TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Ach, ge moet die mensen ook iets gunnen vind ik, al ben ik zelf ook tegen die muziek. Verder kunnen kijken dan je eigen smaak. Net zoals ik jullie ook wel zo'n McProg tentje zou gunnen (dan is die boel uit de Trance tent weg
).
Verder denk ik ook dat die r&b tent nog wel wat volk lokt, en uiteindelijk niet ZO veel geld kost als je het vergelijkt met de andere tenten. Wie weet zorgt die tent er wel voor dat er meer goeie trance/techno dj's zouden kunnen komen, omdat ze gewoon voor een heel deel geld zorgen.
Ik meen me ook te herinneren dat die mensen van AIB hadden gezegd dat ze streefden naar nog enkele tenten meer, zodat de genres nog beter verdeeld zouden worden. Hardtrance zou daar alvast ��n van de genres zijn (flutlicht, kai tracid, nu nrg,...), wie weet hebben jullie geluk en is McProg der ook eentje van 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ach, ge moet die mensen ook iets gunnen vind ik, al ben ik zelf ook tegen die muziek. Verder kunnen kijken dan je eigen smaak. Net zoals ik jullie ook wel zo'n McProg tentje zou gunnen (dan is die boel uit de Trance tent weg ). |
ik vind in iig dat die drum&bass moet blijven. Ik vond dat zo cool vorig jaar, met die wigwams en midden op die weide, en al die mensen daar totaal zien freaken =), was leuk om te zien.
drumnbass moet blijve, das best wel cool!
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zie het Filterheadz live voorstel trouwens volledig zitten! |
R&B tent, niets voor mij, maar er was vorig jaar zeker wel een publiek voor, dus waarom niet. Voor ieder wat wils, nietwaar?
Ferry Corsten en Erick Morillo zijn zeker al top!! Ik hoop verder nog op namen als Jon o'bir, Marco V, Markus Schulz, Nu Nrg, Blank & Jones, Cosmic Gate, Greencourt, Cor Fijneman,...
| Originally posted by Jasperovitsj maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival |
| Originally posted by Jasperovitsj ... maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival, en daar hoort r&b mijns inziens nog altijd niet bij. |
Op zich heb ik niets tegen r&b. Ik kan het vaak nog apprecieren ook. Vorig jaar zo eens een reportage gezien van een hollandse discotheek die hun r&b avond daar hadden op zondag. En dat was echt wel een enorm goede sfeer. Waren zelfde dj's als op aib. Die kunnen er ook wel wat van. Of r&b nu al dan niet op een edm festival moet daar ga ik mij dan niet over uitspreken.
ps wat is het email adres van de organisatie?
Kheb vrijdag terug naar Britney, j-lo (mindere cd) en Christina (bangelijke cd) zitten luisteren. Ach ja, lekker zwoel he 
wete ik moet jasper hierin eigelijk wel gelijk geven ze.
ik vind het ook totaal ongepast dat er een r'n b tent was, ook vond ik het ergerlijk dat die dan precies alleen van tmf was.
anyways kvond het leuk dat ge daar voor de camera iets mocht doen:
ff met men homie andrea doria-bucci bag ingezongen, da was wel leut.
maar ik dwaal af. ik bedoel in outsoon ofzo hebben ze echt gezegd dat het over edm gaat, en ik vind da r'n b daar niet in thuishoort.
maar langs de ander kant het trekt inderdeed wel wat meer volk met als gevolg--->tsjing tsjing.
en soms komen er ook wel ferm kontjes bij kijken
| Originally posted by Kaidreas en soms komen er ook wel ferm kontjes bij kijken |
| Originally posted by Jasperovitsj Heerlijk hoe gij uit alles wel iets positief kunt halen! |
Armin is er opnieuw bij
check onder 'gigs' op http://www.arminvanbuuren.com/
voorlopig ziet de trance tent er dus als volgt uit: Armin, Ferry en Mike
nu nog twee DJ's om op te warmen.. wat denken jullie van mijn voorstel?
21:00 - 23:00 Airwave
23:00 - 01:00 John '00' Fleming
01:00 - 03:00 Armin van Buuren
03:00 - 05:00 Ferry Corsten
05:00 - 07:00 M.I.K.E.
bewust geen Markus, want niemand kent die in Belgi�...
ola
insturen die handel!
Ik zou daar meteen voor tekenen

jaaa dit wordt hem helemaal, super 
JOOf lekkah, wou es signum horeh ofzow maar Airwave ach wat de ruk waarom niet
| Originally posted by TOR voorlopig ziet de trance tent er dus als volgt uit: Armin, Ferry en Mike |
Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen 
| Originally posted by TOR Armin is er opnieuw bij check onder 'gigs' op http://www.arminvanbuuren.com/ voorlopig ziet de trance tent er dus als volgt uit: Armin, Ferry en Mike nu nog twee DJ's om op te warmen.. wat denken jullie van mijn voorstel? 21:00 - 23:00 Airwave 23:00 - 01:00 John '00' Fleming 01:00 - 03:00 Armin van Buuren 03:00 - 05:00 Ferry Corsten 05:00 - 07:00 M.I.K.E. bewust geen Markus, want niemand kent die in Belgi�... |
Fred Baker vind ik wel ok en de andere namen zijn ook wel goed maar het zijn terug dezelfde namen voor aib
behalve Ferry dan. Armin mag er van mij ook wel terug bij zijn maar ze zouden er toch ook wel eens andere namen mogen bijzetten zoals NU NRG, JOOF, Jon O'bir, Markus, ... Ik zal wel zeker gaan naar aib maar ik hoop toch dat er nog een paar verrassende namen bijkomen
Ferry en Armin zijn al sterke namen voor de trance tent. Dus waarom deze niet aanvullen door bij het grote publiek in Belgie minder bekende namen zoals Markus Schulz, Jon o'Bir etc.
De namen die bekend zijn zien er in ieder geval al veelbelovend uit:
Ferry Corsten, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Erick Morillo, Junior Jack.
| Originally posted by Pumaz Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen |
waarom die beesten-line-up niet aanvullen met belgisch talent?
Airwave, Dj Fire,...