TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade Gent (26.06.2004)!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Is dat eerste stuk nu sarcastisch of niet? 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Is dat eerste stuk nu sarcastisch of niet? |
Gij normaal gezien 
| Originally posted by Pumaz Gij normaal gezien |
Is er nu zaterdag een meeting aan stage4 als Armin draait of gaat iedereen zijn eigen gangetje?
| Originally posted by Zehra ow ja k en mysteria zullen er ook zijn op cityparade! |

mmmz, zoals het er nu uitziet, heb ik al nie veel goesting meer, want het is waarschijnlijk weeral een feesje op men eigen (
)
ja men broertje is er ook bij, maar ik weet niet goed wat die dude gaat dude, maar aan de andere kant... en meeting is anders wel dikke leut.
| Originally posted by Pumaz Eerlijk wil ik niet per se naar Armin kijken tenzij er een (kleine) meeting is. Anders hoop ik dat mijn vriendin niet hoort dat hij komt, ze begint een obsessie te krijgen (en kan zijn naam nog altijd niet juist zeggen). |
is het wel 100% zeker dat AvB komt?
kvind het vreemd dat zo'n grote DJ als Armin nergens vermeld wordt op www.cityparade.be 
Niet zeker, inderdaad. Ik begin te twijfelen..
op de website van city-parade
VERSUZ(www.versuz.be)
Dave
Laurent
Tom
Dat wordt niet in de gigs van Armin vermeld! (www.arminvanbuuren.com)
The website van Versuz spreekt over de Versuz truck aan City parade maar niet over Armin Van Buuren
ik ben voor een meeting, zal mss wel nie zo gemakkelijk zijn, vorig jaar op de preparty was het superdruk
ik begin nu ook wel te twijfelen of Armin er bij is.. niet dat ik naar hem zou gaan luisteren (1x Armin op een dag is genoeg), maar ik heb gezien dat hij zaterdag van de UK komt en 's avonds alweer in Den Haag moet draaien. die zal toch niet zo gek zijn de Cityparade er nog bij te nemen? wanneer moet hij slapen dan?!
| Originally posted by djcresto ik ben voor een meeting, zal mss wel nie zo gemakkelijk zijn, vorig jaar op de preparty was het superdruk |

Kheb toch affiches gezien van Armin @ Preparty Cityparade, hosted by Versuz...
| Originally posted by Xilver Kheb toch affiches gezien van Armin @ Preparty Cityparade, hosted by Versuz... |
Als'k ze nog zie hangen 
Ik kom zaterdag met den auto, khoop da'k me dan ergens in de buurt van 't station kan parkeren, want kwil ulle toch ook eens ontmoeten.
Armin komt 100% zeker !
weet alleen het exacte uur niet maar ik vermoed dus 14.00u
ja; is idd wel zot ...
heb je zijn agenda al gezien voor deze zomer ? !!?
ik zou het echt ni kunnen denk ik, superveel met vliegtuig ...
ok, dan kunnen we een uitgeputte Armin verwachten in Den Haag vrees ik.. hopelijk kan hij er wat tegen, zodat we toch nog een deftig setje krijgen te horen...
| Originally posted by TOR ok, dan kunnen we een uitgeputte Armin verwachten in Den Haag vrees ik.. hopelijk kan hij er wat tegen, zodat we toch nog een deftig setje krijgen te horen... |
(en terecht) Hij zal wel goed draaien!
| Originally posted by TOR ok, dan kunnen we een uitgeputte Armin verwachten in Den Haag vrees ik.. hopelijk kan hij er wat tegen, zodat we toch nog een deftig setje krijgen te horen... |
| Originally posted by pooley was e rnu moeilijk aa ndie naam uit te spreken voor nen belg? |
| Originally posted by Pumaz Ze spreekt zijn naam uit zoals hij een fransman is. Armain dus. |
Misschien omdat Armin op niks trekt, dus gaan ze ervanuit dat het Armain is 
Als Armin komt ben ik er ook, maar jullie kennen mij niet dus ik kom niet naar die meeting 
veel plezier anyway 
Ik zit hier nog maar pas op het forum en ik ken hier ook nog bijna niemand maar als er een meeting is dan zal ik wss wel keer afkomen om de mensen hier keer te leren kennen