TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe slim ben jij?
Pages (3): « 1 2 [3]
2 jaar geleden geslaagd voor de HAVO, toen 1 jaar Middelbare Hotlschool, wegens verveling overgestapt naar 1e jaar Hogere Hotelschool....en nu zit ik dus in het 2e jaar alweer van diezelfde opleiding: International Hospitality Management...hotelschool in t engels dus (jaja...ik was wel errug trots idd op mijn 9 voor engels op de HAVO) in Leeuwarden.
ennu...bijbaantjes...ik heb een "eigen" locatie in de Amsredam ArenA..en zaaltje voor ca. 100 man die ik zelf een beetje mag runnen enzo..leuk leuk
verder af en toe ff beunen in t Hilton
(leuke sfeer
), Kurhaus, Huis ter Duin enzo (vinnik errug cool voor me cv) of gewoon op een leuke housparty ofzo
Lang Leve Verhaaf 
ik wil wiegenlijk wel ergens in de buurt gaan werken, want al dat gereis naar de randstad is erg vervelend....
| quote: |
| Originally posted by Jukx ik denk dat je beter een aparte thread dervoor kan starten... zou wel leuk zijn! |
errug leuk trancefool, maar wat doe jij nu dan voor opleiding? of werk je al?
Ik heb vorig jaar mijn VWO gehaald (kl*te 2de fase) en zit nu te relaxed Informatica te studeren in Utrecht (helaas nog niet op kamers
).
| Originally posted by Miss Proximus 2 jaar geleden geslaagd voor de HAVO, toen 1 jaar Middelbare Hotlschool, wegens verveling overgestapt naar 1e jaar Hogere Hotelschool....en nu zit ik dus in het 2e jaar alweer van diezelfde opleiding: International Hospitality Management...hotelschool in t engels dus (jaja...ik was wel errug trots idd op mijn 9 voor engels op de HAVO) in Leeuwarden. |
Ik heb de Mavo afgerond en ben nu met het laatste jaar MTS-telecommunicatie bezig. (Ben wel in de 1ste klas van de MTS blijven zitten). Volgend jaar ga ik naar de HTS.
Ik heb 2 bijbaantjes; Meubelstofferen (Voor het geld) en Pc-Technicus bij een automatiserings bedrijfje.
| Originally posted by !_PeTrUs_! DIe zit toch in Leeuwarden die school. (K) GReeTZ |
| Originally posted by Little Theseus errug leuk trancefool, maar wat doe jij nu dan voor opleiding? of werk je al? |
. Hopen dat ik het ga halen, ben iig meer te doen van vorig jaar, want toen heb ik een beetje mn mooie lijst uit de 4e verneukt (je neemt je cijfers namelijk mee in de 2e fase, voor de mensen die dat nog niet wisten
)
Na 5 jaar Havo, met 7 keer een 6 voor 7 vakken, zit ik nu alweer in het laatste jaar van de HTS werktuigbouw
| Originally posted by Little Theseus enne, wat zijn jullie bijbaantjes dan? |

ahaaa!!
Lex gaat ervoor!
Nou.. ondanks die geweldige *#$^ drukte hier "The server is too busy at the moment. Please try again later" die ik al 10x heb gekregen is het me toch nog gelukt om in deze thread te komen.
Ik heb eerst 5 jaar gelambald op de HAVOn en nu zit ik al in het derde jaar van de opleiding Bedrijfskundige Informatica te ICA in Arnhem
Nou, komt ie:
Eerst Havo gedaan, maar ik was toen net 12, dus ipv huiswerk maken, zat ik nog lekker te knikkeren met mijn maatjes
Dussss...
Toen naar de Mavo (Geslaagd: Ne-7, En-9, Du-7, Ec-7, Gs-7, Ak-7)
PRETPAKKET
Toen naar het MBO - Bedrijfsadministratie (geslaagd met 5x8, 5x7, 2x6)
En nu ben ik 1e-jaars Student, opleiding Communicatie aan de Hogeschool Holland, Diemen Zuid...
Net als jij Little T...
Am I Smart Enough 2 B A TA?
waaaauuw er zit gewoon een ta bij mij op school!
Eindelijk heeft heb ik mijn doel met het starten van deze thread bereikt. Als je comm. doet zit je zelfs bij mij oppet gebouw! Ej maar Metzz, je gaat toch wel is zuipen mag ik hopen? Moet je aanstaande donderdag gaan, ben ik er ook, dan is er tropical night.
Laterz!
Nee, ben nog niet wezen zuipen... Ik neem aan dat je 'De Kooi' bedoelt?? Ik ben altijd vroeg vrij... en dus ook vroeg weg, maar als er �cht iets leuks is, dan wil ik 's avonds wel terugkomen hoor.
Zuipen is altijd goed
TranceAddict.com...waar vriendschappen ontstaan! 
kan zo in een reclamefoldertje, ware het dat reclamefoldertjes voor louter internetsites (nog) niet bestaan. misschien een gat in de markt?� ![]()
| Originally posted by Vinyl Boy Ook in Den haag (ga ik heen volgend jaar) en in...maastricht geloof ik. |
weeeeeeeeee
| Originally posted by Miss Proximus die in Leeuwarden is nog steeds het beste weeeeeeeeee |