TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict Competitie Manager 2001
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
je moet op die site ff op spelregels klikken, dan snap je het. heb ik net ook gedaan en vandaar dat ik nou heel mn team aan het veranderen ben.
Ik heb mijn team nu ook toegevoegd...
Ben redelijk tevreden maar je weet nooit wat het wordt...
Mijn naam is in ieder geval al een prijs waard:
FREDJE V/D HOORN & CO
Jaja...ik heb er zin in 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk whahah en die gozer beschuldigt meteen de halve wereld! haha ![]() ISt gewoon nog van een vorig gamepje lol |

Wanneer begint die puntentelling???
En tot wanneer kunnen mensen in blijven schrijven.
Is dat tot de eerst volgende competitie ronde, en dan begint de telling??? of wat???
| Originally posted by raoel Wanneer begint die puntentelling??? En tot wanneer kunnen mensen in blijven schrijven. Is dat tot de eerst volgende competitie ronde, en dan begint de telling??? of wat??? |
hee misschien ga me strakkies ook wel ff inschrijven voor dit lache gedoe 
noem ik me team: " FC Massive is een Broekie '85 " ofzo
Hmm ik ga ook maar meedoen....
Kheb gevoetbald tot mijn 14e....Hoofdklasse roels
... sindsdien volg ik voetbal niet meer...beetje nare herinnering zeg maar 
Maar ik zal eens kijken...dusse iig jullie zullen niet als laatste eindigen
..
hmm op s2d heeft bellie ook al een league gemaakt...maar je mag niet met meerdere teams mee doen...de een op mijn eigen naam dan maar en de ander op die van mijn zus
....
ff naam nog bedenken.
| Originally posted by DJ_Massive hee misschien ga me strakkies ook wel ff inschrijven voor dit lache gedoe ![]() noem ik me team: " FC Massive is een Broekie '85 " ofzo |
| Originally posted by Blik gussie, hij is gister in z'n eer aangetast op IRC |

Mijn superteam FC Cybotrance is klaar voor de strijd !!
kremlin conspiracy is ook klaar 
Nou, nu krijgen jullie het hoor jongens... ik ga me ook inschrijven!!
Paar jaar geleden deden we dit ook altijd onderling op school, heb er toen nog een keer wat geld mee gewonnen!!
Dus jullie zijn gewaarschuwd! 
Zo, de Dell�ft Hooligans staan ook ingeschreven! 
Maar wat ik nou nog ff niet begrijp.... mag je nou wel of niet 2 spelers van 1 team opstellen???? Want ik heb een beetje de teams doorgenomen en heel veel mensen hebben 2 spelers uit 1 team opgesteld..???
ja godver! zeg dat dan!!!
het mag dus wel....
nou dan ga ik nog ff wat veranderen.
volgens mij 2 p[er team.. staat volgens mij ook in regels.. kijk daar eff als je het zeker wil weten.. Maar mijn ploeg zul je toch niet kunnen verslaan.. 

maximaal 2 van 1 team, 2 mag dus wel, 3 niet meer, dan is je team ongeldig
| Originally posted by Jukx Zo, de Dell�ft Hooligans staan ook ingeschreven! ![]() Maar wat ik nou nog ff niet begrijp.... mag je nou wel of niet 2 spelers van 1 team opstellen???? Want ik heb een beetje de teams doorgenomen en heel veel mensen hebben 2 spelers uit 1 team opgesteld..??? |
Hey daar doe ik ook aan mee, moet alleen nog ff uitvinden hoe ik in die subleague kom,want is al weer ff geleden dat ik dat team gemaakt heb.
Bij je registratie vragen ze op een gegeven moment of je wilt inschrijven voor een subleague.. als je al ingeschreven staat dan weet ik eigenlijk niet hoe je dan nog in kan schrijven.. Anybody?...
| Originally posted by TimeportE Bij je registratie vragen ze op een gegeven moment of je wilt inschrijven voor een subleague.. als je al ingeschreven staat dan weet ik eigenlijk niet hoe je dan nog in kan schrijven.. Anybody?... |
Ja dat zou kut zijn, maar ik ga wel ff kijken of ik het nog kan uitvogelen.
Ok het is me toch gelukt. ik ben FC Knudde. Weinig originele naam, maar dat moest ik ff snel verzinnen in een internetcafeetje in Spanje. Kan je je naam nog veranderen? 
| Originally posted by Dj Lex Kan je je naam nog veranderen? |
| Originally posted by TimeportE Ja gewoon bij het scherm waar jij ook je aanvoerder kan kizen.. daar bovens staat je naam en kun je ook gewoon veranderen.. bewaren door knop er onder.. |
| Originally posted by Dj Lex Ok thnx ga ik ff doen dan. |
ootbal Club gaat toch winnen!!