TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Jasperovitsj on May-23-2004 19:29:

quote:
Originally posted by Pumaz
Aan mijn Engels ga je maar weinig fouten zien, het is mijn Nederlands die veel verbetering krijgt *kijkt eens boos naar TOR*

mijn Nederlands DAT verbetering krijgt

Posted by Jakhira on May-24-2004 00:00:

See what I mean?

Posted by Jasperovitsj on May-24-2004 11:56:

Die kon ik nu niet laten liggen h�

Posted by SilentEagle on May-24-2004 14:06:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die kon ik nu niet laten liggen h�

Zelfs ni zodat ik em kon oprapen?

Mooie, mooie remix...

Posted by Jasperovitsj on May-24-2004 14:09:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Zelfs ni zodat ik em kon oprapen?

Ge moogt de volgende hebben

Posted by Jakhira on May-24-2004 14:11:

Er zullen er wel nog genoeg zijn

Posted by Icone on May-27-2004 21:33:

quote:
Aan mijn Engels ga je maar weinig fouten zien, het is mijn Nederlands die veel verbetering krijgt *kijkt eens boos naar TOR*

Jaja dat bedoelde ik, was dat niet duidelijk?
From now on, I'll speak English

Anyway, please do something about the closed hats

Schiet me ni af he Pumaz, maar ik hoor nikske verkeerd met die hats...

Ze zijn wat naast de kicks gebracht om wat spatie op te vullen tov de andere drums, misschien dat het daarom zo klinkt?

Posted by Jakhira on May-27-2004 21:44:

quote:
Originally posted by Lightworks
Ze zijn wat naast de kicks gebracht om wat spatie op te vullen tov de andere drums, misschien dat het daarom zo klinkt?

Ja dat is het idd...
Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij, ik ben een percussie-perfectionist

Posted by Icone on May-29-2004 12:09:

quote:
Ja dat is het idd...
Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij, ik ben een percussie-perfectionist

Ge moogt da gerust zeggen zenne, ik zit ook altijd uren aan mijn percussie. Gewoon wat anders doen af en toe vinnek ni erg

Posted by TOR on May-29-2004 14:10:

ik ben ook enorm perfectionistisch, ik ben nooit content.. ik verafschuw zelfs mijn versie van het BeTA-anthem. maar hoe meer je dan aan iets prutst, hoe slechter het wordt.

ik heb al duizend keer mijn remix van Alone in the Dark aangepast, en het wordt er nooit beter op.

Posted by Bertn on May-29-2004 17:29:

quote:
Originally posted by TOR
ik ben ook enorm perfectionistisch, ik ben nooit content.. ik verafschuw zelfs mijn versie van het BeTA-anthem. maar hoe meer je dan aan iets prutst, hoe slechter het wordt.

ik heb al duizend keer mijn remix van Alone in the Dark aangepast, en het wordt er nooit beter op.

ge hebt een remix van alone in the dark?? zou ik die is ergens mogen horen? ben wel ge�nteresseerd, kheb nog nooit een remix van dat nummer gehoord

Posted by TOR on May-29-2004 17:33:

quote:
Originally posted by Bertn
ge hebt een remix van alone in the dark?? zou ik die is ergens mogen horen? ben wel ge�nteresseerd, kheb nog nooit een remix van dat nummer gehoord

http://www.dance-industries.com/track.asp?track_id=3066

dat is wel nog een vrij oude versie. de frequenties op de synths zijn iets te hoog en ik heb ondertussen ook de basslijn aangepast.. maar de structuur is onveranderd.

Posted by Bertn on May-29-2004 20:03:

quote:
Originally posted by TOR
http://www.dance-industries.com/track.asp?track_id=3066

dat is wel nog een vrij oude versie. de frequenties op de synths zijn iets te hoog en ik heb ondertussen ook de basslijn aangepast.. maar de structuur is onveranderd.

frequentie van de synths valt nog goed mee vind ik!! alleen mogen die eerste synths v��l dreamier zijn...

een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?)

Posted by Jakhira on May-29-2004 20:45:

quote:
een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?)

Bedoel je op uw harde schijf? Er staat nochtans normaal een optie download the track erbij hoor

Posted by Icone on May-31-2004 09:16:

quote:
frequentie van de synths valt nog goed mee vind ik!! alleen mogen die eerste synths v��l dreamier zijn...

Sommige players streamen idd direct uw track als ge ze download als mp3. Kijk uw player settings anders eens na, tkan zijn dat dat aanstaat

Posted by TOR on Jun-12-2004 18:08:

ik wil gewoon nog es herhalen dat dit echt wel een super BOM is !!

ik ben echt beschaamd voor het origineel als ik het vergelijk met deze versie van Wim...

Posted by Bertn on Jun-12-2004 18:52:

quote:
Originally posted by TOR

ik ben echt beschaamd voor het origineel als ik het vergelijk met deze versie van Wim...

ach ach, niet te bescheiden zijn he

Posted by Jakhira on Jun-12-2004 23:46:

quote:
Originally posted by TOR

Serieus? Maak je geen zorgen, na Compos Sui zit iedereen te roepen wat voor een genie je bent

Posted by Mystique on Dec-14-2004 18:40:

Ik wil het ook horen

Links werken niet meer

Posted by Jakhira on Dec-14-2004 18:43:

Holy thread reviving Batman

Posted by TOR on Dec-14-2004 18:54:

na een half jaar ben ik dit nog steeds niet beu integendeel zelfs, ik krijg nog steeds een big smile op mijn gezicht telkens ik ernaar luister.

dat wil twee dingen zeggen:

- sublieme melodie van Jack

- magistrale productie van Wim

heb het origineel nog es beluisterd twee weken geleden.. lijkt echt wel nergens naar in vergelijking met deze remix

Posted by Xavez on Dec-14-2004 21:56:

dit is idd magistrale remix, staat ier nu vollebak te boenken, waar is het origineel ergens te vinden misschien? kwestie van eens te vergelijken

Grtz

Posted by TOR on Dec-15-2004 13:04:

http://www.dance-industries.com/cat...p?artist_id=397

het idee van het origineel was goed, denk ik, maar mijn productieskills waren toen nog niet zoals het hoort.

mss moet ik het zelf nog es remixen

Posted by Mystique on Dec-15-2004 14:48:

Ik heb het dus sinds gisteren :d
En ik denk dat het mijn top 5 van dit jaar zal instormen (toch ZEKER top 10)

(Maar ik weet dus ni meer wie mij da hier gegeven heeft cyrax= ... hier op forum )

Posted by Jasperovitsj on Dec-15-2004 16:00:

quote:
Originally posted by Mystique

(Maar ik weet dus ni meer wie mij da hier gegeven heeft cyrax= ... hier op forum )

Gladius

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »