TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טרד סיגריות
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Sniper on May-30-2004 06:23:

רועי כניראה שממש אבל ממש לא ראית טוב!!! אולי היית שיכור או מהופנט מהחברה החמודה שלך

הורדתי 18 קילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


quote:
Originally posted by KrazyDJs
כן, הגיע הזמן שתעבוד על מוזיקה ותשלח לי


אין לי כח לשבת על זה


Posted by DJ Alex E. on May-30-2004 21:03:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר אתה מעשן תן לי

בטח חברים שלי מבואסים עליך טילים!


חחח כן יש לי חבר אחד שמתצבן עלי כל פעם שאני מבקש ממנו אבל הרוב הם סבבה כאלה...לא מתקמצנים...

leecher עלק חחחחחח אהבתי


Posted by Flotser on May-30-2004 21:50:

כתבה מבאסת על נרגילות

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2923993,00.html


Posted by Elior on May-31-2004 11:38:

quote:
Originally posted by Flotser
כתבה מבאסת על נרגילות

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2923993,00.html



אבל עדיין, אני לא ראיתי \ שמעתי על מישהו שהתמכר לנרגילה..

זה ההבדל הגדול והקובע לדעתי..

אני יכול לנסות פעם אחת, ולהפסיק
אולי לטווח הממש קצר זה יפגע בי...וגם בסיכוי קלוש...


Posted by DJ-BON_v2 on May-31-2004 20:46:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אבל עדיין, אני לא ראיתי \ שמעתי על מישהו שהתמכר לנרגילה..

זה ההבדל הגדול והקובע לדעתי..

אני יכול לנסות פעם אחת, ולהפסיק
אולי לטווח הממש קצר זה יפגע בי...וגם בסיכוי קלוש...


כמו שאמרתי לחבר שלי ביום שישי כשהיתה התלבטות אם לעשן סיגריה או נרגילה - אני מעדיף לעשן סיגריה כי לפחות אני יודע מה יש בפנים... לך תדע מה שמים לך בטבק של הנרגילה... חבל"ז


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.