TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal.........discussie!!!!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by raoel Waar heb jij dat gelezen, ik zie niks |

En ook nog eens fout verbetert.. hahah.. maakt niet uit oor.. BOEIE.. we zitten hier (gelukkig) niet op school ofzo.. 

PSV heeft veel kans maar ik gok op AJAX hehe.. maar ik ben ook groot fan van ajax, dus...
| Originally posted by Kartikeya Vuile Editor ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by Optimus Trance correctie: editors |
PSV wordt toch 18e |
kom op mensen...
Dyslectie vraagt even aandacht.
humor gehalte op iQ 50
| Originally posted by Optimus Trance correctie: editors |
wat? IK ben helemaal niet lysdectisch!!!
Haha LOL
Ik ga toch ook voor PSV. Vorig jaar hadden ze ook zo'n klote start toch. Moeten ze goed kunnen maken. Ik hoop trouwens dat het gewoon Ajax wordt.
| Originally posted by Dj Lex Haha LOL Ik ga toch ook voor PSV. Vorig jaar hadden ze ook zo'n klote start toch. Moeten ze goed kunnen maken. Ik hoop trouwens dat het gewoon Ajax wordt. |
Ja weet ik. Maar ben altijd voor Ajax geweest. Klopt idd niet echt, maar ja. Ken er trouwens wel meer hoor. Heel veel zijn er hier gewoon voor Ajax.
| Originally posted by Dj Lex Ken er trouwens wel meer hoor. Heel veel zijn er hier gewoon voor Ajax. |

niet gaan laggen maar ik ben voor
S.C HEERENVEEN, zal hier wel de enige zijn,
GreetZ GERRIT!!
| Originally posted by DJ_Siesta niet gaan laggen maar ik ben voor S.C HEERENVEEN, zal hier wel de enige zijn, GreetZ GERRIT!! |
| Originally posted by Dj Lex Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal |

| Originally posted by DJ_Siesta nu wel weer, ze voetballen nu weer eens superdeflex, wie weet de newe kampioen ![]() |
| Originally posted by Dj Lex nu moet je natuurlijk niet gaan overdrijven. |

, Ajax is misschien nog de grootste tegenstander maar de rest (psv en feyenoord) hebben dit jaartje een dipje
| Originally posted by DJ_Siesta doek niet maar egt waar, ze zijn nu heel goed ![]() , Ajax is misschien nog de grootste tegenstander maar de rest (psv en feyenoord) hebben dit jaartje een dipje GreetZ GERRIT!! |
| Originally posted by Dj Lex Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal |

| Originally posted by TimeportE Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA ![]() |
| Originally posted by Dj Lex Feyenoord gaat juist vlammen dit jaar denk ik. |

,
| Originally posted by TimeportE Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA ![]() |
| Originally posted by DJ_Siesta weet niet, denk het niet ![]() , |
| Originally posted by DJ_Siesta nu wel weer, ze voetballen nu weer eens superdeflex, wie weet de newe kampioen ![]() |
PSV heeft nu ff een dipje maar die komen wel terug en feyenoord blijft overeind tegen de mindere goden maar tegen ajax en psv moetenb ze het afleggen
en FCDB er een mooie 14de plaats eruit sleept
Toen ik het begin las d8 ik ff dat je serieus was wat betreft de Europese ambities van je cluppie. Die gaan voor het degradatievoetbal.
| Originally posted by Blik je hebt ze tegen Den bosch zien spelen......??? na zo'n wedstrijd weet je al zeker dat Heerenveen dit jaar geen Europees voetbal gaat spelen FCDB misschien wel Europees voetbal, 4-1 tegen Fortuna biedt perspectieven PSV heeft nu ff een dipje maar die komen wel terug en feyenoord blijft overeind tegen de mindere goden maar tegen ajax en psv moetenb ze het afleggenhet word dus een kampioensstrijd tussen Ajax, FCDB en PSV, waarbij Ajax aan het langste eind trekt en FCDB er een mooie 14de plaats eruit sleept |