TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Nee hhehe het was GOL Sport uit Den Haag ofzo kweenie egt....maaruh ik had het fout het waren geen turken maar Marokanen...die zijn nog erger wehheeh later |
) shirts. En als je de wedstrijd wint proberen ze je in elkaar te meppen, stelletje zieke gasten.
EN wat is de tussenstand mbt de Poll???
| Originally posted by Nastra Azzurro Nee hhehe het was GOL Sport uit Den Haag ofzo kweenie egt....maaruh ik had het fout het waren geen turken maar Marokanen...die zijn nog erger wehheeh later |
| Misschien hebbie dan ook weles tegen GLZ gevoetbald, omgeving Rotterdam. |
| Originally posted by Jukx GOL Sport?? echt nog noooit van gehoord!! Op welke club zit je eigenlijk Nastra?? nee hebbik nog nooit tegen gevoetbald... maar omgeving Rotterdam en omgeving zijn Den Haag zijn gescheiden dus we hoefden nooit tegen rotterdamse clubs te spelen. |
| Originally posted by MetzZ_!! Is er niet ergens een hele mooie Soccerthread geopend?? |
inderdaad, erg lief 
| Originally posted by Jukx GOL Sport?? echt nog noooit van gehoord!! Op welke club zit je eigenlijk Nastra?? nee hebbik nog nooit tegen gevoetbald... maar omgeving Rotterdam en omgeving zijn Den Haag zijn gescheiden dus we hoefden nooit tegen rotterdamse clubs te spelen. |
| Originally posted by Nastra Azzurro maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo) |
| Originally posted by Nastra Azzurro Ik speel bij Blauw Zwart ...... JUKX speel je bij Delft, Delfia of Den Hoorn ofzo daar heb ik vaak tegen gespeeld enzo vorige jaar werden wij zwaar genaaid door een scheids bij delft dat leidde tot onze degradatie maaruh dat kwam ook door de herindeling van regios ofzo wij stonden nl 6de en 6t/m 12de degradeerde Dat was dus kut maarja ik heb maar 2 wedstrijden te gaan hier in NL en dan ga ik in UK spelen waar ik gekocht ben voor 40 Miljoen Pond aan een Premiership Team (woohoo) |
) en nu heb ik dus een vrij zwakke schouder, daarom ben ik maar lekker gestopt!
| Originally posted by Jukx hehehehe tegen welk team was dat dan?? Ik heb altijd op Delft gezeten inderdaad! Delfia en Den Hoorn zijn superslecht man!! Tot vorig jaar. Ik ben na mn 3e jaar A1 namelijk gestopt met voetballen. Heb namelijk een keer met voetballen mn schouder uit de kom gehad. (auw! ) en nu heb ik dus een vrij zwakke schouder, daarom ben ik maar lekker gestopt! Ik heb zelf volgens mij alleen heeeel lang geleden tegen Blauw Zwart gespeeld, maar dat was nog in de C1 volgens mij. |
| Originally posted by Nastra Azzurro Jaaaaaa? Dat was tegen DELFT A1 vorig jaar. Ik speel nu me 3rde jaar A1. In de C1 werden wij kampioen toen zaten we ook bij delft.... Als je tussen de 17 en 19 bent dan heb ik waarschijnlijk tegen je gespeeld ofzo maarja hehe lachen.....Wij speelden vorig seizoen tegen Delft A1 in Delft een avondwedstijd omdat het al 10 X afgelast was daarvoor ofzo...En in de Tweede helft gingen de Licht masten Kaputt..dus moest het over gespeeld worden de resterende 30 minuten en werden we zwaar genaaid door de scheids.....maarja hehe Bij de wedstrijd thuis werd het nog matten misschien heb ik Jukx een klap verkocht Whahaha Nee joh JK |

| Originally posted by Jukx Ja??? grappig man!! Maar nee, vorig jaar zat ik er dus al niet meer op! Was het echt matten geworden?? Delft had zeker wel gewonnen he!! ![]() Misschien heb ik in de C1 dan wel tegen je gespeeld?? Waar stond je toen... ik was in de C1 spits... ik zal vast wel tegen jullie gescoord hebben! |
EN NOG STEEDS WEET IK DE TUSSENSTAND NIET
Wie verandert trouwens de threadnaam ff in
'Nastra's en Jukx's voetbalmemories'
?

And tonight, we proudly present, MEMORIES!

Met vanavond, een speciale reportage over voetballers...
Heej! Dat plaatje is trouwens best goed te gebruiken als signature!!

And one time at (Football) Camp I stuck a Goal Post up my ass

| Originally posted by Little Theseus And tonight, we proudly present, MEMORIES! ![]() Met vanavond, een speciale reportage over voetballers... Heej! Dat plaatje is trouwens best goed te gebruiken als signature!! |
| Originally posted by Nastra Azzurro And one time at (Football) Camp I stuck a Goal Post up my ass |
| Originally posted by Vinyl Boy and another time, at (judo)camp I stuck a foot up my ass |
deze thread is verplichte leesvoer voor de newbies

lollllll
ouwe koetjes uit de sloot halen
maar wel goed idd 
trouwens wat is dat voor debiel in die sig van je

dat ben ik...
| Originally posted by Optimus dat ben ik... |
| dat ben ik... |
Natuurlijk ben ik dat niet apen!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Optimus Natuurlijk ben ik dat niet apen!!!!!!!!!!!! |