TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
no prob
voor de duidelijkheid ik haal maar iets aan he...
check het 'DJ VS DJ !?' topic
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Laat Ferry toch nog rustig zijn ding doen, ik kan mij vergissen ma dacht da Ferry nog 1 plaat op wa leggen, ma nee, DEN Yves kwam daar af me zene "Cristalle" en plaats moest Ferry maken, tsss... Dat die dan ook nog van da mengpaneel zou blijven, neeje, bepaalde dinges veranderen en Ferry kon ze telkens keer weer te goei zetten, dit is g��n RESPECT!! Hoop da hier weer ni te v��l reacties op komen, ma wou toch ff m'n mening zeggen en ik den toch wel dat da mag of nie... |
Op die avond zelf zeiden Jasper en ik dat hij precies een bedroom-dj was die op zijn kamer wat aan het prutsen was. Het kwam niet zo goed over, maar langs de andere kant weet ik dat hij weldegelijk veel beter kan...
Fred is da 100% zeker dat Armin draait?
Heb bij Versuz en Armada gecheckt ... en die zeggen idd dat ie komt draaien. Maar CityParade weet van ni veel

| Originally posted by Kelly* Fred is da 100% zeker dat Armin draait? Heb bij Versuz en Armada gecheckt ... en die zeggen idd dat ie komt draaien. Maar CityParade weet van ni veel |
Merci Fred!
Ik zal der zeker zijn
Tot ginder 
Misschien tijd om een meeting te regelen? Ik stel Gent-Sint-Pieters voor...
Begint die parade niet aan Gent Dampoort?
Het gemakkelijkste zal idd zijn om af te spreken in een station...
| Originally posted by Tiger777 Begint die parade niet aan Gent Dampoort? |
| Originally posted by Pumaz Ja maar GSP is simpeler denk ik |
St.Pieters? dan moet je uitstappen en dan wat later weer de trein op naar Dampoort.. lijkt me raar toch?
Ik weet niet... ben niet bekend met Gent. Ik laat me door jullie leiden 
Ik denk ook dat het beste zou zijn om een meeting te houden aan Dampoort station. Of gewoon aan stage 4, waar Armin zijn setje gaat draaien. Dat gaat voor iedereen gemakkelijk te vinden zijn.
| Originally posted by TOR St.Pieters? dan moet je uitstappen en dan wat later weer de trein op naar Dampoort.. lijkt me raar toch? |
die naar Antwerpen wel
anders moet je met de tram van St.Pieters naar Dampoort, en dat lijkt me toch wel een eind...
*edit* nog iets leuks.. Miss Ann draait ook op de CP 
Ga je moeilijk doen? 
Ik zei gewoon GSP omdat Dampoort vol mensen zal zitten, en er zou om de 15min een trein van GSP naar daar gaan op die dag 
never mind what i said...
ik zie wel wat ik doe.. weet nog niet precies hoe laat ik er zal zijn.
Naar huis gaan zal ik wel lang GSP doen 
En ik denk toch dat een meeting in een station beter zal zijn dan voor armin zijn stage 
En dat van dampoort vol mensen...mja, das waar he.
| Originally posted by TOR *edit* nog iets leuks.. Miss Ann draait ook op de CP |
Ik zal vooral zitten kijken denk ik 
combinatie van beide 
ze draait voornamelijk prog house..
a young lady die prog house draait... iets voor de heren dus 
En ze heeft dan nog lang blond haar ook! 
Ze is wel al bezet jammer genoeg...

mijn dromen aan diggelen 

Misschien beter zo, anders hadden we erom moeten vechten 
nee hoor, ik zou vooraf al voor de nodige attenties gezorgd hebben..
ze zou ongetwijfeld voor mij kiezen