TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Dark Apostle on Jun-18-2004 06:48:

quote:
Originally posted by Kaidreas
zooooooo heel ver is het anders niet van antwerp ze. ongeveer 40minuten als ge de juiste bus pakt.


I know, ben al eens naar Turnhout geweest met de bus

Ik zal wel eens wel zien vant verlof ofzo.


Posted by Eagle` on Jun-18-2004 10:35:

quote:
Originally posted by djcresto
scott project vond ik vroeger de max, net als hemmstock & jennings en cosmic gate, maar na verloop van tijd begonnen al deze mannen cheezie melodietjes in hun nummers te steken. Kheb ook nog een tijd nr happy hardcore geluisterd.



hemstock en jennings = hardtrance ???? wtf


Posted by Dark Apostle on Aug-03-2004 19:33:

leuke site ontdekt

www.morphcore.com (bieden mp3's aan en setjes)

Het zijn allemaal eigen producties, geen rips van platen ofzo


TMP vs ParaNoya - Pap En Bier is een aanrader (luister er naar en je weet waarom juist niet)

Staan echt wel een paar zeer geslaagde tracks tussen als je van de zwaardere eletronica houdt


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.