TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance.nu Summer Dance Event
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
ik zou graag met iemand terug willen reizen (en eventueel ook heen)...
ik woon in Dordrecht 
iemand in de buurt van arnhem die er ook heen gaat?? zoek nog een partner voor de heenreis 
Weerbericht ziet er niet al te best uit...
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html
| quote: |
| Originally posted by gtrecords Voor degene die willen meeten tijdens het event met iemand van GT Records, dat kan! Mail naar [email protected][/email] |

| Originally posted by SnuggLe Voor die mooie vrouwen die nog een slaapplaats zoeken voor na het evenement, dan kan dat! Mail naar [email protected]! |
sja... leuk feestje, maar met de huidige weersvoorspellingen blijf ik toch lekker thuis dacht ik zo...
| Originally posted by eieregooie sja... leuk feestje, maar met de huidige weersvoorspellingen blijf ik toch lekker thuis dacht ik zo... |
wie kan er een lift geven vanuit Antwerpen ? 
| Originally posted by emre Heels niet!! Alle TA'ers hiernaartoe En als het een beetje koud wordt, doen we dikke truien aan, maken een kampvuur en zingen gezamenlijk liedjes uit Cosmic's cd thread!! Wie neemt dan de instrumentale begeleiding op zich |

| Originally posted by emre Open relatie |
| Originally posted by emre Wie neemt dan de instrumentale begeleiding op zich |
| Originally posted by dj_spare iemand in de buurt van arnhem die er ook heen gaat?? zoek nog een partner voor de heenreis |
HOLLAND IK KOM ERAAN!!!!!!!!!!!!!!
ok, wise stick to the english... hope to see loads of people showing up 
after seeing how incredible awesome this venue is last sunday at beach bop i will be there for sure!!
is there going to be any kind of TA meetup?
| Originally posted by Switch je kunt wel met mij meerijden hoor |

Als het weer een beetje redelijk wordt, zijn Engeltje en ik er bij! FF bladeren door 't draadje leverde verder de volgende namen op (als ik goed heb gekeken... maar 't is nog vroeg he?
).
Coming to Trance.nu Summer Dance Event:
| Originally posted by M_Peror Coming to Trance.nu Summer Dance Event:
|
| Originally posted by M_Peror [*]TOR? |
| Originally posted by SnuggLe Zo he, ook weer een keer feesten!?? ![]() Switch is back! |
dan kan ik het nog betalen 
Ben er n.a.w. ook bij 
moogwai?
Robert
BaRTeZ
gtrecords
Partyhardy?
-TAIS-
HiGH_NrG
Remy D?
Sand Leaper?
M_Peror + Engeltje
sndh
Tom Lont + ???
ahp2002
Magik54
azior?
dj_spare?
emre
emma?
Switch
Niklas Harding (Denmark)
Excite (USA)
Tim81
Freezel
moogwai?
Robert
BaRTeZ
gtrecords
Partyhardy?
-TAIS-
HiGH_NrG
Remy D?
Sand Leaper?
M_Peror + Engeltje
sndh
Tom Lont + ???
ahp2002
Magik54
azior?
dj_spare?
emre
emma?
Switch
Niklas Harding (Denmark)
Excite (USA)
Tim81
Freezel
jp
Beemer (AUS)
| Originally posted by M_Peror moogwai? Robert BaRTeZ gtrecords Partyhardy? -TAIS- HiGH_NrG Remy D? Sand Leaper? M_Peror + Engeltje sndh Tom Lont + ??? ahp2002 Magik54 azior? dj_spare? emre emma? Switch Niklas Harding (Denmark) Excite (USA) Tim81 Freezel DJRV Donna [Blacky](israel) Efi Rand(inner&outer)(israel) |
Ik ga ook zeker. Jammer alleen van het weer, had zeker een graad of 25 mogen zijn. Hopelijk regent het morgen in ieded geval niet.
gelukkig is er een redelijk deel overdekt
| De verwachting tot morgen middernacht Af en toe zon en enkele buien, mogelijk met onweer. Middagtemperatuur ongeveer 18, minimumtemperatuur omstreeks 11 graden. De wind is west tot zuidwest, matig, kracht 3 tot 4, langs de kust vrij krachtig tot krachtig, 5 of 6. Vannacht tijdelijk wat minder wind. |