TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest Belovende Producer 2004
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Glaniskanis on May-15-2004 12:37:

quote:
Originally posted by Zilla
Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us.

Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar.

Adam Sheridan
Ton TB Solo
George Hales
Andy B
Jaron inc.
Musix
Re Locate
St John vs. Locust
Passiva
Vascotia
Polaroid
Ernesto vs Bastian
Ron van den Beuken
Robert Gitelman
Dogzilla
Enz.

Laat ik hier dan ff op replyen
Re Locate is genoemd door Freezel = Paul Moelands = Octagen
Musix = MIKE... dies altijd vernieuwend eigenlijk
Robert Gitelman is btw 50% van Jaron Inc
en dan verder... ik vind van het lijstje wat jij hebt opgenoemd eigenlijk niemand meer die echt nummers maakt waarvan ik zeg YES
MIKE oke, Ton TB ook nog wel en Ernesto Vs Bastian met Who's The Starter kon mij ook nog wel bekoren
Maar die nieuwe rits producers maken me allemaal te standaard shit... het is meer van hetzelfde en steeds nog slechter ook
Dat idee heb ik eigenlijk bij zo veel producers lately... ook van de oude garde hoor
Tis gewoon zeer matig wat er gedaan wordt in mijn ogen en daarom zoek ik het bij een muzieksoort die me meer aanspreekt odmat er ook echt nog goeie innovatieve dingen gedaan worden

En om het af te sluiten vind ik ook dat je alleen maar one-hit-wonders opnoemt (op een paar na natuurlijk)
Ik bedoel die worden een keer op ASOT met Armin gedraaid en iedereen draait die plaat grijs de komende 2maand en daarna hoor je dr niks meer van
Ik noem een Polaroid en Dogzilla

Nou dat was het wel zon beetje


Posted by Chicane on May-15-2004 12:44:

Glannie kon het niet beter verwoorden... dikke AMEN.. _O_

Sluit me aan in de schaduw van Glanis' aerodynamische kaaklijnstructuur


Posted by Eagle` on May-15-2004 13:28:

heb voor shog gekozen vond de instrumental club mix van another world wel geinig


Posted by Lynxx on May-15-2004 16:29:

Nog een toevoeging van producers waar ik veel van verwacht:

Peter Martin
Filo & Peri
George Hales
Mark Otten
Envio
Jezper S�derlund
Passiva

Op dit moment absoluut favoriet bij mij:
Andy Moor en Luke Chable!!


Posted by AversusZ on May-16-2004 12:25:

Sultan & Tone Depth/ The Greek


Posted by TimeportE on May-16-2004 12:43:

mark otten idd enorm goed bezig dit jaar..

ik ken wel een mark otten, komt deze toevallig uit nijmegen?


Posted by moogwai on May-16-2004 13:28:

Welke namen ik nog mis zijn Randy Katana en Ronald Klinkenberg. Zij zijn dit jaar ook erg goed en "vernieuwend" bezig.

Verder ben ik het ook voor een groot gedeelte eens met Glaniskanis , vaak nog te veel van het hetzelfde bij veel opkomende producers. Er zitten zeker wel een paar super tracks bij, maar 't meest is gewoon vet standaard.


Posted by Glaniskanis on May-16-2004 14:35:

quote:
Originally posted by TimeportE
mark otten idd enorm goed bezig dit jaar..

ik ken wel een mark otten, komt deze toevallig uit nijmegen?

Correct


Posted by Lynxx on May-16-2004 16:04:

quote:
Originally posted by AversusZ
Sultan & Tone Depth/ The Greek


Mag Valentino er ook wel bij. Of is dat misschien een alias van hen


Posted by TimeportE on May-16-2004 16:57:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Correct

speelt hij toevallig ook bij nec en gaat ie naar feyenoord.. dan ken ik zijn broer in ieder geval, hij zelf minder


Posted by AversusZ on May-16-2004 18:24:

quote:
Originally posted by Lynxx
Mag Valentino er ook wel bij. Of is dat misschien een alias van hen


durf het niet te zeggen, er staat geen info over op discogs


Posted by websley on May-17-2004 08:21:

Valt het niet op dat de meeste mensen deze thread afzeiken, maar dat er toch al 6 pagina's van zijn?

Ik zou zelf voor Ayu kiezen, maar ja


Posted by Blik on May-17-2004 08:56:

quote:
Originally posted by websley
Valt het niet op dat de meeste mensen deze thread afzeiken, maar dat er toch al 6 pagina's van zijn?


als dat voor jou de meetlat is voor een goede thread


Posted by Muppy on May-17-2004 13:02:

Gek genoeg hoor ik hier niemand over Mark Norman...afgelopen jaar heeftie toch wel een aantal goede producties gemaakt, en ik denk dat hij (zeker na ITWT9) het gaat maken dit jaar...

Verder hoor ik ook weinig mensen over Scott Bond & Solarstone...

of kijk ik nu teveel terug op afgelopen jaar?


Posted by Hitman on May-17-2004 13:13:

quote:
Originally posted by Muppy
Gek genoeg hoor ik hier niemand over Mark Norman...afgelopen jaar heeftie toch wel een aantal goede producties gemaakt, en ik denk dat hij (zeker na ITWT9) het gaat maken dit jaar...


Mark Norman bestaat uit 2 personen


Posted by Muppy on May-17-2004 13:31:

quote:
Originally posted by Hitman
Mark Norman bestaat uit 2 personen


donders...was ik helemaal vergeten...maar dan nog...ik hoor niemand over ze


Posted by Glaniskanis on May-17-2004 23:01:

Ik vond ITWT9 zwaar onder de maat eigenlijk... in het geval van een ITWT dan
Mixen was buitengewoon bagger maar de tunes daarentegen waren wel weer oke

Gelukkig is deze thread geen DJ thread en daarom vind ik idd ook dat Mark Norman eigenlijk wel in mijn lijstje erbij hoort
Ook al raak ik een beetje uitgekeken op hun productie-wise... er valt vast nog veel van hun te verw88


Posted by robin on May-18-2004 14:19:

quote:
Originally posted by websley
Valt het niet op dat de meeste mensen deze thread afzeiken, maar dat er toch al 6 pagina's van zijn?

Ik zou zelf voor Ayu kiezen, maar ja


nee viel niet op, thnx


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.