TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de "GEWONNEN ITEMS" thread :)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra gewonnen: mark otten plaatje: Rio Addicts - Crossroads (met een lieve nota van mark) is deze week aangekomen |
Super chill plaatje
Op trance.nu weer iets gewonnen,
een vinyl:
The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (En-Motion Remix/Ferry COrsten Remix)
een T-Shirt:
Adjusted Music (The Thrillseekers label) T-Shirt!
PS: Scuze me if i have a crappy language but i try to learn dutch on tranceadict forums lol

Gewonnen: 2 kaartjes voor 6-7/11 naar Futuris Xperience te gaan met o.a. Zornik
HOERE, both of you but especially the frenchie 
dingez da k gewonne heb:
- dancevibes 2 via lokale topradio enkele jaren geleden... SUCKS bigtime
- TMF megadance via lokale topradio in gent terwijl ik op het ministerie van financi�n aan het "werken" was (maw was ik dvd'tjes aant bekijken gans den dag). Daar stonden nog enkele leuke op 
- CD-bon van 25� via fortisbank
- Jump 2004-1
ook al via Topradio, maar deze keer webradio
- Flippo hoofddeksel via VT4
- 6 glazen van hoegaarden op een eetfestijn
en ik denk da da het zowa is
Gisteren promo setje van Elof 
Hoe ver steekt uwe kop al in zen gat?
^hahahaha ROFLfuckingAO
| Originally posted by pooley Hoe ver steekt uwe kop al in zen gat? |
5 x Rodec slipmats
- Miss Aur�lie
edde gij wel draaitafels? :x :x
ma toch congrats
Nen Bak Rony's
zondag was het edtv op vt4 en onze pa zij dat rene zwel(dingeske) daar in mee deed, en ik zei van niet. dus gingen we wedden voor een bak rony's en khad gelijk ook 
| Originally posted by Kaidreas Nen Bak Rony's zondag was het edtv op vt4 en onze pa zij dat rene zwel(dingeske) daar in mee deed, en ik zei van niet. dus gingen we wedden voor een bak rony's en khad gelijk ook |
ik kan veronderstellen dat het bier is 
Of toch iets wat daarvoor moet doorgaan... 
De mooiste dingen die ik gewonnen heb:
- 2 kaarten Sensation Black 2003
- Just Be op vinyl
Niet gek! 
| Originally posted by Jasperovitsj Of toch iets wat daarvoor moet doorgaan... |
Palm van 'den aldi' dus

| Originally posted by Tiger777 Palm van 'den aldi' dus |
| Originally posted by Gladius gene bulgaarse wijn uit de kartonne doos? |
Wij hebben ook 2 nieuwe bieren int JH, iets a la kriek (rode...., nee ni bach) en nog ne popdrink op basis van bier 
Kzen de naam kwijt
ow ja, bananenbier is ook best lekker è! da hebben we ook staan 
buh, bananebier. De brouwerij in mijn tuin thuis heeft da ook. Een keer geprobeert... juk, slecht. Lang leve de goeie ouwe geuze 
Ewel het komt van bij ulle 
hoe noemt die weer bij jullie
Ochot, brouwerij de troch... Typisch, dat zijn de enigen die erin slagen zo'n afschuwelijke bieren te brouwen. De vrouw van den brouwer kon blijkbaar niet van hun eigen producten blijven en zit nu in een afkickcentrum voor drankverslaving... Bovendien is het gebouw ZOO vervallen en zo vuil dat ik betwijfel of hun biertjes niet vergeven zijn van de rattepis. Ge kunt zo zien als ze aan het brouwen zijn: dan komt der dikke zwarte stinkend naar benzeen rook uit hun schoorsteen. Ik moet van hun brouwsels niet hebben. Long live brouwerij girardin!!! 
Ja peist da De Troch was. (confirmed)
Dien ket da dat zit in de winkel was al zat toen we da bier daar gingen halen.
Men copains mochten proeven, kregne goeie prijs en nog nen bak kriek van hun gratis
Maja chance dak het zelf ni drink, das veel te plattekes :s ma smaakt ni slecht ze
| Originally posted by Kaidreas tis naar het schijnt nieuw bier van palm... die hebben da speciaal zo genoemd naar ne kerel omdat ie bier verzamelde. kwist het ook nie ze, onze pa zei da.. ma kvind het wel ne goeie naam eigenlijk... Voa moa ne Rony! |
| Originally posted by Tiger777 De vrouw van den brouwer kon blijkbaar niet van hun eigen producten blijven en zit nu in een afkickcentrum voor drankverslaving... |