TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Wildfir3 on Jun-05-2004 04:10:

Ach, ge moet die mensen ook iets gunnen vind ik, al ben ik zelf ook tegen die muziek. Verder kunnen kijken dan je eigen smaak. Net zoals ik jullie ook wel zo'n McProg tentje zou gunnen (dan is die boel uit de Trance tent weg ).

Verder denk ik ook dat die r&b tent nog wel wat volk lokt, en uiteindelijk niet ZO veel geld kost als je het vergelijkt met de andere tenten. Wie weet zorgt die tent er wel voor dat er meer goeie trance/techno dj's zouden kunnen komen, omdat ze gewoon voor een heel deel geld zorgen.

Ik meen me ook te herinneren dat die mensen van AIB hadden gezegd dat ze streefden naar nog enkele tenten meer, zodat de genres nog beter verdeeld zouden worden. Hardtrance zou daar alvast ��n van de genres zijn (flutlicht, kai tracid, nu nrg,...), wie weet hebben jullie geluk en is McProg der ook eentje van

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2004 11:07:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ach, ge moet die mensen ook iets gunnen vind ik, al ben ik zelf ook tegen die muziek. Verder kunnen kijken dan je eigen smaak. Net zoals ik jullie ook wel zo'n McProg tentje zou gunnen (dan is die boel uit de Trance tent weg ).

Mjah, what's next? Een rock-tent, een 80's-tent, een schlager-tent? Ik durf gerust verder kijken dan mijn eigen smaak (die trouwens v��l breder is dan alleen McProg of zelfs EDM), maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival, en daar hoort r&b mijns inziens nog altijd niet bij. Daarmee ok dat ik liever de r&b tent zou zien verdwijnen ten koste van een andere EDM-tent, die past toch veel meer in het kader van de avond...

Maar bon, we zien wel wat de organisatie in petto heeft! Ferry vind ik in ieder geval al super!!

Posted by Gladius on Jun-05-2004 12:05:

ik vind in iig dat die drum&bass moet blijven. Ik vond dat zo cool vorig jaar, met die wigwams en midden op die weide, en al die mensen daar totaal zien freaken =), was leuk om te zien.

Posted by Bertn on Jun-05-2004 13:18:

drumnbass moet blijve, das best wel cool!

Posted by TOR on Jun-05-2004 13:56:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zie het Filterheadz live voorstel trouwens volledig zitten!

sorry dat ik u moet teleurstellen, maar een live-act doen ze niet Outdoor, omdat dat te moeilijk is in een tent...

een progtent zou ik ook erg appreci�ren. probleem is dat je een zeer grote naam moet hebben dan om volk te trekken, zoals Zabiela, of Sasha, Danny Howells...

maar dat kan dan opgelost worden als je de rest van de line-up opvult met goedkopere DJ's, zoals een paar Belgische talenten (Dave Swayze, DJ CP).

en R&B mag gerust blijven voor mij, dat is tegenwoordig in en er zal daarom ook veel volk op afkomen. dat betekent meer geld voor de organisatie. en een groter budget staat gelijk aan meer kans op grote DJ's voor de volgende editie (PvD, Sasha, ...)

Posted by Joker666 on Jun-05-2004 18:22:

R&B tent, niets voor mij, maar er was vorig jaar zeker wel een publiek voor, dus waarom niet. Voor ieder wat wils, nietwaar?
Ferry Corsten en Erick Morillo zijn zeker al top!! Ik hoop verder nog op namen als Jon o'bir, Marco V, Markus Schulz, Nu Nrg, Blank & Jones, Cosmic Gate, Greencourt, Cor Fijneman,...

Posted by Wildfir3 on Jun-05-2004 18:40:

quote:
maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival

Is dat zo? Ik heb nochtans nergens gelezen dat ze zich enkel op EDM willen richten. Ik denk dat het hen voornamelijk om de 'populaire jongerengenres' aan de bak te laten komen die iets of wat met dj's en draaien te maken hebben. R&B is trouwens ook EDM in de meeste gevallen, 't is gewoon wat minder opvallend.

Nuja, maakt me allemaal niet uit, ik zal waarschijnlijk toch voornamelijk in de techno tent te vinden zijn als de namen wat willen meezitten. Ik ken er misschien nog niet zoveel van maar die sfeer is onbeschrijflijk als het ook maar het minste met de technosfeer op tien jaar fuse vergelijkbaar is

Posted by CygnusX on Jun-05-2004 23:17:

quote:
... maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival, en daar hoort r&b mijns inziens nog altijd niet bij.

Hmmm, in mijn ogen heeft het altijd bij EDM gehoord (maar minder opvallend zoals Wildfir3 hierboven zegt). EDM staat toch voor Electronic Dance Music, niet?

Of het op AiB past is iets anders

Posted by djcresto on Jun-06-2004 10:25:

Op zich heb ik niets tegen r&b. Ik kan het vaak nog apprecieren ook. Vorig jaar zo eens een reportage gezien van een hollandse discotheek die hun r&b avond daar hadden op zondag. En dat was echt wel een enorm goede sfeer. Waren zelfde dj's als op aib. Die kunnen er ook wel wat van. Of r&b nu al dan niet op een edm festival moet daar ga ik mij dan niet over uitspreken.

ps wat is het email adres van de organisatie?

Posted by Wildfir3 on Jun-06-2004 10:29:

[email protected]

Posted by pooley on Jun-06-2004 11:14:

Kheb vrijdag terug naar Britney, j-lo (mindere cd) en Christina (bangelijke cd) zitten luisteren. Ach ja, lekker zwoel he

Posted by Kaidreas on Jun-06-2004 13:21:

wete ik moet jasper hierin eigelijk wel gelijk geven ze.
ik vind het ook totaal ongepast dat er een r'n b tent was, ook vond ik het ergerlijk dat die dan precies alleen van tmf was.
anyways kvond het leuk dat ge daar voor de camera iets mocht doen:

ff met men homie andrea doria-bucci bag ingezongen, da was wel leut.

maar ik dwaal af. ik bedoel in outsoon ofzo hebben ze echt gezegd dat het over edm gaat, en ik vind da r'n b daar niet in thuishoort.

maar langs de ander kant het trekt inderdeed wel wat meer volk met als gevolg--->tsjing tsjing.
en soms komen er ook wel ferm kontjes bij kijken

Posted by Jasperovitsj on Jun-06-2004 14:25:

quote:
Originally posted by Kaidreas

en soms komen er ook wel ferm kontjes bij kijken

Heerlijk hoe gij uit alles wel iets positief kunt halen!

Posted by djcresto on Jun-06-2004 14:27:

quote:
Heerlijk hoe gij uit alles wel iets positief kunt halen!

r&b is nu eenmaal de vrouwenmuziek bij uitstek

Posted by TOR on Jun-18-2004 18:15:

Armin is er opnieuw bij

check onder 'gigs' op http://www.arminvanbuuren.com/

voorlopig ziet de trance tent er dus als volgt uit: Armin, Ferry en Mike

nu nog twee DJ's om op te warmen.. wat denken jullie van mijn voorstel?

21:00 - 23:00 Airwave
23:00 - 01:00 John '00' Fleming
01:00 - 03:00 Armin van Buuren
03:00 - 05:00 Ferry Corsten
05:00 - 07:00 M.I.K.E.

bewust geen Markus, want niemand kent die in Belgi�...

Posted by Gladius on Jun-18-2004 18:19:

ola
insturen die handel!

Posted by Freezel on Jun-18-2004 18:21:

Ik zou daar meteen voor tekenen

Posted by Eagle` on Jun-18-2004 18:22:

jaaa dit wordt hem helemaal, super

JOOf lekkah, wou es signum horeh ofzow maar Airwave ach wat de ruk waarom niet

Posted by eieregooie on Jun-18-2004 20:16:

quote:
Originally posted by TOR

Dat is al de moeite

Posted by Jakhira on Jun-18-2004 23:56:

Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen

Posted by djcresto on Jun-19-2004 00:58:

quote:
Originally posted by TOR
Armin is er opnieuw bij

check onder 'gigs' op http://www.arminvanbuuren.com/

nu nog twee DJ's om op te warmen.. wat denken jullie van mijn voorstel?

21:00 - 23:00 Airwave
23:00 - 01:00 John '00' Fleming
01:00 - 03:00 Armin van Buuren
03:00 - 05:00 Ferry Corsten
05:00 - 07:00 M.I.K.E.

bewust geen Markus, want niemand kent die in Belgi�...

tor ik vrees dat john '00' fleming in belgie ook niet goed gekend is. Ik zie ook weer fred baker op de line-up staan eigenlijk.

Posted by FUSyke on Jun-19-2004 08:10:

Fred Baker vind ik wel ok en de andere namen zijn ook wel goed maar het zijn terug dezelfde namen voor aib behalve Ferry dan. Armin mag er van mij ook wel terug bij zijn maar ze zouden er toch ook wel eens andere namen mogen bijzetten zoals NU NRG, JOOF, Jon O'bir, Markus, ... Ik zal wel zeker gaan naar aib maar ik hoop toch dat er nog een paar verrassende namen bijkomen

Posted by Joker666 on Jun-19-2004 08:20:

Ferry en Armin zijn al sterke namen voor de trance tent. Dus waarom deze niet aanvullen door bij het grote publiek in Belgie minder bekende namen zoals Markus Schulz, Jon o'Bir etc.

De namen die bekend zijn zien er in ieder geval al veelbelovend uit:
Ferry Corsten, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Erick Morillo, Junior Jack.

Posted by pooley on Jun-19-2004 12:48:

quote:
Originally posted by Pumaz
Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen

ow zeg, gade ook al trance bashen of armin he
ej zo ni he !
AFSCHIETEN !
vuilen basher

Posted by lemon squash on Jun-19-2004 13:50:

waarom die beesten-line-up niet aanvullen met belgisch talent?
Airwave, Dj Fire,...

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »