolby surround om een tarantino marathon te houden. Ik neem de popcorn mee 
| Originally posted by Miss Proximus Jaaaaaaaaaaaaa heb van de week Kill Bill eindelijk gezien. AAH vind t echt een SUPERcoole film Kan niet wachten op de afronding!!!Echt Tarantino, lekker bruut geweld (woei!!!!!), veel bloed, rare en daarom grappige scenes en natuurlijk een soundtrack waar je twee punten van onder je shirt krijgt (ja, dat ie tegen de rits drukt vind ik een betere tekst maar hoe hard ik ook m�n best doe, er drukt bij mij niks tegen de rits, hahahaha)Ik had ergens eenr ecensie gelezen van ��n of andere kut die zei dat we als vrouwen juist trots moeten zijn op het feit dat wij het tot nu toe vaak zonder geweld hebben kunnen doen en dat er in Hollywood een trend lijkt op te komen van gewelddadige vrouwen en ze verwees dus met name naar deze film. Niet mee eens! Meer van die megastoere Uma Thurmans aub Meer toe-wigglers aub Goed, ik ben iig die hard Tarantino fan en ik wil mezelf graag uitnodigen bij iemand met dvd, grote tv en dolby surround om een tarantino marathon te houden. Ik neem de popcorn mee |

meneer tarentino is trouwens bezig met een WOII film en hij gaat hoorde ik de nieuwe james bond regiseren!
| Originally posted by TimeportE meneer tarentino is trouwens bezig met een WOII film en hij gaat hoorde ik de nieuwe james bond regiseren! |
Net effe "Timeline" bekeken.
volgens imdb cijfers krijgt deze film een 5.1, had voor mij wel minimaal een 6 mogen wezen.
http://imdb.com/title/tt0300556/

In het hart van de Dordogne in Frankrijk is het team van professor Edward Johnston (Billy Connolly), de ru�ne aan het blootleggen van het 14e eeuws kasteel "La Roque".
Het team bestaat uit o.a. Andre Marek (Gerard Butler), Chris (Paul Walker) de zoon van de professor en Kate (Frances O'Connor).
Wanneer de professor vertrekt naar de VS om de financier van de opgraving, Robert Doniger (David Thewlis) te bezoeken ontdekken zij een nieuwe kamer die al 600 jaar gesloten is. En daar vinden zij de bril van de professor en een brief met de tekst; "Help!".
Vastbesloten om hun professor te helpen vertrekt het team naar de VS om Doniger aan de tand te voelen. Het blijkt dat Doniger een machine heeft ontwikkeld die objecten 3-dimensionaal door de ruimte kan sturen. Een nevenwerking hiervan is dat er ook een gat is geopend naar de 14e eeuw. De professor stond erop om door de tijd te reizen en is nu vermist.
Samen met medewerkers van Doniger gaan de onderzoekers ook terug naar de 14e eeuw. Zij komen midden in een oorlog tussen de Engelsen en de Fransen terecht en moeten al vechtend hun professor �n zichzelf zien te redden...
Ik vond Troy echt wel bruut, ik ga er morgen voor de 2e keer naar toe!! 
En voor de mensen die nog is wat anders willen. Dan moet je zeker ff Irreversible gaan kijken. Erg indrukwekkende film kan ik je zeggen.
Het is overigens een franse film met Monica Belucci <-- Babe. 
hier kan ik btw ook wel voor warmlopen mensen:
nieuwe batman geregisteerd door held Christopher Nolan!
http://www.imdb.com/title/tt0372784/
check die cast!! en hij wil alle zooi die in de latere films zaten eruit gooien en meer terugkeren naar de comics! en terecht want ik heb en wil niet eens de laatste batman zien! batgirl not done, a badgirl gimme! 
Ik vond Troy juist meevallen. Goed camerawerk, verhaallijn was ook beter dan ik verwacht had en ik vond Orlando geknipt voor de rol als sissy boy Paris 
Khad wel een beetje dubbele gevoelens: voor wie moest je zijn. Achilles of Hektor van Troy? Ik vond ze allebei sympathiek.
De film krijgt van mij een 7,5
| Originally posted by Cosmic Khad wel een beetje dubbele gevoelens: voor wie moest je zijn. |
Mwha, Cosmic die sig! Kinderen voor Kinderen rules!
| Originally posted by Miss Proximus Dat vind ik nou zo'n raar verschijnsel! Waarom moet je per s� kiezen! Je bekijkt gewoon een gebeurtenis en dan hoef je toch niet moeilijk te gaan doen met partij kiezen ofzo Maar zo bekijkt iedereen op een andere manier dezelfde film |
Van de week weer Scarface gezien...blijft meesterlijk 
Spartan, erg vermakelijk 
| Originally posted by Miss Proximus Nog 20 nachtjes slapen voor de dag na morgen |
En dat voor 3 euro haha. Toch 1 ding dat ik zal missen als ik terugben in Nederland!
Re: The Butterfly Effect
Originally posted by eXos ![]() Genre: Drama / Sci-Fi / Thriller (more) Tagline: Change one thing, change everything. (more) Plot Outline: A young man (Kutcher) travels through time to change a disturbing past, but finds that the changes alter his future in unpredictable ways. (more) (view trailer) User Comments: Audacious blend and original storyline marred only slightly by clich�d trappings (more) User Rating: 7.3/10 (5,633 votes) Cast overview, first billed only: Ashton Kutcher .... Evan Melora Walters .... Andrea Amy Smart .... Kayleigh Miller Elden Henson .... Lenny William Lee Scott .... Tommy Het leven van Evan Treborn (Ashton Kutcher) is ��n groot mysterie. Pijnlijke herinneringen uit zijn verleden heeft hij als kind verdrongen en zo heeft hij de cruciale momenten vergeten. Lezend in een oud dagboek kan hij op onverklaarbare wijze terugkeren in de tijd. Met zijn huidige geest in het lichaam uit zijn jeugd, wil hij het verleden veranderen om hem en zijn vrienden te ontzien van een tragische gebeurtenis. Maar al snel merkt hij, dat je niet ��n detail kunt veranderen, zonder daarmee alles op z'n kop te zetten. 'The Butterfly Effect' is een thriller met science-fictionachtige elementen, geschreven en geregisseerd door Eric Bress en J. Mackye Gruber. De hoofdrol wordt gespeeld door Ashton Kutcher, die bekend werd met komische tv-series en films als 'That 70�s Show�, 'Dude, Where's My Car?' en 'My Boss's Daughter'. Zijn tegenspeelster is Amy Smart ('Road Trip', 'Rat Race') en Eric Stolz ('Pulp Fiction', 'Killing Zoe') is te zien in een bijrol. |
Ik heb na je post de film meteen gekeken, anders komt het er nooit van, heb er geen spijt van gekregen, is inderdaad een hele goeie film, ben echt onder de indruk. Nu ik in de mood ben, moet ik toch maar Donnie Darko gaan kijken....![]()
| Originally posted by Optimus Ik heb na je post de film meteen gekeken, anders komt het er nooit van, heb er geen spijt van gekregen, is inderdaad een hele goeie film, ben echt onder de indruk. Nu ik in de mood ben, moet ik toch maar Donnie Darko gaan kijken.... |

Re: Re: The Butterfly Effect
| Originally posted by SnuggLe knip |