TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förfest Tiesto
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by Laszlo on May-06-2004 01:46:

quote:
Originally posted by Smekbar
nej för fan.. kör på en SWETA förfest med TT's.. tror det e roligare... blir liksom mer "förfest" då tror jag... samt att jag gärna tar en runda på vinyldeckzen

Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du?

Posted by SteveTranz4ever on May-06-2004 07:35:

quote:
Originally posted by Laszlo
Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du?
Desto fler kockar.......

Bäst jag tar hand om dessa TT's så de inte bara blir mangeltechno från herrarna... menar sånt kan man ju inte ladda med inför Tiësto

Posted by Laszlo on May-06-2004 09:42:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Desto fler kockar.......

Bäst jag tar hand om dessa TT's så de inte bara blir mangeltechno från herrarna... menar sånt kan man ju inte ladda med inför Tiësto

hihi morsan har en gammal rostig LP-skiva med ungersk klassisk opera jag kan smyga in någonstans för att få lite balans på det hela

Posted by Smekbar on May-06-2004 11:03:

quote:
Originally posted by Laszlo

det låter som ett ypperligt förslag
alltså vi kan ju mixa in lite opera i det iofs om det gör steve gladare, men jag tvivlar

Posted by SteveTranz4ever on May-06-2004 11:17:

quote:
det låter som ett ypperligt förslag
alltså vi kan ju mixa in lite opera i det iofs om det gör steve gladare, men jag tvivlar
Så du menar eftersom jag vill ha matchande musik till Tiesto så tror du jag vill höra opera... Har Tiesto bytt bana å jockar opera ???

Posted by Laszlo on May-06-2004 13:49:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så du menar eftersom jag vill ha matchande musik till Tiesto så tror du jag vill höra opera... Har Tiesto bytt bana å jockar opera ???

Inte bara jockar - han sjunger dessutom Du vet, det är just tack vare att han vågar ge sig in på de nya territorierna som gör att han återigen blev framförsta som #1

Posted by SWE_TRANCE on May-06-2004 14:07:

Bah, sluta tramsa sönder tråden *leker mod*
Vore schysst med TT's så ni som lirar kan visa lite skillz
Hur blir det nu egentligen?

Posted by Laszlo on May-06-2004 14:10:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Bah, sluta tramsa sönder tråden *leker mod*
Vore schysst med TT's så ni som lirar kan visa lite skillz
Hur blir det nu egentligen?

Solly... Men ja, vem är schysst nog att släpa med sig två skivspelare för det första?

Posted by SWE_TRANCE on May-06-2004 14:35:

quote:
Originally posted by sipowitz
Jag hade ordnat med vinyldäck och riktiga högtalare iofs...

Men om det blir en officiel förfest så känns det lite dumt att styra upp en för stor grej om det ändå slutar med att folk drar till andra festen.

Kanske bättre att vi istället då tar en "liten bandare" och sätter oss ett par timmar innan den andra förfesten börjar...

Posted by Laszlo on May-06-2004 14:43:

DOH!

Posted by dbl on May-06-2004 15:39:

ta o skaffa glasögon laszlo

hehe

Posted by CJ InterCity on May-06-2004 23:18:

hmm får man vara med och spela?

finns här någon mer som kör progressivt/trance eller är det bara techno som gäller?

Posted by reveal on May-06-2004 23:23:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
är det bara techno som gäller?

Det varken tror eller hoppas jag

Posted by SteveTranz4ever on May-06-2004 23:43:

Ta med era egna vax vetja å lira dom själv inför dom andra....
Jag tar med mina uuuunderbara men få vinyler

Posted by CJ InterCity on May-07-2004 12:30:

har redan packat väskan med utvalda vinyler. sedan får vi se om jag vågar spela dem

Posted by jofawe on May-09-2004 11:36:

så.. langa upp en vägbeskrivning från stationen och så nu
Vi anländer från Lund runt 20 tiden tror jag.. får se hur det håller.

Posted by reveal on May-09-2004 18:18:

quote:
Originally posted by jofawe
så.. langa upp en vägbeskrivning från stationen och så nu
Vi anländer från Lund runt 20 tiden tror jag.. får se hur det håller.

Hmm, du drar från Lund alltså... Är det nån fest i Lund före eller? För vi e ju ett glatt gäng som bor i Lund som ska dit (iaf jag, smekbar, exton)

Posted by jofawe on May-09-2004 18:36:

quote:
Originally posted by reveal
Hmm, du drar från Lund alltså... Är det nån fest i Lund före eller? För vi e ju ett glatt gäng som bor i Lund som ska dit (iaf jag, smekbar, exton)

Japp, fast jag vet inte, men förmodligen har vi förfest på Majestratsvägen 51 eller vad det är.
Ska kolla upp under veckan =)

Men vi tänkte dra in till Malmö så tidigt som möjligt för att möta upp vårt övriga gäng...

Posted by Smekbar on May-09-2004 20:08:

aha alltså typ 50-100m från min lägenhet
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..?

Posted by Laszlo on May-09-2004 20:21:

quote:
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..?

Ja - absolut. Jag åker med polarna från Ryet på tidig förmiddag. Ju tidigare vi kan börja pre-parta desto bättre. Ingen ide att sätta igång klockan åtta :|

Posted by reveal on May-09-2004 21:00:

Klockan 3 senast!

Posted by jofawe on May-09-2004 21:09:

quote:

jo, det är sant ..

men vi är ju 8 st som ska in till malmö (eller iofs bara 6, men det räcker ju )..
Men som sagt, vi är ju i lund först, bara att dra upp något =)

Posted by SteveTranz4ever on May-10-2004 12:12:

Mr Bitch.... hur går det med förfest planerna ? Har du adress (markerad karta från gula sidorna funkar braa)
Blir de TT's detaljer detaljer vill jag ha... det närmar sig... få dagar kvar

Posted by sipowitz on May-10-2004 14:08:

Uppdatering

Tjo!

Jag har försökt invänta mer info angående den där officella förfesten och avvaktat att boka festplatsen, men eftersom det verkar vara sånt tryck här på tafolket att jag håller festen ändå så får det la bli så :-)

Vad jag dock inte har fått klart för mig är hur många som har hoppat över till den officiella festen?

Återkommer imorgon med karta och dylikt.

Föreslagsvis drar festen igång vid 15-16. Nice med en förmiddagsfest ju... bra tid att grunda rejält..

Vid riktigt uruselt väder så kör vi feststart med början vid 20 ( det kan bli lite trångt på inomhusstället..)

Posted by sztation on May-10-2004 14:22:

kl15-16 på förmiddagen alltså..
jag tar med frisbee, boll och bajamaja..
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt.

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »