TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta party
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by TOR de BeTA producers moeten toch ook een kans krijgen om hun kunnen te showen |
| Originally posted by TheMadman en ivm sabam : Kheb et een nagevraagd : Als we ons feest prive klasseren, geen inkom vragen en enkel personen "op uitnodiging", maw niet gelijk wie, toelaten dan ist gratis. Dan heeft sabam daar niks mee te zien. |
| Originally posted by Pumaz Ze zouden beter een collaboratie maken. Een student van conservatorium met iemand die technisch goed is ofzo |
| Originally posted by TOR hij doet het gewoon blijkbaar goed met het BeTA volk |
ow en armin eigenlijk ook (via emma
)
| Originally posted by TOR lol, je mag me altijd midi's opsturen hoor |
ik had wel door wat je bedoelde, maar technisch ben ik nog amateur hoor.. 
maar als je ergens een "anthem-worthy" melodie hebt, wil ik er wel es wat mee proberen.. 
Technisch is het met u wel veel beter dan met mij...
Zal wel na ASOT een paar wiskundige berekingen doen om te zorgen dak een magnifieke melodie uit de mouw schud 
lol, voel u niet verplicht h�
een goeie melodie is het resultaat van een emotie/state of mind, niet van een wiskundige berekening..
Ik voel mij totaal ni verplicht, ik wou al langer iets met u doen (qua productie so spare me the gay jokes) 
En ik ga nu ni proberen boel te maken of zo, maar het gaat wel met wiskunde 
Happiness, sadness, excitement... uit te rekenen met een paar breuken
Ik persoonlijk, denk dat een homeparty bij pool nog de beste oplossing zal zijn. Als we een zaal gaan huren is er meteen een startkapitaal nodig. Bovendien vraagt dat nog een stuk meer organisatie. Ik zal zeker mijn kratje viniel'tjes meenemen
Bij pool zijn er 2 draaitafels.
Voor drank:
Ieder is verplicht 1 eenheid van een nader te bepalen vloeistof.
voor dj's:
alleen beta's natuurlijk 
Datum: Een nog nader te bepalen dag ergens half juli.
En kijk, de organisatie is al voltooid 
Misschien dat we wel een versterkertje en een paar boxen zullen moeten gaan huren, tenzij pool een DEGELIJKE uitrusting op dat gebied heeft
(iets van 750W ofzo
)
Een zaal lijkt me toch beter geschikt. Kunt ge alles vollembak gan. Tkost u ewa meer maar alles is aanwezig he.
| Originally posted by Pumaz Ik voel mij totaal ni verplicht, ik wou al langer iets met u doen (qua productie so spare me the gay jokes) ![]() En ik ga nu ni proberen boel te maken of zo, maar het gaat wel met wiskunde ![]() Happiness, sadness, excitement... uit te rekenen met een paar breuken |
| Originally posted by TOR ik dacht dat iedereen een eigen gevoel had bij een muziekstuk, en dat dat grotendeels genetisch bepaald was.. nu ja, kan zijn dat je gelijk hebt hoor. |
/me bookmarkt thread voor 't geval dat Pumaz & TOR samen groot worden. 
Pumaz & TOR live @ Antwerp is Burning 
| Originally posted by pooley Een zaal lijkt me toch beter geschikt. Kunt ge alles vollembak gan. Tkost u ewa meer maar alles is aanwezig he. |
| Originally posted by TOR Pumaz & TOR live @ Antwerp is Burning |

Ik ga toch wel akkoord om een priv� beta-feestje te organiseren. Waarom direct een hele fuif organiseren?
| Originally posted by Nabistai Ik ga toch wel akkoord om een priv� beta-feestje te organiseren. Waarom direct een hele fuif organiseren? |
-volk bij, die daar gaan schreeuwen van: ey draai eens wa goeie trance: traffic!
awelja. Eerst is zien of we een klein feestje op poten kunnen zetten met hooguit 25 man 
Niet da ik mij zou verzetten tegen een groot en goed ge�rganiseerd trancefeestje hoor, maar ik denk dat we weer een beke megalomaan worden... 
vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer... 
| Originally posted by Zehra vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer... |
| Originally posted by Zehra vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer... |
| Originally posted by Tiger777 BBQ combineren met de house-party. da's pas ideaal. Maarja, dan zitten we weer met een geld-probleem, wie gaat alles gaan kopen en bijgevolg alles voorschieten? |
we have a bbq!
Das ECHT ni moeilijk he... Iemand gaat shoppen, we tellen daarbij alle kosten voor de muziek, delen door aantal bezoekers, en ge krijgt geen eten tot ge betaald hebt.