TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רגעים חרא \ רגעים סבבה
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs טוב : שהחבר הולך לקנות לך 2 לחמניות עם נקניק והוא גם לא שוכח להביא בקבוק קולה בדרך ואז אתה באמצע שיעור ספרות פותח שולחן |
סופר חרא
שאתה במרכז העיר בלי כסף לניסיעות עלייך ובלי כרטיסיה שהשעה 12 בלילה
שפוסלים לך בגרות
שדני רופ טעה ולבשת חולצה קצרה ביום קר משהו בן זונה והפיטמות עומדות
שאין לך כסף לשמירת חפצים ואתה רוקד עם מעיל
למה לא לעשן ולחרבן? - שושקקי בעברית צחה
הדבר הכי חרא בעולם שיש לך דייט סווףףףף והבחורה מגיע אליך הביתה כדי "לחמם את האוירה" ואתה יושב על המיטה ומגלה שהכלבה שלך נסגרה בחדר שלך והשתינה לך על המיטה

לסדיסטים ביננו:
חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום
טוב:
אני אתן לכם לנחש 
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind לסדיסטים ביננו: חרא: שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום טוב: אני אתן לכם לנחש |



| quote: |
| Originally posted by yaman סופר חרא שדני רופ טעה ולבשת חולצה קצרה ביום קר משהו בן זונה והפיטמות עומדות שאין לך כסף לשמירת חפצים ואתה רוקד עם מעיל |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind לסדיסטים ביננו: חרא: שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום טוב: אני אתן לכם לנחש |
טוב:
להיות בחדר עם כמה חברים ולהפליץ...
להנות מהריח בזמן שכולם צועקים יא מסריח מגעיל
ובאותו זמן לנצח בשש בש (קרה לי היום בבסיס) חחח
ולעשן בשירותים זה אחלה
אבל עכשיו אני מבין למה תמיד בצבא אני צריך לשירותים....
פשוט לא קישרתי חחחח
ורע...מאד רע
לכולם
זה שכל הדברים ה"טובים" שאני ואתם רשמנו פה
הם פאתטיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חרא :
שאתה על המחשב ופתאום בא לך איזה כאב בטן נוראי
ואתה מת לחרבן
אז אתה בא לעלות למעלה לשירותים ובדיוק חברה של אח שלך נכנסת לשירותים
ואתה עוד שניה מחרבן במכנסיים
טוב :
שלפני שאתה מחרבן במכנסיים אתה נזכר שיש עוד שירותים למטה

:טוב
שאתה חוזר מהביצפר שבוז כולך אחרי 4 שעות ספרות ופשוט דופק שינה של 14-15 שעות
המשך: אתה קם אחרי השינה הזאת ושותה קפה שחור אמיתי עם מאלבורו
:חרא
שחברשלך מרגיש כמו משפחה וחושב שהבית שלך זה שלו
דוגמאות: נוגע לך במחשב ומוצא את מטמון הפורנו, פותח את המקרר ומכין את הפיצה ששמרת למחר
שאתה גם משינה ממש ארוכה ואין לך משהו קר לשתות במקרר אז אתה שותה חלב בלב ברירה
הכי חרא:
אתה מת לישון ואתה לא נירדם כול הלילה כי האף שלך סתום לגמרי לגמרי בלי אפשרות פתיחה,אתה פשוט שוכב במיטה ונחנק....
ליפול מאופנוע בוייס סיטי(לא קשור אבל שנוא ביותר)
לראות שקיבלתי עוד ניכשל בלשון
לא ממש רגע חרא אבל:
לראות מהיר ועצבני 2 בפעם הראשונה ולראות את הכושי הזה בוחר ב
eclipe
במקום ב
evo
בגלל שיש לה גג נפתח
מטומטם ביותר
חרא ביותר:
שבסוף הורדה של קובץ ענק פתאום הבית נזכר לעשות הפסקת חשמל
שאתה מתעורר מהפנטזיה של החיים שלך
שיום לפני בריכה אתה עם גבס
שנאבד לך הארנק עם כסף ותעודת זהות
| quote: |
| Originally posted by Dj Black לא ממש רגע חרא אבל: לראות מהיר ועצבני 2 בפעם הראשונה ולראות את הכושי הזה בוחר ב eclipe במקום ב evo בגלל שיש לה גג נפתח מטומטם ביותר |

| quote: |
| שנאבד לך הארנק עם כסף ותעודת זהות |

| quote: |
| שאתה לומד עד 3 בצהריים |
| quote: |
| Originally posted by taltul אני לומד כל יום עד 8 בערב ויום אחד עד 10... ואתה עוד מילל פה |
| quote: |
| Originally posted by TTman אבל מאיזו שעה אתה מתחיל ללמוד? |
| quote: |
| Originally posted by taltul פעם ב8 פעם ב12 14 זה הכי מאוחר הערה: יש כמובן חלונות באמצע.. |
חרא : לדרוך על
| quote: |
| Originally posted by taltul אחי אם זה חרא בישבלך אז החיים שלי גמורים לפי זה... אני לומד כל יום עד 8 בערב ויום אחד עד 10... ואתה עוד מילל פה |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs בכיתה ט' זה זין ללמוד על 3 בצהריים נקודה |
| quote: |
| Originally posted by TTman וואי וואי, כיתה ט איזו תקופה יפה תהנה ילדון וואי, נראה לי אתה הכי צעיר פה פישששששששששש יש עתיד |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs תקופה יפה כמו ג. יפית... יהנה עוד חודש וחצי שיתחיל החופש הגדול ואני הכי צעיר פה..יותר מקיפר אפילו... עוד 5 חודשים רק יש לי 15 |
| quote: |
| Originally posted by TTman פייייייייי אפילו שערות בביצים לא גדלו לך סתם סתם תהנה ילד |
אני גם השנה מסיים כתה ט
אתה לא לבד 
כיתה ט" זה הכיתה הכי כיפית ושכונה שיש
אל תקשיבו לאף אחד,לא משנה כמה אם אתה לא מצליח עד לתיכון...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.