TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Ik ben er ook altijd bij hoor en ben ook nederlander
Gezellige lui die belgen 
| quote: |
| Originally posted by Tom Lont Ik ben er ook altijd bij hoor en ben ook nederlander Gezellige lui die belgen |
| Originally posted by MaGiK54 Munten zijn dan niet meer geldig, vanaf 1 juni moet je betalen met oranje munten ipv zwarte. Ik zal ze wel meenemen en het personeel lief aankijken, wellicht willen ze voor een Belgische dame een uitzondering maken. |
Heb ook weer eens zin in een vet progressive TRANCE avondje in de Asta, ook lekker dichtbij dit keer. 
(wel te hopen dat Markus veeel nieuwe dingen heeft want laatste tijd vind ik hem een beetje in herhaling vallen)
Maandag ochtend Perry op GDJB, al ff een voorproefje! 
| Originally posted by SnuggLe Tuesday? Than i will be skiiing at the Uithof!! Damn you! (got a 'celebration-day' or how do you call it from my work) |
| Originally posted by apri_peel nono, damn your party!! will you come to this party? come meet me!! |

| Originally posted by SnuggLe Told you on the telephone honey that i was away ![]() But i'm not sure....Armin is not really my thing....sorry! Will keep it in mind though..If you can get me drunk and tell me its pumping techno i'll come along ![]() But you can come to have a beer before the party starts if you want? Maybe more TA's want to come/can come. Nothing to do, nobody home, so no problemo! |
| Originally posted by apri_peel drinks beforehand sounds good would be cool if other TA (or even RMF) people show up |

| Originally posted by SnuggLe If you ask them nicely ![]() But we'll go for a beer then! Fine for me! |
| Originally posted by HiGH_NrG Dat zou wel gezellig zijn Ik denk dat ik ook even Den Haag onveilig kom maken. Beter dat het tot 08.00 is nu, hoef ik geen 3 uur te kleumen op het station... Ik ben dus van de partij. Zijn er kaartjes in de voorverkoop? |
| Originally posted by MaGiK54 Op de site staat het niet vermeld, mar net even op ticketservice.nl gekeken en je kan kaarten via hun in de vvk kopen. Lijkt me verders niet echt nodig, bij Armin is het nooit uitverkocht. |
| Originally posted by HiGH_NrG Dat zou wel gezellig zijn Ik denk dat ik ook even Den Haag onveilig kom maken. Beter dat het tot 08.00 is nu, hoef ik geen 3 uur te kleumen op het station... Ik ben dus van de partij. Zijn er kaartjes in de voorverkoop? |
Want ikke niet begrijpe!
Mmmm ben nog nooit in de Asta geweest
Zou eens de oversteek naar Zuid-Holland kunnen maken...
Beetje Armin gaat er altijd wel in 
De kans bestaat natuurlijk dat Nederland moet spelen die avond... Misschien leuke pre-party ergens in een Haags cafe! Nou ja, dat zien we dan wel weer! Toch maar een kaartje alvast halen
| Originally posted by Tim81 Toch maar een kaartje alvast halen |
| Originally posted by SnuggLe Bedoel je dat je een biertje meedringt of wat? Want ikke niet begrijpe! |
| Originally posted by jp Wou je meerijden? |
Toch maar voor de zeker een kaartje gehaald, dus ben er op zeker bij.
Wederom maar ff een overzichtje maken van de TA'ers die gaan komen, gelieve aanvullen:
TA's @ ArmadaNight:
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
Tijs08
High_nrg
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
Canadian:
april_peel
TA's @ ArmadaNight:
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
Tijs08
High_nrg
M_Peror
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
Canadian:
april_peel
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests:
drienuldrie
die-djee Leks
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests / Playahs van de avond:
drienuldrie
die-djee Leks
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel
De "Kolkiewolkie Oeh Shit ik weet nog niet zeker of ik kom" persoon:
SnuggLe
Dutch:
MaGiK54
Ei
Freezel
JP
Robert
Tom Lont
franzelare
Tim81
High_nrg
M_Peror
Emre
Belgium:
Emma
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
R'dam posse / Special guests / Playahs van de avond:
drienuldrie
die-djee Leks
Tijs08
Partyharry
Canadian:
april_peel
De "Kolkiewolkie Oeh Shit ik weet nog niet zeker of ik kom" persoon:
SnuggLe
| Originally posted by Tim81 Dutch: MaGiK54 Ei Freezel JP Robert Tom Lont franzelare Tim81 High_nrg M_Peror Emre Belgium: Emma Jasperovitsj TOR Zehra Myst3ria Kaidreas Meltoz SilentEagle R'dam posse / Special guests / Playahs van de avond: drienuldrie die-djee Leks (((OVB---> Onder voorbehoud: Alleen aanwezig als Nederland 3 of 4 in de poule wordt)Of eerste)Of tweede maar dan zeer laat aanwezig!) Tijs08 Partyharry Canadian: april_peel De "Kolkiewolkie Oeh Shit ik weet nog niet zeker of ik kom" persoon: SnuggLe |
jullie vergeten mij flikkers!
Ik wordt ook genegeerd
!
Ik kom, mits er niet gestrooid gaat worden met Impulzkaarten natuurlijk
.