TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זו לא האלטרנטיבה היחידה אבל: THA MAJORUTY IS HEADED TO PROGRESSIVE !! |
| quote: |
| לא יודע איך להסביר את עצמי, אבל זה כאילו ה Majority סתם נגרר, "באמת טראנס מתחיל לשעמם אותי, כנראה כל אלה שצעקו פרוגרסיב פרוגרסיב צדקו - גם אני עובר עכשיו לפרוגרסיב" לדעתי.... זאת מגמה לא הכי חיובית, מה המגמה בעצם? עזבו אוכתם מלודיות, העיקר שיהיה קצב טוב ואווריה של מועדון בכל טראק. מלודיות זה לילדים - יחי הבאס והקיק אבל כמובן שום דבר לא שחור-ולבן, ואני יודע שבטח כמה מאוד יתעצבנו עלי עכשיו |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו. תראה מה רשום... זה יענה לך... |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו. תראה מה רשום... זה יענה לך... |
| quote: |
| עזוב את זה עכשיו... אני חולה על פרוגרסיב מיכאל ושומע את זה הרבה מאוד אבל אני תמיד משאיר מקום למלודיות החזקות ולקטעי אפליפטינג.. צריך לגוון במוזיקה |
מיכאל אל תעלב...אבל תאה פשוט מתחיל לשגע לי את המוח עם הפסימיות הבלתי ניתנת לחיקוי שלך!!!!!!!!
אתה פשוט מעשן יותר מדי אחי
ככה זה נשמע לפחות לפי הפוסטים שלך...
ישראל הוא לא אוהב, פרוגסרסיב משעמם אותו, עצוב לו מכל מגמה שלא תהיה...
מה נסגר איתך???
טוב עכשיו לגבי מה שאמרת...אני לא מבין את האנשים כמוך אחי...לא משנה איזו מגמה תמיד תגיד שיש משהו אחר שהוא יותר טוב מהבחינה הזאת שרוב לא נגרר אליו וכו' וכו'... כאילו פרוגרסיב היה תמיד כזה פופולארי כמו כיום??? אז זהו שלא ממש...לדעתי זה טוב שהמגמה היא כזאת כמו שמארק תיאר אותה...הרי עד לא מזמן כולם היו מכורים אך ורק לאפליפטינג...
אתם כבר מגדירים את פרוגרסיב כז'אנר שמיצה את עצמו אבל זה ממש לא נכון...
לדעתי טוב לראות שיותר ויותר אנשים מתחברים לסגנון שלפני שנה אף אחד לא ממש התלהב ממנו...
שימו לב כמה אומנים חדשים שעושים פרוגי נולדו השנה...
מרקוס, פרי, אוזקור וכו'...הסגנון העיצומה של התפתחותו ושהמצב יימשך להתפתח עוד ועוד...
ותפסיקו להיות כאלה חכמולוגים...ברור שיש עוד הרבה סגנונות שחלק מהם די מחתרתיים הייתי אומר אבל הפואנטה היא שמתוכם לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב וכו'...נגיד דראם אנד באס - סבבה סגנון אלקטרוני לא פחות איכותי אבל לי כמו עוד להרבה אנשים כמוני הוא לא עושה שום דבר לא מזיז לי כמו שאומרים...
זה לא שפרוגרסיב הופך ליותר ויותר קיצ'י ההפך תשמע את הטראקים האחרונים בתכנית של מרקוס למשל - ממש לא הייתי מציע את הטראקים הללו לחובבנים שרק התחילו להתעניין כי סיכוי גדול שלא יבינו אותם...
PS:
ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!!
ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ?
אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו...
המשך שבוע מצויין 
גם אני ככה
האהבה העיקרית שהיא היא וגם תהיה תמיד אפליפטינג
אבל במהלך השנה וחצי האחרונות נכנסתי יותר ויותר לפרוגרסיב ולברייקס,כי בהחלט הייתי צריך משהו אלטרנטיבי.
בזמן האחרון חבר שלי השמיע לי כמה קטעים פסיכדלים ממש חזקים שדי אהבתי.
אולי מצאתי עוד אלטרנטיבה
טוב ככה אנשים... אני בכללית לא אוהב את ההגדרות האלה של הסגנונות מוזיקה.
הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות, ולהיות מוגבלים בסוגי המוזיקה והקטעים השונים שהם מצליחים להיתחבר אליהם.
אני רואה את זה ככה:
צריך להיסתכל על כל קטע כפרט בפני עצמו, לא צריך לנסות ולקטלג אותו או להכניס אותו תחת הגדרה מסויימת שתסווג אותו כסגנון מסויים, זה סתם מגביל. אם אתה מצליח להיתחבר לקטע מסויים אז סבבה... זה לאו דווקא אומר שאתה תצליח להיתחבר לקטעים אחרים מאותו סגנון.
ואם מישהו אומר נגיד אני שומע רק פרוגרסיב, סתם מונע ממנו את ההנאה בליהתחבר לאיזה מלודיה רגשית בת זונה שהוא היה שומע אם הוא היה פתוח לסגנון של הטראנס אפליפטינג, או לאיזה מקצב קטוע עם אווירה אפלה עצבנית אם הוא היה פתוח לברייקביט.
תתנסו, תקשיבו לכל מה שבא לאוזן, אל תישללו סיגנונות!!

P.S.
תעזבו כבר את מיכאל חחחח
אני לא מבין מה הבעיה, הבן אדם לא פסימי בכלל...אין לי מושג מאיפה הבאתם את זה.
תיכנסו מידי פעם לפורום פוליטיקה, אין פה אחד שפעיל שם כמו מיכאל (לפחות ממה שאני זוכר).

לבן אדם יש דעות!!
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ טוב ככה אנשים... אני בכללית לא אוהב את ההגדרות האלה של הסגנונות מוזיקה. הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות, ולהיות מוגבלים בסוגי המוזיקה והקטעים השונים שהם מצליחים להיתחבר אליהם. אני רואה את זה ככה: צריך להיסתכל על כל קטע כפרט בפני עצמו, לא צריך לנסות ולקטלג אותו או להכניס אותו תחת הגדרה מסויימת שתסווג אותו כסגנון מסויים, זה סתם מגביל. אם אתה מצליח להיתחבר לקטע מסויים אז סבבה... זה לאו דווקא אומר שאתה תצליח להיתחבר לקטעים אחרים מאותו סגנון. ואם מישהו אומר נגיד אני שומע רק פרוגרסיב, סתם מונע ממנו את ההנאה בליהתחבר לאיזה מלודיה רגשית בת זונה שהוא היה שומע אם הוא היה פתוח לסגנון של הטראנס אפליפטינג, או לאיזה מקצב קטוע עם אווירה אפלה עצבנית אם הוא היה פתוח לברייקביט. תתנסו, תקשיבו לכל מה שבא לאוזן, אל תישללו סיגנונות!! |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. תקן אותי אם הבנתי אותך לא נכון,אבל אתה אומר שאם לדוגמא מישהו ישמע קטע ברייקס שבעיקרון הוא ממש יפה,הוא ישלול אותו כי זה לא משהו שהוא רגיל לשמוע? זה נשמע די טיפשי... |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. "הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות " גבולות?למה שאנשים יציבו לעצמם גבולות?אם מישהו מגדיר את עצמו כאוהב פרוגרסיב לדוגמא,זה לא אומר שהוא לא יהיה מוכן להתחבר לדוגמא לקטע טקטראנס שהוא ישמע דווקא בגלל שזה לא מתאים לסגנון היומיומי שלו. |
כנראה שאני לא מספיק טיפש כדי להבין את ההיגיון שמאחורי צעד כל כך מטומטם
קלאסיקות באמת ישנות... לא בטוח כמה פה וותיקים מספיק כדי להכיר את זה
chakra - love shines through (original club mix) \ [space Brothers Mix]
[Beam & Yanou]- Sound of Love (Extended Mix)
מבין הוואקלים הראשונים שאהבתי
Vimana - We Came
Steve Morley - Reincarnations
[Delerium]-Heavens_Earth__Matt_Darey_Remix
מי הכיר אז את דלריום...
[Virtual zone]- Heaven (Vynil Version)
מישהו זוכר את זה? אחד הטראקים שהכניס אותי לסצנה...
[Triple Concept]- Tonetwister [Auto Mix]
[Dimorphic]- Haunted Stringz
עד היום הקלאסיקות האהובות עלי
[Taiko]- Die Blechtrommel
[Renato Tankis vs. Dj Savietto]- Octopus [Original Mix]
[Doggystyle]- The Fly (Tube Remix)
[Tom Wax Joins DJ JamX And De Leon]- Laut Und Leise
מהימים של צ'ופי בזום... איזה זמנים
[Hennes & Cold]- Second Step
אחד הראשונים של האנס אנד קולד- מה שהכניס אותי להארדטראנס
[maincrashers]- atlantis 2000 (original mix)
[Oliver Lieb]- Subraumstation (Single Mix).
כמה הייתי שומע את זה... טראק מדהים!
[ATB]- The Summer (clubmix)
[kai_tracid] -the_deep_blue (vinyl_version).
אחד הראשונים של קאי טראסיד
[Da Hool]- Eichelrueck
[Hampton The Hamster]- The Official Hamster Dance
חחחחחחחחח - מישהו זוכר את שיר האוגר?
[Mauro Picotto]- Komondo (Alternative Mix)
[Mauro Picotto]- Lizzard (Tall Paul remix).
מהימים הטובים של פיקוטו
[paul van dyk]- tell me why
[scooter]- the pusher
קלאסיקות פחות ישנות:
[Ballroom]- Passenger (Marc O'tool Remix)
אחד החלוצים בסגנון
מישהו זוכר את די ג'יי תומאס?
[Armin And Tiesto Present Alibi]- Eternity.
[Push]- Strange World(2000 Remake)
איך לא
Chakra - Home [Above And Beyond Mix]
[Rmb]- Deep Down Below
ט ר א ק מ ד ה י ם ! ! !
[Dj Tomcraft]- Prosac
[Reverb]- Flash Gorden [Reverbs Mix]
אחת הכניסות...
[V.I.P. 3000]- The Combat
סילבסטר 2001, פול ואן דייק מופיע באיזה מסיבה ענקית
בדיוק בספיקה הוא שם את הטראק הזה... ברקע רואים אלפי אנשים מעיפים לייטסטיקים באוויר...
קופצים עוד קצת קדימה
[mario lopez]-blind (b1 cj stone meets mr. phillips remix)
[The Digital Blonde]- Legato
[cosmicman]- i love you (v1.4)
עד היום אחד הטראקים האהובים עלי בכח הזמנים
[DJ Tiesto]- Sparkles(Transa Remix)
[Future Breeze]- Temple of Dreams [Club Mix].
יווווו... זוכרים את פיוטר בריז?
[Kamara Featuring Prince Charmi]- Ave Maria [Promo].
איזה כניסה קלאסית
[Schiller mit Heppner]- Dream of you (Ayla Mischung)
נוסטלגיה!
[DJ Mind-X ]- Mon Voyage
[DJ Vortex & Arpa's Dream]- Incoming Arome Remix
ימי ארום...
[Foggy]- Come Into My Dream (Mad Mix).
איזה קלאסיקה
[Lady Tom]- It's A Dream
roland klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix).
אחד הטראקים האהובים עלי עד היום... פשוט גאוני
טוב... זהו לעכשיו
עוד עברתי בחפיף
| quote: |
| Originally posted by taltul מיכאל אל תעלב...אבל תאה פשוט מתחיל לשגע לי את המוח עם הפסימיות הבלתי ניתנת לחיקוי שלך!!!!!!!! אתה פשוט מעשן יותר מדי אחי ![]() ככה זה נשמע לפחות לפי הפוסטים שלך... ישראל הוא לא אוהב, פרוגסרסיב משעמם אותו, עצוב לו מכל מגמה שלא תהיה... מה נסגר איתך??? |
)| quote: |
טוב עכשיו לגבי מה שאמרת...אני לא מבין את האנשים כמוך אחי...לא משנה איזו מגמה תמיד תגיד שיש משהו אחר שהוא יותר טוב מהבחינה הזאת שרוב לא נגרר אליו וכו' וכו'... כאילו פרוגרסיב היה תמיד כזה פופולארי כמו כיום??? אז זהו שלא ממש...לדעתי זה טוב שהמגמה היא כזאת כמו שמארק תיאר אותה...הרי עד לא מזמן כולם היו מכורים אך ורק לאפליפטינג... אתם כבר מגדירים את פרוגרסיב כז'אנר שמיצה את עצמו אבל זה ממש לא נכון... לדעתי טוב לראות שיותר ויותר אנשים מתחברים לסגנון שלפני שנה אף אחד לא ממש התלהב ממנו... שימו לב כמה אומנים חדשים שעושים פרוגי נולדו השנה... מרקוס, פרי, אוזקור וכו'...הסגנון העיצומה של התפתחותו ושהמצב יימשך להתפתח עוד ועוד... |

| quote: |
| ותפסיקו להיות כאלה חכמולוגים...ברור שיש עוד הרבה סגנונות שחלק מהם די מחתרתיים הייתי אומר אבל הפואנטה היא שמתוכם לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב וכו'...נגיד דראם אנד באס - סבבה סגנון אלקטרוני לא פחות איכותי אבל לי כמו עוד להרבה אנשים כמוני הוא לא עושה שום דבר לא מזיז לי כמו שאומרים... זה לא שפרוגרסיב הופך ליותר ויותר קיצ'י ההפך תשמע את הטראקים האחרונים בתכנית של מרקוס למשל - ממש לא הייתי מציע את הטראקים הללו לחובבנים שרק התחילו להתעניין כי סיכוי גדול שלא יבינו אותם... |
| quote: |
PS: ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!! ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ? אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו... המשך שבוע מצויין |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אחי בהתחלה חשבתי שאתה צוחק אבל זה כבר מתחיל לעצבן, פגשת אותי סה"כ פעמיים אולי ואתה קובע עלי כאלה דברים מתי אמרתי שאני לא אוהב את ישראל ???? (תודה לרומן על הפירגון )גם לא אמרתי שפרוגרסיב משעמם אותי. אמרתי שאני מקווה שזאת לא המגמה הכללית של הסצנה, כי יש למגמה הזאתי גם צדדים פלצניים לדעתי זה הכל. נשמע מההודעות שלך אני יושב כל היום באמבטייה ומנסה לחתוך לעצמי את הוורידים.נכון אני לא כל כך מרוצה מהחיים שלי - אבל לא צריך להגזים. זה שתגיד לי בכל הזדמנות שנראה לך אני שונא את החיים לא יעודד אותי גם. אנשים "כמוני"? אני אשמח אם תכיר לי כמה אולי נצליח לעזור אחד לשני להתאבד באורגיה אחת גדולה של נקיזות דם וחנק. ![]() וסבבה אני מאחל לפרוגרסיב שיתפתח עוד, בכל סגנון יש דברים מצויינים. נ.ב. נכון שפרוגרסיב זה היום מושג מאוד רחב, אבל כשאומרים פרוגרסיב בכללי מתכוונים בדרך כלל למוזיקה מונוטונית בלי הרבה מלודיות, עם יותר דגש על אווירה וזרימה של הקטע שנבנה כל הזמן עוד עוד ועוד שכבה. איך אתה יכול להיות כל כך בטוח ש "לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב" ? ועוד לשפוט drum&bass בלי שניסית באמת לשמוע ולהתעניין (תקן אותי אם אני טועה) מה אתה שונה ממישהו ששומע היום רוק ובטוח שטראנס לא יכול לגרום לאנשים להרגיש כמו שהרוק שהוא שומע עושה לו. אתה מבין שמה שמפריע לי זה לא הפרוגרסיב, כי אני בעצמי אוהב הרבה טראקים בסגנון כמו שכבר אמרתי, אלא הגישה לעניין של החובבי טראנס זה מה שמפריע לי, המגמה הזאתי, וואלה אני שמעתי טרנאס, עכשיו אני עברתי לשמוע פרוגרסיב. וואלה יש לי אופקים רחבים. אני נעצר פה. גם אתה צריך להרגע אחייי לפעמים אתה לוקח דברים יותר מדי ברצינות |
| quote: |
| Originally posted by taltul PS: ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!! ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ? אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו... המשך שבוע מצויין |
| quote: |
| Originally posted by Rising למה אתה מדבר ברבים? אתה שוב פונה למיכאל תאכלס... חוץ מזה אני הבנתי בכל אופן מה שמארק אמר...בביפיאם נמוך.. שזה פרוגרסיב אבל זה לא נכון!!... זה יותר מדיי כללי.. אני פשוט לא סובל שמכניסים לי מילים לפה... ובינתיים אף אחד לא מתנשא ואם יש פה מישהו שהוא חכמולוג זה אתה.. לא צריך להגיב על כל דבר. ויאללה תתנשקו תתחבקו תעשה סולחה.. make love not war peace.. |



אז מה שולם
| quote: |
| Originally posted by taltul אף אחד לא הכניסך מילים לפה... זהו שאתם כן נתפסים על כל מילה... בזה שאתה אוצר "לא נכון" אתה כבר מגדיר את העצמך חכם ביותר... ואורן חלאס כבר עם ה"אני יודע הכל" פה אפילו לא עניין של לדעת...ברור הגדרה של בי פי אמ נמוך היא כללית מדי אבל מה נסגר איתכם למה לתפוס ולנתח לכ מילה??????? באמא שלי אתם כמו הוריים שלי - כל מילה מהפה שלי תמיד עוברת כמה שלבים של סריקה בדיקה וקבלת אישור וכו'...אני כבר מת לצאת לגור בית משלי עם חברים וכדומה.. ![]() |
| quote: |
| Originally posted by taltul אבל זה כבר סיפור אחר... ![]() טוב מיכאל קבל נשיקה ממני אישית... יותר נכון נשיקה נייחת ... ![]() עכשיו קבל נשיקה נעה... ?והכל כמוסן כמושצריך - עם לשון וכו' וכו' אז מה שולם |

תודה על הנשיקות עם הלשון
וחבל שלא הגבת למה שכתבתי לגבי המגמה,
אם אני סותר את עצמי, תסביר בבקשה איפה.
כי אני לא רשמתי את זה סתם כדי להתגונן או להתווכח איתך אלא כי זה באמת משהו שמזמן היה לי בראש ולא יצא לי לדבר על זה.
(והקטע עם הביפיאם נמוך היה בצחוק!!!

מה אתה חושב על ההגדרה שלי דרך אגב:
| quote: |
| נכון שפרוגרסיב זה היום מושג מאוד רחב, אבל כשאומרים פרוגרסיב בכללי מתכוונים בדרך כלל למוזיקה מונוטונית בלי הרבה מלודיות, עם יותר דגש על אווירה וזרימה של הקטע שנבנה כל הזמן עוד עוד ועוד שכבה. |
| quote: |
| Originally posted by Flotser תודה על הנשיקות עם הלשון וחבל שלא הגבת למה שכתבתי לגבי המגמה, אם אני סותר את עצמי, תסביר בבקשה איפה. כי אני לא רשמתי את זה סתם כדי להתגונן או להתווכח איתך אלא כי זה באמת משהו שמזמן היה לי בראש ולא יצא לי לדבר על זה. (והקטע עם הביפיאם נמוך היה בצחוק!!! ![]() מה אתה חושב על ההגדרה שלי דרך אגב: ) |

| quote: |
| Originally posted by taltul "האם בכלל חשוב לאנשים מה הגדרה של מה שהם אוהבים או שזה רק עניין של מוזיקה יפה ומרגשת יותר?" |
אני חושב שבאמת אתם חורגים בתרד הזה מהנושא, תפתחו את הדיון הזה בתרד חדש ואם כבר פרוגרסיב אז מושיק הוא השולט, אני חושב שהאדם התותח הזה והחבר הטוב עשה מהפיכה בתחום, כן הוא גם הכניס ווקאל, תקשיבו לרמיקס
שהוא עשה לקטע באטרפליי המדהים ותבינו
YO-i
| quote: |
| ___ Roland Klinkenberg - Monday Groove ___ |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.