TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal.........discussie!!!!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Opti on Sep-02-2001 17:10:

quote:
Originally posted by raoel

Waar heb jij dat gelezen, ik zie niks

Kijk maar s nog een keer wat jij heb gezegd en ik heb gequote en jij daarna verbeterde

hehehe

Posted by TimeportE on Sep-02-2001 17:12:

En ook nog eens fout verbetert.. hahah.. maakt niet uit oor.. BOEIE.. we zitten hier (gelukkig) niet op school ofzo..
PSV heeft veel kans maar ik gok op AJAX hehe.. maar ik ben ook groot fan van ajax, dus...

Posted by Opti on Sep-02-2001 17:20:

quote:
Originally posted by Kartikeya
Vuile Editor

correctie: editors

Posted by raoel on Sep-02-2001 17:54:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Dalijk gaan ze nog denken dat ik dat eerst had getypt.
quote:

PSV wordt toch 18e

Da had ik dus niet getypt mensen.
Maar da hoef ik jullie eigenlijk niet te vertellen zeker

Posted by Little Theseus on Sep-02-2001 19:38:

kom op mensen...

Dyslectie vraagt even aandacht.

Posted by Kartikeya on Sep-02-2001 23:31:

Jester humor gehalte op iQ 50

quote:
Originally posted by Optimus Trance

staat er toch ook ofniet soms

Posted by Little Theseus on Sep-03-2001 16:24:

Sad

wat? IK ben helemaal niet lysdectisch!!!

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 08:17:

Haha LOL

Ik ga toch ook voor PSV. Vorig jaar hadden ze ook zo'n klote start toch. Moeten ze goed kunnen maken. Ik hoop trouwens dat het gewoon Ajax wordt.

Posted by Jukx on Sep-04-2001 09:12:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha LOL

Ik ga toch ook voor PSV. Vorig jaar hadden ze ook zo'n klote start toch. Moeten ze goed kunnen maken. Ik hoop trouwens dat het gewoon Ajax wordt.

Wat!?! Je komt uit Spijkenisse (Rotterdam dus) en dan ga je voor PSV maar hoopt dat Ajax het wordt!?! Dat zou ik in je woonplaats maar niet te hard roepen!

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 09:49:

Ja weet ik. Maar ben altijd voor Ajax geweest. Klopt idd niet echt, maar ja. Ken er trouwens wel meer hoor. Heel veel zijn er hier gewoon voor Ajax.

Posted by TimeportE on Sep-04-2001 14:04:

quote:
Ken er trouwens wel meer hoor. Heel veel zijn er hier gewoon voor Ajax.

En terecht!!!

Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:13:

niet gaan laggen maar ik ben voor

S.C HEERENVEEN, zal hier wel de enige zijn,

GreetZ GERRIT!!

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 14:15:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
niet gaan laggen maar ik ben voor

S.C HEERENVEEN, zal hier wel de enige zijn,

GreetZ GERRIT!!

Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal

Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:17:

quote:

Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal

nu wel weer, ze voetballen nu weer eens superdeflex, wie weet de newe kampioen

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 14:18:

quote:

nu moet je natuurlijk niet gaan overdrijven.

Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:21:

quote:

nu moet je natuurlijk niet gaan overdrijven.

doek niet maar egt waar, ze zijn nu heel goed , Ajax is misschien nog de grootste tegenstander maar de rest (psv en feyenoord) hebben dit jaartje een dipje

GreetZ GERRIT!!

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 14:22:

quote:

doek niet maar egt waar, ze zijn nu heel goed , Ajax is misschien nog de grootste tegenstander maar de rest (psv en feyenoord) hebben dit jaartje een dipje

GreetZ GERRIT!!

Feyenoord gaat juist vlammen dit jaar denk ik.

Posted by TimeportE on Sep-04-2001 14:22:

quote:

Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA

Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:24:

quote:
Originally posted by TimeportE

Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA

ze hebben best wel veel scandinaven jah

die allback is rete goed, jensen is een groot talent en dan hebben ze nog een paar van die supertalenten

Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:25:

quote:

Feyenoord gaat juist vlammen dit jaar denk ik.

weet niet, denk het niet ,

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 14:25:

quote:
Originally posted by TimeportE

ja idd veel Scandinavische aankopen, maar hebben ook veel talent hoor. Maar ja, die worden meestal gelijk door de grotere clubs gekocht en dat is jammer. heerenveen wordt elk jaar leeggekocht

Posted by TimeportE on Sep-04-2001 14:29:

quote:

weet niet, denk het niet ,

Denk het ook niet.. het enige wat ze tot nu toe echt doen is hoge ballen spelen op van Hooidonk.. als die een beetje goed word gedenkt dan ligt het huidige feye stil. kijk maar naar naar de westrijd tegen Ajax!

Posted by Blik on Sep-04-2001 14:38:

quote:

je hebt ze tegen Den bosch zien spelen......??? na zo'n wedstrijd weet je al zeker dat Heerenveen dit jaar geen Europees voetbal gaat spelen

FCDB misschien wel Europees voetbal, 4-1 tegen Fortuna biedt perspectieven PSV heeft nu ff een dipje maar die komen wel terug en feyenoord blijft overeind tegen de mindere goden maar tegen ajax en psv moetenb ze het afleggen

het word dus een kampioensstrijd tussen Ajax, FCDB en PSV, waarbij Ajax aan het langste eind trekt en FCDB er een mooie 14de plaats eruit sleept

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 14:40:

Toen ik het begin las d8 ik ff dat je serieus was wat betreft de Europese ambities van je cluppie. Die gaan voor het degradatievoetbal.

Posted by Siesta on Sep-04-2001 14:44:

quote:
Originally posted by Blik

je hebt ze tegen Den bosch zien spelen......??? na zo'n wedstrijd weet je al zeker dat Heerenveen dit jaar geen Europees voetbal gaat spelen

FCDB misschien wel Europees voetbal, 4-1 tegen Fortuna biedt perspectieven PSV heeft nu ff een dipje maar die komen wel terug en feyenoord blijft overeind tegen de mindere goden maar tegen ajax en psv moetenb ze het afleggen

het word dus een kampioensstrijd tussen Ajax, FCDB en PSV, waarbij Ajax aan het langste eind trekt en FCDB er een mooie 14de plaats eruit sleept

haha FCDB europees voetbal, misschien, omdat er kut is om tegen te spelen, maar heerenveen tegen fcdb was gewoon ff een opwarmer later tegen een andere club, bennaam ff vergeten wonnen ze dik met 5-0, toen speelde ze egt goed, nu jij Blik

en btw eerst maar ff kijke dat FCDB in de kpn-telecomp blijft

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »