TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest Belovende Producer 2004
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Zilla Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us. Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar. Adam Sheridan Ton TB Solo George Hales Andy B Jaron inc. Musix Re Locate St John vs. Locust Passiva Vascotia Polaroid Ernesto vs Bastian Ron van den Beuken Robert Gitelman Dogzilla Enz. |
Glannie kon het niet beter verwoorden... dikke AMEN.. _O_
Sluit me aan in de schaduw van Glanis' aerodynamische kaaklijnstructuur 
heb voor shog gekozen vond de instrumental club mix van another world wel geinig 
Nog een toevoeging van producers waar ik veel van verwacht:
Peter Martin
Filo & Peri
George Hales
Mark Otten
Envio
Jezper S�derlund
Passiva
Op dit moment absoluut favoriet bij mij:
Andy Moor en Luke Chable!!
Sultan & Tone Depth/ The Greek
mark otten idd enorm goed bezig dit jaar..
ik ken wel een mark otten, komt deze toevallig uit nijmegen? 
Welke namen ik nog mis zijn Randy Katana en Ronald Klinkenberg. Zij zijn dit jaar ook erg goed en "vernieuwend" bezig.
Verder ben ik het ook voor een groot gedeelte eens met Glaniskanis , vaak nog te veel van het hetzelfde bij veel opkomende producers. Er zitten zeker wel een paar super tracks bij, maar 't meest is gewoon vet standaard.
| quote: |
| Originally posted by TimeportE mark otten idd enorm goed bezig dit jaar.. ik ken wel een mark otten, komt deze toevallig uit nijmegen? |
| quote: |
| Originally posted by AversusZ Sultan & Tone Depth/ The Greek |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Correct |
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Mag Valentino er ook wel bij. Of is dat misschien een alias van hen |
Valt het niet op dat de meeste mensen deze thread afzeiken, maar dat er toch al 6 pagina's van zijn?
Ik zou zelf voor Ayu kiezen, maar ja
| quote: |
| Originally posted by websley Valt het niet op dat de meeste mensen deze thread afzeiken, maar dat er toch al 6 pagina's van zijn? |
Gek genoeg hoor ik hier niemand over Mark Norman...afgelopen jaar heeftie toch wel een aantal goede producties gemaakt, en ik denk dat hij (zeker na ITWT9) het gaat maken dit jaar...
Verder hoor ik ook weinig mensen over Scott Bond & Solarstone...
of kijk ik nu teveel terug op afgelopen jaar?
| quote: |
| Originally posted by Muppy Gek genoeg hoor ik hier niemand over Mark Norman...afgelopen jaar heeftie toch wel een aantal goede producties gemaakt, en ik denk dat hij (zeker na ITWT9) het gaat maken dit jaar... |
| quote: |
| Originally posted by Hitman Mark Norman bestaat uit 2 personen |
Ik vond ITWT9 zwaar onder de maat eigenlijk... in het geval van een ITWT dan
Mixen was buitengewoon bagger maar de tunes daarentegen waren wel weer oke
Gelukkig is deze thread geen DJ thread en daarom vind ik idd ook dat Mark Norman eigenlijk wel in mijn lijstje erbij hoort
Ook al raak ik een beetje uitgekeken op hun productie-wise... er valt vast nog veel van hun te verw88
| quote: |
| Originally posted by websley Valt het niet op dat de meeste mensen deze thread afzeiken, maar dat er toch al 6 pagina's van zijn? Ik zou zelf voor Ayu kiezen, maar ja |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.