TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רגעים חרא \ רגעים סבבה
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »


Posted by Flotser on May-03-2004 15:51:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
טוב :
שהחבר הולך לקנות לך 2 לחמניות עם נקניק
והוא גם לא שוכח להביא בקבוק קולה בדרך
ואז אתה באמצע שיעור ספרות פותח שולחן


חחחח בתאבון


Posted by yaman on May-03-2004 16:13:

סופר חרא
שאתה במרכז העיר בלי כסף לניסיעות עלייך ובלי כרטיסיה שהשעה 12 בלילה
שפוסלים לך בגרות
שדני רופ טעה ולבשת חולצה קצרה ביום קר משהו בן זונה והפיטמות עומדות
שאין לך כסף לשמירת חפצים ואתה רוקד עם מעיל


Posted by yaman on May-03-2004 16:17:

למה לא לעשן ולחרבן? - שושקקי בעברית צחה


Posted by Eitan E on May-03-2004 16:42:

הדבר הכי חרא בעולם שיש לך דייט סווףףףף והבחורה מגיע אליך הביתה כדי "לחמם את האוירה" ואתה יושב על המיטה ומגלה שהכלבה שלך נסגרה בחדר שלך והשתינה לך על המיטה


Posted by Narcotic Mind on May-03-2004 16:45:

לסדיסטים ביננו:

חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום

טוב:
אני אתן לכם לנחש


Posted by oDrori on May-03-2004 17:02:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לסדיסטים ביננו:

חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום

טוב:
אני אתן לכם לנחש


הרגת אותי
(אופס הנה עוד דבר טוב)


Posted by TTman on May-03-2004 17:38:

quote:
Originally posted by yaman
סופר חרא
שדני רופ טעה ולבשת חולצה קצרה ביום קר משהו בן זונה והפיטמות עומדות
שאין לך כסף לשמירת חפצים ואתה רוקד עם מעיל



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לסדיסטים ביננו:

חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום

טוב:
אני אתן לכם לנחש



וואי וואי, איזה חזקקקקקקקקק




אני מת פה


Posted by yahel222 on May-03-2004 17:39:

טוב:
להיות בחדר עם כמה חברים ולהפליץ...
להנות מהריח בזמן שכולם צועקים יא מסריח מגעיל
ובאותו זמן לנצח בשש בש (קרה לי היום בבסיס) חחח
ולעשן בשירותים זה אחלה
אבל עכשיו אני מבין למה תמיד בצבא אני צריך לשירותים....
פשוט לא קישרתי חחחח

ורע...מאד רע
לכולם

זה שכל הדברים ה"טובים" שאני ואתם רשמנו פה
הם פאתטיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Elior on May-03-2004 17:45:

חרא :
שאתה על המחשב ופתאום בא לך איזה כאב בטן נוראי
ואתה מת לחרבן
אז אתה בא לעלות למעלה לשירותים ובדיוק חברה של אח שלך נכנסת לשירותים
ואתה עוד שניה מחרבן במכנסיים

טוב :
שלפני שאתה מחרבן במכנסיים אתה נזכר שיש עוד שירותים למטה



Posted by GLoBaL-MUZiK on May-03-2004 18:30:

Satan (eek!)

:טוב

שאתה חוזר מהביצפר שבוז כולך אחרי 4 שעות ספרות ופשוט דופק שינה של 14-15 שעות
המשך: אתה קם אחרי השינה הזאת ושותה קפה שחור אמיתי עם מאלבורו


:חרא
שחברשלך מרגיש כמו משפחה וחושב שהבית שלך זה שלו
דוגמאות: נוגע לך במחשב ומוצא את מטמון הפורנו, פותח את המקרר ומכין את הפיצה ששמרת למחר
שאתה גם משינה ממש ארוכה ואין לך משהו קר לשתות במקרר אז אתה שותה חלב בלב ברירה


Posted by Viber on May-03-2004 20:04:

הכי חרא:
אתה מת לישון ואתה לא נירדם כול הלילה כי האף שלך סתום לגמרי לגמרי בלי אפשרות פתיחה,אתה פשוט שוכב במיטה ונחנק....

ליפול מאופנוע בוייס סיטי(לא קשור אבל שנוא ביותר)

לראות שקיבלתי עוד ניכשל בלשון


Posted by Dj Black on May-03-2004 20:27:

לא ממש רגע חרא אבל:
לראות מהיר ועצבני 2 בפעם הראשונה ולראות את הכושי הזה בוחר ב
eclipe
במקום ב
evo
בגלל שיש לה גג נפתח


מטומטם ביותר


Posted by yaman on May-03-2004 20:43:

חרא ביותר:
שבסוף הורדה של קובץ ענק פתאום הבית נזכר לעשות הפסקת חשמל
שאתה מתעורר מהפנטזיה של החיים שלך
שיום לפני בריכה אתה עם גבס
שנאבד לך הארנק עם כסף ותעודת זהות


Posted by taltul on May-03-2004 20:52:

quote:
Originally posted by Dj Black
לא ממש רגע חרא אבל:
לראות מהיר ועצבני 2 בפעם הראשונה ולראות את הכושי הזה בוחר ב
eclipe
במקום ב
evo
בגלל שיש לה גג נפתח


מטומטם ביותר

רסמי
מתעניינים בשיפורים?

quote:
שנאבד לך הארנק עם כסף ותעודת זהות

וואי זה קרה לי לפני חודש בערך..איבדתי ארנק עם הכל עם אשראי עם כספומט של ההורים וגם ארנק עצמו קניתי אותו בפריז באוגוסט...יעני מזכרת...
טוב שארנק היה קטן כדי לשים בו תעודת זהות למרות בא לי כבר להחליף את התמונה בה..
אגב מישהו מצא את הארנק והספיקו להשתמש באשראי אכלו בורגראנצ' והתדלקו...בני זונות...אבל חפיף החזירו לי כבר את כל הכסף

quote:
שאתה לומד עד 3 בצהריים

אחי אם זה חרא בישבלך אז החיים שלי גמורים לפי זה...
אני לומד כל יום עד 8 בערב ויום אחד עד 10...
ואתה עוד מילל פה


Posted by TTman on May-03-2004 21:26:

quote:
Originally posted by taltul
אני לומד כל יום עד 8 בערב ויום אחד עד 10...
ואתה עוד מילל פה



אבל מאיזו שעה אתה מתחיל ללמוד?


Posted by taltul on May-03-2004 21:37:

quote:
Originally posted by TTman
אבל מאיזו שעה אתה מתחיל ללמוד?

פעם ב8 פעם ב12
14 זה הכי מאוחר

הערה: יש כמובן חלונות באמצע..


Posted by TTman on May-03-2004 21:41:

quote:
Originally posted by taltul
פעם ב8 פעם ב12
14 זה הכי מאוחר

הערה: יש כמובן חלונות באמצע..



קטן עלייך

גם ככה לא יצא ממך כלום



צוחק גבר
תהנה לך


Posted by oDrori on May-04-2004 08:29:

חרא : לדרוך על


Posted by Elior on May-04-2004 10:53:

quote:
Originally posted by taltul


אחי אם זה חרא בישבלך אז החיים שלי גמורים לפי זה...
אני לומד כל יום עד 8 בערב ויום אחד עד 10...
ואתה עוד מילל פה


בכיתה ט' זה זין ללמוד על 3 בצהריים
נקודה


Posted by TTman on May-04-2004 11:22:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
בכיתה ט' זה זין ללמוד על 3 בצהריים
נקודה




וואי וואי, כיתה ט

איזו תקופה יפה


תהנה ילדון


וואי, נראה לי אתה הכי צעיר פה
פישששששששששש

יש עתיד


Posted by Elior on May-04-2004 11:51:

quote:
Originally posted by TTman
וואי וואי, כיתה ט

איזו תקופה יפה


תהנה ילדון


וואי, נראה לי אתה הכי צעיר פה
פישששששששששש

יש עתיד


תקופה יפה כמו ג. יפית...
יהנה עוד חודש וחצי שיתחיל החופש הגדול

ואני הכי צעיר פה..יותר מקיפר אפילו...
עוד 5 חודשים רק יש לי 15


Posted by TTman on May-04-2004 11:57:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
תקופה יפה כמו ג. יפית...
יהנה עוד חודש וחצי שיתחיל החופש הגדול

ואני הכי צעיר פה..יותר מקיפר אפילו...
עוד 5 חודשים רק יש לי 15


פייייייייי

אפילו שערות בביצים לא גדלו לך


סתם סתם

תהנה ילד


Posted by Elior on May-04-2004 12:08:

quote:
Originally posted by TTman
פייייייייי

אפילו שערות בביצים לא גדלו לך


סתם סתם

תהנה ילד


גדלו בכיתה ו' עוד..
אל תדאג לי חביבי...


Posted by Dj Black on May-04-2004 12:14:

אני גם השנה מסיים כתה ט
אתה לא לבד


Posted by Viber on May-04-2004 14:34:

כיתה ט" זה הכיתה הכי כיפית ושכונה שיש
אל תקשיבו לאף אחד,לא משנה כמה אם אתה לא מצליח עד לתיכון...


Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.