TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Lengte?
Pages (3): « 1 2 [3]
72 ilookes voor 1m75, BMI lag rond de 23 dacht ik ,hebben die berekend bij bio als we het over voeding en dergelijken hadden
1m87, 79kg, BMI is dus in orde 
Zou het dan toch kunnen dat de BMI gelijk heeft en ik ECHT ondervoed ben?

BMI is maar een algemene regel h�, die is bijlange ni perfect. Een bodybuilder kan buivoorbeeld 130 kilo wegen en dan zou hij volgens BMI te veel wegen en moeten afvallen... Dus het is ni gezegd da ge ondervoed zijt 
(uit alles het positieve halen) 
| quote: |
| Originally posted by Nabistai (uit alles het positieve halen) |
| Originally posted by Tiger777 Da ist, ik zeg daarom ook altijd da der van magerte nog genen ene gestorven is... trouwes, ik zal wel een bierbuikske krijgen |
Lengte: 1m92
Gewicht: 79 kg
En da geeft nen BMI van 21,43...
Gezond zekers 
1.83 m
83 kg
volgens mij is dat net opt randje eh 
maarja ik heb dan ook wel veel spiermassa gelukkig 
das ook zwaar
| Originally posted by Buoyant 1.83 m 83 kg volgens mij is dat net opt randje eh ![]() maarja ik heb dan ook wel veel spiermassa gelukkig ![]() das ook zwaar |
| Originally posted by Buoyant maarja ik heb dan ook wel veel spiermassa gelukkig ![]() das ook zwaar |
| Originally posted by BEACHBOY Spiermassa weegt zwaarder dan vet he |
| Originally posted by Meltoz Op't randje, ma ge zit er nog binnen zene: 24,78 Stevige gespierde voetballer, die Buoyant |
| Originally posted by Buoyant mensen knn het wel leuk vinden da ze nie bijkomen, maar dan denk ik altijd, hoe gezond leef je dan? |
. Volgens mij heeft dat weinig met gezondheid te maken.
| Originally posted by Tiger777 Ik weet ni, ma ik denk eerlijk gezegd da dat weinig te maken heeft met gezond of niet. Het is gewoon uuw eigen metabolisme. De ene mens haalt uit nen booteram alle mogelijke voedingsstoffen en energie, ook het overtollige terwijl anderen er juist het strikt noodzakelijke uithalen en de rest lozen . Volgens mij heeft dat weinig met gezondheid te maken. |
| Originally posted by djcresto kmoet nogal eens spieren hebben zeg |