TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק שלכם ?
Pages (3): « 1 2 [3]
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
יש פשוט סיפור מאחורי האהבה שלי לקטע הזה...משו בסט 
| quote: |
| Originally posted by Scorchio יש!!!! והיה!!!! DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Rising שתוק שתוק... אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה.... |
Flutlicht - Icarus
וכל מילה נוספת מיותרת
אני לא מבין איך אף אחד לא כתב את
ayu - Trauma

ח'ברה אני חושב שכמעט כולם פספסו תרעיון של הטרד
בכל מקרה אני הבנתי שהרעיון הוא לכתוב טראק שאוהבים מאוד והצלחנו להדביק באהבה הזאת גם את החברים
אני חושב שהטראק שהכי הצלחתי לגרום גם לחברים שלי לשמוע אותו הרבה הוא ללא ספק
sylver - turn the tide (cj stoine remix)
תאמת בגלל שחבר שלי היה לו באוטו מערכת אחושרמוטה עם סאב ורמקוליםפ פיצוץ אז הוא אהב הרבה הארד
אז בקלות אני יכול לרשום דברים גם של סקוט פרוגקט וגרין קורט שנכנסו לקלסיקה של היציאות שלי עם חברים שלי
בעיקר דברים מ-2001...
| quote: |
| Originally posted by Rising שתוק שתוק... אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה.... |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik לא טראק אלא סט לא היה ולא יהיה כמו... Magik 6 |
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת
Bt - Mercury And Solace
yo-i
| quote: |
| Originally posted by YO-I הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת Bt - Mercury And Solace yo-i |
| quote: |
| Originally posted by YO-I הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת Bt - Mercury And Solace yo-i |
| quote: |
| נ''ב: שאלה לי אלייך...איך הטראק קשור לזה שהתפרסמת בטלוויזיה??? ולמה רצית להתפרסם בכלל? |
Balloon - Pussylovers.mp3
Paffendorf - Where Are You (Club Mix).mp3
נוסטלגיה של כיתה ו'
| quote: |
| Balloon - Pussylovers |
vincent de moor - Fly Away (Don Diablos Refuse Mix)
קטע ענק, איך יכולתי לשכוח...
אני זוכר שבערך חצי שנה לקח לי למצוא גירסא טובה של זה בתקופה שזה יצא
| quote: |
| Originally posted by markfeldman ואייי, נראה לי שאני יודע איך הוא התפרסם בטלוויזיה, אבל זה קצת מביך..... חחחחחחח |
בשבילי הדיסק שהשפיע עליי ממש הרבה והוא ממש
essential
Prodigy_Experience-Expanded
ולגבי טראקים שאם אני שומע אותם במועדון אני מגיע זה
יצירות
flutlicht
ובינהם
flutlicht-the_fall_(2_players_remix)
לצערי אף פעם לא יצא לי לשמוע פלוטליכט במסיבה

rank1 - airwave (tiesto mix)
ואין בכלל תחרות...
| quote: |
| למה? מה קרה ?משהו פרובוקטיבי |
Virtual Zone - Heaven !!!
Kai Tracid - Liquid Skies !!! הטראק הכי גורר ששמעתי אי פעם
Tiesto - Magik Journey !!!
Paul Oakenfold - Gamemaster !!!
Kim English - Everyday. Hex Hector Mix
זהו אני חושב
| quote: |
| Originally posted by Dr.SuS Virtual Zone - Heaven !!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.