TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële EK 2004 topic
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Cosmic on Jun-20-2004 13:06:

Waarom houden ze bij onze EK-poule de punten niet bij? Ik ga toch niet zeker mezelf met iedereen vergelijken om de stand te zien? Stelletje amateurs!


Posted by raoel on Jun-20-2004 15:37:

In deze topic wordt alles besproken: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

zo houden we het een beetje centraal.


Posted by Blik on Jun-20-2004 15:59:

quote:
Originally posted by raoel
In deze topic wordt alles besproken: http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

zo houden we het een beetje centraal.


indeed

ik gooi deze wel op slot


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.