TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
meneertje snuggle ....
ik heb gewoon vermeld dat ik 'schrik' heb niet uit die tent te geraken ...
ik heb niet gezegd dat het zeker zo gaat zijn... (dus jij moet ook eens verder gaan lezen dan je neusje lang is)
ik ga nietbde hele dag in de armadatent zitten, tijdens armin's set ga ik eens rondzien en wil ook graag wat andere dj's aan het werk zien en zeker ook eens kijkje gaan nemen op mainstage !
net zoals vorige jaar zal ik wat rondhuppelen over het hele terrein maar ik denk wel da ik regelmatig terugga naar mijn tentje!
dus je moet geen schrik hebben, ik kom die armadatent wel uit
mvg,
emma 
We got the point.
Excuseer voor men groffe woorden dan, maarja jij noemt het kansloos. Raar is al iets genuanceerder.
Wil niet met een flamewar ofzo beginnen dus laat vallen wat ik zei.
Iedereen doet wat hij wil, ziet wie hij wil etc.
| quote: |
| Originally posted by pooley We got the point. Excuseer voor men groffe woorden dan, maarja jij noemt het kansloos. Raar is al iets genuanceerder. Wil niet met een flamewar ofzo beginnen dus laat vallen wat ik zei. Iedereen doet wat hij wil, ziet wie hij wil etc. |

Dat iedereen doet wat hij wil
Jonge jonge
Moet het in de geest van het forum opnemen he kaffer 
Nou nou, genoeg gezaagd.
Hoi snuggle,
ASL?!?
Deze thread is echt fascinerend... Lijkt me inderdaad beter om het te laten rusten. 
Back to Dance Valley dus!
Straks als de pappie thuiskomt is heel lief vragen of ik de Visa mag gebruiken...*crosses fingers*
| Originally posted by SnuggLe Maar oke, had het is minder bot kunnen uitdrukken, maar dan kennen jullie mijn nog niet want zo bedoel ik het niet. |
Tralala
Die hele Armada happening is werelds
Alleen ik ga toch echt pas in die tent hangen als het rukweer is
Doe mij maar chill op the hill 
Vorig jaar ook ff in wat tentjes wezen kijken, MOEST ook ff naar S&D toen, maar sorry hoor... Niet lang uitgehouden... Ben meer een buitenmens denk ik 
zijn er nog tickets? 
| Originally posted by Gladius zijn er nog tickets? |
Dus snel tickets halen
| Originally posted by Freezel Yep, er zijn nog geen officiele berichten gekomen over dat het uitverkocht is Dus snel tickets halen |
doen jullie da maar snel! wil daar nie met emma als enige beta's rondhuppelen eh 

| Originally posted by Zehra doen jullie da maar snel! wil daar nie met emma als enige beta's rondhuppelen eh ![]() ![]() |
ej gast, hoe kunt ge die tickets bestellen zonder visa?
waarom werken ze niet meer met de methode: "ik-betaal-aan-de-postbode"
en is er een bus antwerpen-dancevalley ofzow?
gast ik zou echt wel eens die sasha willen horen na die airdrawndagger cd
tickets besteld,
komaan eh manne, kwil daar nie alleen met zehra en emma op de wei rondhoepelen

| Originally posted by djcresto tickets besteld, komaan eh manne, kwil daar nie alleen met zehra en emma op de wei rondhoepelen |
| Originally posted by djcresto tickets besteld, komaan eh manne, kwil daar nie alleen met zehra en emma op de wei rondhoepelen |
| Originally posted by Zehra jaaa en met freezel! helemaal alleen! |
/me als BeTa-oppas voor die dag
| Originally posted by Eagle` hoe besteld ook met visa ? |
Fuck fuck, ik twijfel zooooo hard h�. Ik wil �cht gaan, maar het gaat al een dure zomer worden, en Dance Valley is niet alleen een ticket van 70�, der is ook nog eten, drank, vervoer en weet ik veel wat nog...Aaaah, dilemma's!!

Zeg eagle, post is waar. Kheb groen licht van men pa.
Awel dan pak ik er direct ook 1tje bij 
| Originally posted by pooley Zeg eagle, post is waar. Kheb groen licht van men pa. Awel dan pak ik er direct ook 1tje bij |
en doet een vreugdekreet... yeaaah! 
DV vorig jaar! (pic by ei)
Kzit met hetzelfde dilemma, Jasper... Ma kbegin stilaan te neigen naar gewoon ticket kopen en we zien wel. Als het echt moet krijg ge da wel verkocht.
| Originally posted by Zehra OMG that's good news! /me staat op en begint hier rond te huppele... en doet een vreugdekreet... yeaaah! ![]() edit: dit moest ik wel ff posten... DV vorig jaar! (pic by ei) |
Shit, daar wil anders wel tussenstaan...