TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק שלכם ?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Elior on May-15-2004 10:23:

Da Hool - Meet Her At The Love Parade

יש פשוט סיפור מאחורי האהבה שלי לקטע הזה...משו בסט


Posted by Rising on May-15-2004 10:38:

quote:
Originally posted by Scorchio
יש!!!!
והיה!!!!

DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!!


שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....


Posted by Scorchio on May-15-2004 10:42:

quote:
Originally posted by Rising
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....


אני יותר אהבתי את מג'יק 7 ממנו...

וגם
Tiesto @ Energy 2000
לא רואה את מג'יק 6


Posted by nesher on May-15-2004 11:36:

Flutlicht - Icarus

וכל מילה נוספת מיותרת


Posted by Viber on May-15-2004 13:22:

אני לא מבין איך אף אחד לא כתב את
ayu - Trauma


Posted by Glenn-Holmes on May-15-2004 13:28:

ח'ברה אני חושב שכמעט כולם פספסו תרעיון של הטרד
בכל מקרה אני הבנתי שהרעיון הוא לכתוב טראק שאוהבים מאוד והצלחנו להדביק באהבה הזאת גם את החברים
אני חושב שהטראק שהכי הצלחתי לגרום גם לחברים שלי לשמוע אותו הרבה הוא ללא ספק
sylver - turn the tide (cj stoine remix)

תאמת בגלל שחבר שלי היה לו באוטו מערכת אחושרמוטה עם סאב ורמקוליםפ פיצוץ אז הוא אהב הרבה הארד
אז בקלות אני יכול לרשום דברים גם של סקוט פרוגקט וגרין קורט שנכנסו לקלסיקה של היציאות שלי עם חברים שלי
בעיקר דברים מ-2001...


Posted by skelz on May-15-2004 18:28:

quote:
Originally posted by Rising
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....


/me מצטרף!!!!!!
הדיסק הכי טוב.. מבחינה טראנס
שטייסטו אי פעם הוציא
כל הקטעים מעולים
אין קטע אחד מאכזב
סט כל כך מאסיבי כמו זה
בחיים לא שמעתי

טוב זה היה גם הדיסק לייב סט הראשון שלו :>
לפני זה הוא היה משחרר רק סטים מוקלטים באולפן

לסיום יש לי להגיד משהו אחד
אני מקנא בכל אחד ואחד שזכה להזדמנות להיות במסיבה האדירה הזו באמסטרדם


Posted by TTman on May-15-2004 19:03:

quote:
Originally posted by eXeTik
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...

Magik 6



בהחלט לא היה ולא יהיו

אבל גם

DJ Tiesto - Live @ Trance Energy 2000


Posted by YO-I on May-15-2004 22:06:

הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת


Bt - Mercury And Solace

yo-i


Posted by skelz on May-15-2004 22:14:

quote:
Originally posted by YO-I
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת


Bt - Mercury And Solace

yo-i


מילים כדורבנות אחי
איך שכחתי אותו...
קטע כל כך מעולהההה!!!!!!!
BT אמן אגדי!!!


Posted by taltul on May-16-2004 10:26:

quote:
Originally posted by YO-I
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת


Bt - Mercury And Solace

yo-i

יוווווווווווווווווווווווווווו....איך יכולתי לשכוח...הרי אני באמת שומע אותו כמעט כל שבוע...

12 INCH MIX שכחתם להדגיש אבל את הגרסה !!!
אוריגינל פחות משובח למרות שגם לא חסר!!!!

נ''ב: שאלה לי אלייך...איך הטראק קשור לזה שהתפרסמת בטלוויזיה??? ולמה רצית להתפרסם בכלל?


Posted by markfeldman on May-16-2004 18:10:

quote:
נ''ב: שאלה לי אלייך...איך הטראק קשור לזה שהתפרסמת בטלוויזיה??? ולמה רצית להתפרסם בכלל?


ואייי, נראה לי שאני יודע איך הוא התפרסם בטלוויזיה, אבל זה קצת מביך..... חחחחחחח


Posted by Elior on May-16-2004 18:51:

Balloon - Pussylovers.mp3
Paffendorf - Where Are You (Club Mix).mp3


נוסטלגיה של כיתה ו'


Posted by markfeldman on May-16-2004 19:25:

quote:
Balloon - Pussylovers


ואיי אני זוכר את זה מאיזה אוסף של איי אמ פי...

קטע חזקק !!!

באמת נוסטלגיה ,(בהיבט של זמן...)


Posted by DJ-Kreing^^ on May-16-2004 20:05:

vincent de moor - Fly Away (Don Diablos Refuse Mix)
קטע ענק, איך יכולתי לשכוח...
אני זוכר שבערך חצי שנה לקח לי למצוא גירסא טובה של זה בתקופה שזה יצא


Posted by taltul on May-16-2004 20:21:

quote:
Originally posted by markfeldman
ואייי, נראה לי שאני יודע איך הוא התפרסם בטלוויזיה, אבל זה קצת מביך..... חחחחחחח

?למה? מה קרה
?משהו פרובוקטיבי


Posted by Eitan E on May-17-2004 05:10:

בשבילי הדיסק שהשפיע עליי ממש הרבה והוא ממש
essential
Prodigy_Experience-Expanded

ולגבי טראקים שאם אני שומע אותם במועדון אני מגיע זה
יצירות
flutlicht
ובינהם
flutlicht-the_fall_(2_players_remix)
לצערי אף פעם לא יצא לי לשמוע פלוטליכט במסיבה


Posted by DjNumShum on May-17-2004 18:08:

rank1 - airwave (tiesto mix)

ואין בכלל תחרות...


Posted by markfeldman on May-17-2004 19:45:

quote:
למה? מה קרה
?משהו פרובוקטיבי


לא פרובוקטיבי אבל עדיין מביך... אם זה באמת אותו אחד....


Posted by Dr.SuS on May-19-2004 15:12:

Virtual Zone - Heaven !!!
Kai Tracid - Liquid Skies !!! הטראק הכי גורר ששמעתי אי פעם
Tiesto - Magik Journey !!!
Paul Oakenfold - Gamemaster !!!
Kim English - Everyday. Hex Hector Mix

זהו אני חושב


Posted by Flotser on May-19-2004 15:25:

quote:
Originally posted by Dr.SuS
Virtual Zone - Heaven !!!




"בררררר" "בררררר" "בררררר" "בררררר" "בררררר"

"keep the beat i'm in heaven!!!" "בררר"


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.