TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas zooooooo heel ver is het anders niet van antwerp ze. ongeveer 40minuten als ge de juiste bus pakt. |

| quote: |
| Originally posted by djcresto scott project vond ik vroeger de max, net als hemmstock & jennings en cosmic gate, maar na verloop van tijd begonnen al deze mannen cheezie melodietjes in hun nummers te steken. Kheb ook nog een tijd nr happy hardcore geluisterd. |
leuke site ontdekt
www.morphcore.com (bieden mp3's aan en setjes)
Het zijn allemaal eigen producties, geen rips van platen ofzo
TMP vs ParaNoya - Pap En Bier is een aanrader (luister er naar en je weet waarom juist niet)
Staan echt wel een paar zeer geslaagde tracks tussen als je van de zwaardere eletronica houdt
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.