TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 1 Years Banshee contest: who's in?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
djairwave.com is blijkbaar niet up2date
http://www.lvee.tk/ lijkt meer in orde
maar ik denk iets rond 90 'records' (site geteld + nieuwste airwave's, antidote's,...)
don't shoot me, just my 2 cents
hehe ik kom boven de 100 uit 
| quote: |
| Originally posted by TOR hehe ik kom boven de 100 uit |
de vraag blijft: wat met re releases? dingen die ook nog zijn uitgekomen op bonzai italy, germany, uk,...?
| Originally posted by Wildfir3 de vraag blijft: wat met re releases? dingen die ook nog zijn uitgekomen op bonzai italy, germany, uk,...? |
ik denk dat ze Belgische releases bedoelen
en dingen zoals Lost Emotions 2001 bv. heb ik er ook wel bijgerekend..
Kga da morgen allemaal is bezien...
kben hier dus bezig aan een lijst van ALLE tracks die hij ooit heeft gemaakt 
Ik wilde ff laten weten dat de BETA's ook nog concurrentie hebben van de NLTA's. Ik zit ook bij de laatste 12, net als Chicane voor zover ik heb begrepen
.
Ik heb mn antwoord gisteren al verstuurd!
.....dus ik zou maar opschieten 
Krijg nog altijd schijt van die vraagstelling he :/
| Originally posted by pooley Krijg nog altijd schijt van die vraagstelling he :/ |
Achja mail is erdoor.
Moge de beste winnen.
en als je wint, STERF !
heb gisteravond ook nog mijn antwoord doorgestuurd...
en zoals ik zei heb ik wel enige uitleg gegeven over hoe ik tot mijn antwoord gekomen ben... misschien telt het antwoord niet zozeer maar wel de manier hoe je tot dat antwoord gekomen bent, je weet maar nooit... 
heb mijn antwoord ook doorgestuurd. Heb er geen goed voorgevoel over, maar kom 
antwoord opgestuurd
may the best man/ girl win 
The answer = 6
Look Inside
Tears
End Of The Road
Higher
Funky Space
In The Hands Of An Angel
And the winner is...........
O ja, ik ben ook een van de 12..... Ik heb iets meer dan 6 doorgestuurd....
6? 
ach 't hangter gwoon allemaal vanaf hoe je het interpreteert. Ik heb naar banshee gemailed gisteravond om te vragen wat ze precies bedoelen, en of ze de vraag niet wat kunnen verduidelijken voor iederen... maar wat krijgt ge als respons: "dan zou het te makkelijk zijn"
niks aan te doen, dit is op dat vlak gewoon een kwestie van puur geluk hebben, niet zozeer van kennis. De winnaar kan er maar zijn plezier van hebben, al hoop ik niet dat de promo's dan voor de verkoop zullen gaan dienen. Dat zou ik wat te spijtig vinden voor de mensen die er dan WEL iets mee hadden kunnen doen.
Ik kan de promo's goed gebruiken. Ze zullen heel zeker niet in de verkoop gaan, maar komen in mijn eigen collectie... als ik win tenminste.... alvast succes gewenst aan iedereen en dat ik moge winnen... 
PS: zijn wij 12 wel al zeker van een van de troostprijzen?... Of komen we daarvoor nog in een aparte grabbelbak?
Lijkt me logisch dat wij zoiezo ��n van die 100 limited's krijgen. We hebben nu eenmaal 4 vragen juist beantwoord h�. Misschien nog een extraatje ofzo, maar daar zou ik niet te hard op rekenen.
| Originally posted by djtrance Ik kan de promo's goed gebruiken. Ze zullen heel zeker niet in de verkoop gaan, maar komen in mijn eigen collectie... |
| Originally posted by djtrance Ik kan de promo's goed gebruiken. Ze zullen heel zeker niet in de verkoop gaan, maar komen in mijn eigen collectie... als ik win tenminste.... alvast succes gewenst aan iedereen en dat ik moge winnen... ![]() PS: zijn wij 12 wel al zeker van een van de troostprijzen?... Of komen we daarvoor nog in een aparte grabbelbak? |
| + eervolle vermelding op de website vind ik |
...)
Ik denk dat ze daarom zo'n dubbelzinnige vraag hebben gesteld: Ze kunnen hem op zoveel verschillende manieren interpreteteren dat ze altijd wel ��n winnaar kunnen uitpikken.
6 ?
ben je zeker dat dat het correcte antwoord is?
@ Steven: ik verkoop ze niet hoor als ik win, daar zou ik me moreel niet goed bij voelen..