TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by TranceFool on Sep-09-2001 19:09:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Nee hhehe het was GOL Sport uit Den Haag ofzo kweenie egt....maaruh ik had het fout het waren geen turken maar Marokanen...die zijn nog erger wehheeh later

Misschien hebbie dan ook weles tegen GLZ gevoetbald, omgeving Rotterdam. Die gasten zijn ook ernstig, zijn alleen maar Turken, spelen in Galatassaray (ofzo) shirts. En als je de wedstrijd wint proberen ze je in elkaar te meppen, stelletje zieke gasten.
In Rotterdam heb je veel clubs waar je als blank persoon echt niet hoeft op te geven bij de vereniging wat je komt er mooi niet in, zouden wij eens moeten doen!

Posted by MetzZ_!! on Sep-09-2001 19:26:

EN wat is de tussenstand mbt de Poll???

Posted by Jukx on Sep-09-2001 19:27:

quote:

Nee hhehe het was GOL Sport uit Den Haag ofzo kweenie egt....maaruh ik had het fout het waren geen turken maar Marokanen...die zijn nog erger wehheeh later

GOL Sport?? echt nog noooit van gehoord!! Op welke club zit je eigenlijk Nastra??

quote:
Misschien hebbie dan ook weles tegen GLZ gevoetbald, omgeving Rotterdam.

nee hebbik nog nooit tegen gevoetbald... maar omgeving Rotterdam en omgeving zijn Den Haag zijn gescheiden dus we hoefden nooit tegen rotterdamse clubs te spelen.

Posted by MetzZ_!! on Sep-09-2001 19:33:

quote:
Originally posted by Jukx

GOL Sport?? echt nog noooit van gehoord!! Op welke club zit je eigenlijk Nastra??

nee hebbik nog nooit tegen gevoetbald... maar omgeving Rotterdam en omgeving zijn Den Haag zijn gescheiden dus we hoefden nooit tegen rotterdamse clubs te spelen.

Is er niet ergens een hele mooie Soccerthread geopend??

Posted by Miss Proximus on Sep-09-2001 20:43:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Is er niet ergens een hele mooie Soccerthread geopend??

Haha...wat ben je een schatje metzz...altijd proberen de thread weer in goede banen te leiden

Posted by Eye-Riz on Sep-09-2001 21:22:

inderdaad, erg lief

Posted by Nastra Azzurro on Sep-09-2001 23:08:

quote:

Ik speel bij Blauw Zwart ...... JUKX speel je bij Delft, Delfia of Den Hoorn ofzo daar heb ik vaak tegen gespeeld enzo vorige jaar werden wij zwaar genaaid door een scheids bij delft dat leidde tot onze degradatie maaruh dat kwam ook door de herindeling van regios ofzo wij stonden nl 6de en 6t/m 12de degradeerde Dat was dus kut maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo)

Posted by Little Theseus on Sep-10-2001 06:22:

quote:

maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo)

Dream on baby!
Dream on...

Posted by Jukx on Sep-10-2001 17:56:

quote:

Ik speel bij Blauw Zwart ...... JUKX speel je bij Delft, Delfia of Den Hoorn ofzo daar heb ik vaak tegen gespeeld enzo vorige jaar werden wij zwaar genaaid door een scheids bij delft dat leidde tot onze degradatie maaruh dat kwam ook door de herindeling van regios ofzo wij stonden nl 6de en 6t/m 12de degradeerde Dat was dus kut maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo)

hehehehe tegen welk team was dat dan?? Ik heb altijd op Delft gezeten inderdaad! Delfia en Den Hoorn zijn superslecht man!! Tot vorig jaar. Ik ben na mn 3e jaar A1 namelijk gestopt met voetballen. Heb namelijk een keer met voetballen mn schouder uit de kom gehad. (auw! ) en nu heb ik dus een vrij zwakke schouder, daarom ben ik maar lekker gestopt!
Ik heb zelf volgens mij alleen heeeel lang geleden tegen Blauw Zwart gespeeld, maar dat was nog in de C1 volgens mij.

Posted by Nastra Azzurro on Sep-10-2001 18:12:

quote:

hehehehe tegen welk team was dat dan?? Ik heb altijd op Delft gezeten inderdaad! Delfia en Den Hoorn zijn superslecht man!! Tot vorig jaar. Ik ben na mn 3e jaar A1 namelijk gestopt met voetballen. Heb namelijk een keer met voetballen mn schouder uit de kom gehad. (auw! ) en nu heb ik dus een vrij zwakke schouder, daarom ben ik maar lekker gestopt!
Ik heb zelf volgens mij alleen heeeel lang geleden tegen Blauw Zwart gespeeld, maar dat was nog in de C1 volgens mij.

Jaaaaaa? Dat was tegen DELFT A1 vorig jaar. Ik speel nu me 3rde jaar A1. In de C1 werden wij kampioen toen zaten we ook bij delft....
Als je tussen de 17 en 19 bent dan heb ik waarschijnlijk tegen je gespeeld ofzo maarja hehe lachen.....Wij speelden vorig seizoen tegen Delft A1 in Delft een avondwedstijd omdat het al 10 X afgelast was daarvoor ofzo...En in de Tweede helft gingen de Licht masten Kaputt..dus moest het over gespeeld worden de resterende 30 minuten en werden we zwaar genaaid door de scheids.....maarja hehe
Bij de wedstrijd thuis werd het nog matten misschien heb ik Jukx een klap verkocht Whahaha Nee joh JK

Posted by Jukx on Sep-10-2001 18:24:

quote:

Jaaaaaa? Dat was tegen DELFT A1 vorig jaar. Ik speel nu me 3rde jaar A1. In de C1 werden wij kampioen toen zaten we ook bij delft....
Als je tussen de 17 en 19 bent dan heb ik waarschijnlijk tegen je gespeeld ofzo maarja hehe lachen.....Wij speelden vorig seizoen tegen Delft A1 in Delft een avondwedstijd omdat het al 10 X afgelast was daarvoor ofzo...En in de Tweede helft gingen de Licht masten Kaputt..dus moest het over gespeeld worden de resterende 30 minuten en werden we zwaar genaaid door de scheids.....maarja hehe
Bij de wedstrijd thuis werd het nog matten misschien heb ik Jukx een klap verkocht Whahaha Nee joh JK

Ja??? grappig man!! Maar nee, vorig jaar zat ik er dus al niet meer op! Was het echt matten geworden?? Delft had zeker wel gewonnen he!!
Misschien heb ik in de C1 dan wel tegen je gespeeld?? Waar stond je toen... ik was in de C1 spits... ik zal vast wel tegen jullie gescoord hebben!

Posted by Nastra Azzurro on Sep-10-2001 19:05:

quote:

Ja??? grappig man!! Maar nee, vorig jaar zat ik er dus al niet meer op! Was het echt matten geworden?? Delft had zeker wel gewonnen he!!
Misschien heb ik in de C1 dan wel tegen je gespeeld?? Waar stond je toen... ik was in de C1 spits... ik zal vast wel tegen jullie gescoord hebben!

whehe..... Nee twas effe een opstootje... Maarja Ik speelde inde c1 rechtsbuiten (nu nog steeds) Kdenk ni dat je gescoord had toen...We waren kampioen geworden... En we hadden maar 10 tegen een 110 voor wheheh over de hele seizoen... Ik had er toen stuk of 30 gescoord en onze spits was schots hij had iets van 51 ofzo Dat waren eens tijden whehe...Dies allang weg maarja....Ik heb tot nu toe 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen en heb er al 7 in liggen wopohoo... Begin lekker maarja...

Posted by MetzZ_!! on Sep-10-2001 20:08:

EN NOG STEEDS WEET IK DE TUSSENSTAND NIET

Wie verandert trouwens de threadnaam ff in

'Nastra's en Jukx's voetbalmemories'

?

Posted by Little Theseus on Sep-10-2001 21:12:

And tonight, we proudly present, MEMORIES!

Met vanavond, een speciale reportage over voetballers...
Heej! Dat plaatje is trouwens best goed te gebruiken als signature!!

Posted by Nastra Azzurro on Sep-10-2001 22:29:

And one time at (Football) Camp I stuck a Goal Post up my ass

Posted by Henkie_henk on Sep-10-2001 22:54:

quote:
Originally posted by Little Theseus
And tonight, we proudly present, MEMORIES!

Met vanavond, een speciale reportage over voetballers...
Heej! Dat plaatje is trouwens best goed te gebruiken als signature!!

lol beetje wijfe plaatje

Posted by Vinyl Boy on Sep-10-2001 23:34:

quote:
And one time at (Football) Camp I stuck a Goal Post up my ass

and another time, at (judo)camp I stuck a foot up my ass

Posted by MetzZ_!! on Sep-11-2001 09:04:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy

and another time, at (judo)camp I stuck a foot up my ass

Zo! Jij bent lenig!

Posted by Opti on Jan-20-2002 13:04:

deze thread is verplichte leesvoer voor de newbies

Posted by Massive on Jan-20-2002 13:30:

lollllll

ouwe koetjes uit de sloot halen maar wel goed idd

trouwens wat is dat voor debiel in die sig van je

Posted by Opti on Jan-20-2002 13:37:

dat ben ik...

Posted by moogwai on Jan-20-2002 13:44:

quote:
Originally posted by Optimus
dat ben ik...

haha lol..

Wij hebben nog geen carnavals outfit... dat wordt dus knutselen... alleen beetje lastig met hossen

Posted by serialkillah on Jan-20-2002 13:53:

quote:
dat ben ik...

hehe das wel bruut

Posted by Opti on Jan-20-2002 14:53:

Natuurlijk ben ik dat niet apen!!!!!!!!!!!!

Posted by Jukx on Jan-20-2002 16:14:

quote:
Originally posted by Optimus
Natuurlijk ben ik dat niet apen!!!!!!!!!!!!

Hahaha, volgens mij zijn er echt veel mensen (including me) die serieus dachten (of nog steeds denken) dat jij dat bent op die foto.
Ik zat juist onwijs hard te lachen hier thuis om jou! Dat jejezelf in een of ander maf, zelf in elkaar geknutseld, Optimus Prime-pak had gehezen en dat je er speciaal een foto van had laten maken voor in je sig op TA.

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »