TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tshirts: postadres/betaling
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
me heeft just ook betaald! 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie eens met anja Zoals het nu is, zeg ik als gierige nederlander "Doe mij er dan ook maar 2 voor �15,= ![]() |

| Originally posted by Eagle` en geen 2 b&c's. Blijkbaar had cygnus men reply in die thread verwijdert om het wat overzichtelijkt e houden zodat Tiger men edit niet gezien heeft. Had ook geen tijd met exames om alle topic van letter tot letter uit te pluizen waarvoor mijn excuses |
Afzetters! AFZETTERS!

BTW dus... meeltje is verstuurd 
lalala
Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er: Voor diegenen met 1 tshirt: 2.45� Voor diegenen met 2 tshirts: 4.89� Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op: Voor diegenen met 1 Tshirt: 12.95� Voor diegenen met 2 Tshirts: 25.89� |
Godver... tis nog waar ook
verdomme he!
| Originally posted by Tiger777 Godver... tis nog waar ook verdomme he! |
T komt allemaal goed
ge hebt daar een feit he ei... ma ja, ik rond hoedanook af naar boven. Beter t�veel geld als te weinig he. Ik kom het hier juist te berekenen en het blijkt dat der globaal een verschil opzit van 10�. Gaat dat de pot in voor de BBQ of staat ei erop dat het klopt tot op de centiem?
Nee hoor... ik vinnet best zo 
T viel me alleen op 
| Originally posted by eieregooie Nee hoor... ik vinnet best zo ![]() T viel me alleen op |

)
10 jaar verkorting aan mijn leven is die hele zooi!
| Originally posted by CygnusX Afronden die handel zeg ik ![]() 13� / tshirt Degenen die al betaald hebben moeten 2� / tshirt bijstorten. Tiger vindt het ook goed, maar die arme jongen heeft vandaag al zoveel stress moeten verwerken dat ik het even overneem en de emails rondstuur ![]() Het wordt dus : Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er: Voor diegenen met 1 tshirt: 2� Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 2� = 4� (zij krijgen dus 1� korting )Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op: Voor diegenen met 1 tshirt: 13� Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 13� = 26� |
Ik ben het niet eens !
kan je mij die mail met het rekeningnummer nog eens sturen :x ... kheb per ongeluk al men mails gewist door een virus op men pc ... dan kan'k men t-shirte ook es afrekene 
Mailtjes zijn verstuurd. Laat iets weten als je niets gekregen hebt.
DeSpErAtOs-X : Rekeninginformatie staat erbij, in de laatste email.
| Originally posted by pooley Ik ben het niet eens ! |
:-)
| Originally posted by Tiger777 10 jaar verkorting aan mijn leven is die hele zooi! |

Daar bennek al 20 jaar aan kwijtgeraakt

| Originally posted by CygnusX 13� / tshirt Degenen die al betaald hebben moeten 2� / tshirt bijstorten. |

NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Heb dernet 11 Euro gestort...*weent en spartelt woest op de grond*
Bon maandag stort ik 2 euro bij....mijn kleinste overschrijving ooit 
| Originally posted by Dark Apostle *weent en spartelt woest op de grond* |
just relax (denk aan vogeltjes, bos, rustige muziek, doe wat yoga ... |
| Originally posted by Nyah Enne Tiger, just relax (denk aan vogeltjes, bos, rustige muziek, doe wat yoga ...) |
| Originally posted by Wildfir3 and while you're at it, wear a pink tutu and put it on videotape! |