TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
Check, heb hem ook ingevuld. Natte vinger werk.
Bulgarije komt in de kwartfinale
Nederland kwartfinale tegen Italie
Tsjechie ook in de halve finale.
Finale Portugal - Tsjechie

Ik heb hier echt geen verstand van. Het is gokwerk.
Heb me ook ingeschreven en ik heb er even wat geprobeerd van te maken 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik heb hier echt geen verstand van. Het is gokwerk. |
De volgende mensen hebben zich ingeschreven.
Onder naam staat de voorspelde finale met uitslag. Daaronder staat het totaal aantal verwachte doelpunten over het gehele toernooi.
basvh!!!
Heeft zich ingeschreven maar nog niet alles ingevuld.
raoel
Nederland - Frankrijk 0 - 2
71
ryo
Portugal - Frankrijk 1 - 2
78
New Wave
Itali� - Nederland 1 - 2
87
DJ Bazz
Frankrijk - Nederland 0 - 2
82
Teknikol
Tsjechi� - Frankrijk 0 - 1
68
M_Peror
Portugal - Frankrijk 0 - 2
72
TimeportE
Itali� - Frankrijk 1 - 0
67
TnD
Spanje - Nederland 0 - 3
103
Djeebie
Tsjechi� - Nederland 0 - 2
86
Asperge
Tsjechi� - Nederland 1 - 2
68
TranceFool
Portugal - Frankrijk 0 - 2
62
Cosmic
Spanje - Frankrijk 0 - 1
66
Jappio
Portugal - Tsjechi� 2 - 1
74
moogwai
Portugal - Nederland 1 - 2
91
SnuggLe
Portugal - Tsjechi� 2 - 2 (Tjechi� wint)
71
HiGH_NrG
Portugal - Frankrijk 3 - 1
81
Stats:
Frankrijk: 9x finalist waarvan 6 maal winnaar
Nederland: 7x finalist waarvan 6 maal winnaar
Portugal: 7x finalist waarvan 2 maal winnaar
Tjechi�: 5 maal finalist waarvan 1 maal winnaar
Itali�: 2 maal finalist waarvan 1 maal winnaar
Spanje: 2 maal finalist
Meeste aantal doelpunten: 103 (TnD)
Minste doelpunten: 62 (TranceFool)
Hmmm 62 maar, das wel erg weinig
Nogg ff wat aan aanpassingen doen 
edit: hoe kom je aan die 62?? ik kom op heel iets anders uit
Staat er gewoon hoor 
Voorspeld aantal doelpunten = 62
/me telt na
IDD, daar klopt helemaal geen zak van 
Als ik het natel kom ik op 70 uit (ff vlug).
[edit]
Ik heb het bij mezelf nageteld en bij mij klopt het aantal wel.
Vreemde zaak.
Mail ze maar ff :P
103 doelpunten in 31 wedstrijden is gemiddelde van 3,22. Dat lijkt me wat veel voor een Europees toernooi, eerder een moyenne voor zomeravondvoetbal! Verwacht dat veel ploegen het weer achterin dicht gaan gooien helaas 
hahaha snuggle met zn natte vinger werk 
die heeft gewoon mijn poule gecopypast 
ik was me password kwijt voor basvh dus heb ff basvh2 aangemaakt, die is helemaal ingevuld. basvh kan dus gedelete worden, basvh2 dus NIET!!!
| Originally posted by Jappio hahaha snuggle met zn natte vinger werk ![]() die heeft gewoon mijn poule gecopypast |
Doelpunten zit ook dicht bij elkaar

Heb niet even nagedacht etc, lekker handig!
Whahahaa de stunt die ik zo gehoopt had maar niet durfde te voorspellen is gekomen.. hahahahhaa echt een superwedstrijd!! En dan te bedenken dat wij deze grieken echt lachend aan de kant schoven met 4-0 whahaha en zo mooi dat zo veel nederlanders zich dan blind gaan staren op 2 kutwedstrijdjes tegen landen die niet eens op het ek zijn terwijl ze wel makkelijk winnen van een land die een titelkandidaat verslaat op het ek. hahaha mijn dag kan echt niet meer stuk. 
whaha naja je kan ons al afschrijven bram 
pff deze prestatie van portugal had ik eerlijk gezegd eerder voor Nederland voorspelt, lamlendig ongeinspireerd voetbal. Jammer toch dat het hedendaagse voetbal zo gedomineerd wordt door kleurloze ploegen die het elke ploeg lastig kunnen maken (porto, griekenland enz enz)
| Originally posted by Jappio whaha naja je kan ons al afschrijven bram ![]() pff deze prestatie van portugal had ik eerlijk gezegd eerder voor Nederland voorspelt, lamlendig ongeinspireerd voetbal. Jammer toch dat het hedendaagse voetbal zo gedomineerd wordt door kleurloze ploegen die het elke ploeg lastig kunnen maken (porto, griekenland enz enz) |

Niemand van ons die de uitslag goed had, dus iedereen staat nog onderaan 
Trancefool en Snuggle hadden 1-0 voor Portugal en hadden dus wel het aantal doelpunten voor Portugal goed, helaas voor heb levert dat bij deze poule geen punten op 
| Originally posted by Remy D Porto is anders wel een club met aardig grote clubhistorie. Grienkenland doet hetzelfde als Senegal, tevens waren ze voor Oranje overtuigend en 15 wedstrijden ongeslagen dus niet echt kleurloos in mijn ogen. |
| Originally posted by Remy D Verder is Ronaldo het enige lichtpuntje geweest van dat hele schrale Portugal. |
Dit word de Euro2004 thread, over de poule en alle wedstrijden
toch jammer dat er smiddags geen wedstrijden zijn, ik zou best nu wel een leuke potje willen zien! gelukkig was er motor race en ook nog eerg spannend
pas 3 puntjes met de pool ghehe.
voor vandaag voorspeld:
Eng Fra 1-1
Kroa Zwit 1-0
waar kan je in godsnaam de stand zien van de ek-poule, volgens mij ben ik erg scheel ofwat????
| Originally posted by TranceFool waar kan je in godsnaam de stand zien van de ek-poule, volgens mij ben ik erg scheel ofwat???? |
| Originally posted by HiGH_NrG Als je inlogt bent dan een stukje naar beneden scrollen en daar kan je de score zien van de groepsronden, kwartfinale, etc etc. |
| Originally posted by TranceFool Ja, dat zei Bas net ook.... Maar ik vind het eerlijk gezegd supergaar dat ze niet eens een algemene ranglijst en een ranglijst voor de subpoule hebben |
heb ik ze zelfs al een keer gemailed, 2 weken geleden, maar nog niks over terug gehad.
Je kunt het wel telkens vergelijken met een ander, maar das niet echt praktisch.
Die poule van villabvd werkt wel gewoon zoals het moet. Maar ja, daar kunnen we ons niet meer aanmelden.