TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Zijn ze in alle Fnacs te vinden of enkel antwerpen? /me gaat zeker (indien ik ticket vind) |
de tickets zijn in alle Belgische Fnac's te verkrijgen; en nogmaals, ze zijn dus ook geldig op 17/07 in Café d'Anvers (vergeet dan wel niet je ticketje bij te houden ;-)).
Ik ben mij ticketje al gaan halen vandaag!
Seb & Emma: ik had blijkbaar minder geld dan ik dacht dat ik nog had, dus ik heb nog geen ticket voor jullie kunnen halen vandaag. maar schrijf het geld ff over, vrijdag moet ik toch terug naar school en haal ik ze dan gewoon wel! 
you guys give him cash and he will give you pure quality white stuff 
ticket binnen 
weet iemand hoe lang Sasha zal draaien? *hoopt op minstens 3 uur*
4 uurtjes zou zeker niet overdreven zijn...
2 jasper => no prob hoor ...
vandaag na mijn examen even naar de fnac gelope
dus mijn kaartje is binnen 
| Originally posted by TOR ticket binnen ![]() weet iemand hoe lang Sasha zal draaien? *hoopt op minstens 3 uur* |
| Originally posted by SnuggLe 4 uur, doettie bij al zijn involvertour dingetjes. CD is btw SUPERRRRRRRRR! |
4 uur.. heerlijk

Dit las ik net op trance.nu:
"Sasha also talked about turning away from vinyl and cds. If that is a direct result of the incident, is unknown: "In about three weeks time I’m ditching vinyl and CDs to go out on the road using my computer and that’s going to allow me to mix anything with everything. I’m now actively distancing myself from that progressive sound that was previously attached to me, because it really doesn’t hold much interest for me anymore, I think it’s time to move on, maybe I’m looking back to ‘85 instead of ’95."
Recent Sasha Playlist:
Global DJ Broadcast 14.06.2004
01. Quivver - These Are The Days (Remix)
02. Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon Remix)
03. Unknown
04. Hawke feat. Adam Smasher - Party People (R.I.T. Remix)
05. Chris Lake and Rowan Blades - Philth
06. Kosmas Epsilon feat. Eleana - Shame
07. Cirque - Pokinoi (Sasha Remix)
08. Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
09. Spektum - Kinda New (Tiefschwarz Dub)"
Dus ik denk dat het goed is dat ik nu eindelijk Sasha ga zien, aangezien de "oude" Sasha blijkbaar op het punt staat om te verdwijnen, of toch ten misnte plaats te maken voor een nieuwe Sasha...
Kaarten zijn besteld...
pfffffff en kmoet werken van de 15de tot de 30ste 

gvd!
Morgen weet ik welke post ik heb dan, als ik de late heb ga ik het wel doen denk ik.
Btw van hoe laat tot hoe laat zou hem ongeveer draaien?
EDIT: bah bah dagpost 
dat wordt dus noppes

normaal gezien is het voor iedereen den 21 ste verlof e dude.
nationale feestdag. dus werken????
| Originally posted by Kaidreas normaal gezien is het voor iedereen den 21 ste verlof e dude. nationale feestdag. dus werken???? |
tuuuuuuurlijk. neen ik weet het eigenlijk nie, ma 500 is echt wel nie veel, ma ge kunt gaan zien e
your desire fills my heart...
moet me zo snel mogelijk ticket regelen! don't wanna miss this! 
Damn, kga geen tijd hebben
't is die week dat we verhuizen, en er moet nog heel wa in orde gemaakt worden.
Jack merkte net iets enorm interessants op:
Sasha gaat dus de eerste BePa-meeting worden!! 
Het is BePA
My invention, so spell it my way 
Yes master, of course master, whatever you desire master...

Ooooh moody today are we? 

Ik bedoelde gewoon een hoodfletter voor elke woord 
Er zijn verschillende afkortingen voor "Belgian Tranceaddict" en ik wou gewoon meteen laten weten hoe BePA moet zijn 
| Originally posted by Pumaz Het is BePA ![]() My invention, so spell it my way |
| Originally posted by djcresto all the BePA's to www.progressiveaddict.com this is TRANCEaddict |
| Originally posted by djcresto all the BePA's to www.progressiveaddict.com this is TRANCEaddict |