TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj's @ Beta-party
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Freezel on Jun-22-2004 21:24:

Wanneer is de inlevertermijn geachte jury?

Posted by Jakhira on Jun-22-2004 23:12:

Straks komt een thread

EDIT: zal voor morgen zijn, alles wordt duidelijk hoor. Eerst paar dingen regelen.

Posted by FredNova on Jun-23-2004 07:35:

leuk leuk

maar toch 1 opmerking (waardoor ik waarschijnlijk de volledige jury ga tegen mij krijgen, maar zeker ni slecht bedoeld)

ik lees hier ergens dat de jury bv zou kunnen oordelen op de volgende zaken 'beatmatching, phrasematching, key, opbouw,...'
nu ECHT NI SLECHT BEDOELD maar is dat niet wat gek dat mensen die zelf niet draaien of pas draaien of zichzelf nog ni goed genoeg vinden of eender wat daarover gaan oordelen?

*don't shoot me* *KNAL* ja lap ik lig er al uit

ik bedoel als je met demo's werkt, kan je dan gewoon niet luisteren en zeggen wel die is leuk en die is leuk

trouwens ik deel de mening van freezel en ei
ik kies ook 'anders' en wat is die anders hier voor mij: gewoon in een topic overleggen wie komt draaien...

ik ben zo niet voor dj contests, volgende info ter zijde, is helemaal niet van toepassing hier!

ik draai nu al 5 jaar voor publiek
en heb op die 5 jaar maar 3 dj contests meegedaan eigenlijk (effectief gedraaid)
1. atmoz dj contest 2 jaar geleden, zat ik bij de laatsten maar zochten ze groove ipv trance
2. benelux dj contest werd ik 3de in Heerlen (NL) en eindigde dj Krizz 4de (net achter mij) terwijl die de atmoz dj contest dit jaar wint
3. six flags => paar honderd djs beoordelen over een ganse maand
zondar dat de jury iedereen gehoord heeft... en nu horen we er niks meer van
*. de meeste contests zijn trouwens vriendjespolitiek (ik ga geen namen van contest noemen)

dus waarom niet gewoon allemaal overeenkomen, 16 djs => op 8 uur tijd
waarom geen gezellige bedoening en iedereen 30 min dus
en geen ruzie opt forum want iedereen die wou, kon draaien
want geloof me demo's is heel veel werk en loopt sowieso verkeerd af

Posted by Eagle` on Jun-23-2004 08:37:

wou net men eerste set recorden, dat heb je weer mooi verknald fred

you're out !!!!!

Posted by FredNova on Jun-23-2004 08:58:

quote:
Originally posted by Eagle`
wou net men eerste set recorden, dat heb je weer mooi verknald fred

you're out !!!!!

lol

nee men voorstel is dat gewoon iedereen een half uur draait
het punt van 'het is natuurlijk leuker om wat op te bouwen en een uurtje te spelen' vervalt in mijn ogen als je iedereen kan laten spelen voor 30 min

snappie?

Posted by Eagle` on Jun-23-2004 09:11:

was just joking fred

Posted by SilentEagle on Jun-23-2004 10:09:

Allemaal oordopjes voor tijdens Fred zn set?

Je hebt echt wel een punt, tenzij er natuurlijk mensen zichzelf vrijwillig naar de volgende party willen verplaatsen. Of kicken we gewoon de kaaskoppen?

Posted by Freezel on Jun-23-2004 10:13:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Allemaal oordopjes voor tijdens Fred zn set?

Je hebt echt wel een punt, tenzij er natuurlijk mensen zichzelf vrijwillig naar de volgende party willen verplaatsen. Of kicken we gewoon de kaaskoppen?

Hehe, dus dat wordt een avondje trainwrecken j/k

Posted by Eagle` on Jun-23-2004 10:31:

Nou ja ik weet het niet hoor, een half uurtje per dude klooien is ook niet zo veel he

Posted by djcresto on Jun-23-2004 10:42:

Laten we eerst de datum afwachten en dan zien wie er allemaal nog kan komen. Tzou toch ��n dezer moeten beslist worden.

Posted by Nyah on Jun-23-2004 11:00:

quote:
Originally posted by FredNova
ik lees hier ergens dat de jury bv zou kunnen oordelen op de volgende zaken 'beatmatching, phrasematching, key, opbouw,...'
nu ECHT NI SLECHT BEDOELD maar is dat niet wat gek dat mensen die zelf niet draaien of pas draaien of zichzelf nog ni goed genoeg vinden of eender wat daarover gaan oordelen?

Wat je daar zegt, klopt helemaal. Maar... toen het idee van dat puntensysteem er was, zat ik niet de jury, net daarom: ik ken daar geen *** van. Naderhand is er toch beslist geweest dat het toch niet via dat ingewikkelde, overdreven puntensysteem zou gebeuren, en gewoon op: wat de jury 'ervaart' als goed, op het gevoel dus... All�, dat heeft Tiger me gezegd, he. En het is sinds toen dat ik me wel als kandidaat heb gesteld voor de jury.

Mij maakt t allemaal niet uit hoe jullie het regelen, maar ik kan het dus niet via die onderdelen. En misschien is dat idee van jou ook wel goed, maar het wordt wel eens tijd de knoop door te hakken ipv continu te switchen van idee�n... anders krijgen we nooit iets geregeld. En ja, no offence, maar de poll wijst toch duidelijk naar een contest, euhm.

Posted by FredNova on Jun-23-2004 11:37:

quote:
Originally posted by Nyah
... de poll wijst toch duidelijk naar een contest, euhm.

ja, maar de vraagstellingen en de mogelijke oplossingen zijn verkeerd gesteld he
keuzemogelijkheden zijn heel beperkt en niet objectief

Posted by Jakhira on Jun-23-2004 12:11:

Voor de laaste keer: het is GEEN contest en er is GEEN ingewikkelde puntensysteem. Je draait of je draait niet, zo simpel is het
En onderschat de jury niet, het is niet omdat iemand nog niet lang of gewoonweg niet draait dat ze er geen beetje verstand van hebben. En niet vergeten dat ik ook al 4 jaar bezig ben he
Ma soit, say what you like, er is op demo's gestemd *wijst en lacht*

Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2004 12:16:

quote:
Originally posted by djcresto
Laten we eerst de datum afwachten en dan zien wie er allemaal nog kan komen. Tzou toch ��n dezer moeten beslist worden.

Voil�!
Tegen zaterdag zou de datum normaal moeten vastliggen, en dan kunnen we pas fatsoenlijk beginnen plannen!

Ik kan ook al zeggen dat Mike waarschijnlijk niet zal kunnen komen! De 2 datums die voor de BBQ/party het best geschikt zijn voor de meerderheid (zijnde dus 24/7 en 31/7) kan Mike niet. De 31ste zeker niet, en de 24ste waarschijnlijk ook niet omdat hij die dinsdag in Ibiza moet draaien en al vroeger wilt gaan...
En ja, het zal dus Mike-voetbal zonder Mike zijn, maar screw everyone, ik heb mijn best gedaan

Posted by FredNova on Jun-23-2004 12:56:

quote:
Originally posted by Pumaz
Voor de laaste keer: het is GEEN contest en er is GEEN ingewikkelde puntensysteem. Je draait of je draait niet, zo simpel is het
En onderschat de jury niet, het is niet omdat iemand nog niet lang of gewoonweg niet draait dat ze er geen beetje verstand van hebben. En niet vergeten dat ik ook al 4 jaar bezig ben he
Ma soit, say what you like, er is op demo's gestemd *wijst en lacht*

niemand twijfelt aan uw capaciteiten hoor
en uw kennis top

greetz,

Fred

Posted by emma on Jun-23-2004 13:19:

en btw !

Jury valt niet om te kopen (we zijn streng en hebben geen medelijden)

suxes allemaal

Posted by Jakhira on Jun-23-2004 13:23:

quote:
Originally posted by FredNova
niemand twijfelt aan uw capaciteiten hoor
en uw kennis top

Ik had het eigenlijk met dat eerste niet op mezelf, maar toch bedankt

Posted by Meltoz on Jun-23-2004 13:30:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voil�!
Tegen zaterdag zou de datum normaal moeten vastliggen, en dan kunnen we pas fatsoenlijk beginnen plannen!

Ik kan ook al zeggen dat Mike waarschijnlijk niet zal kunnen komen! De 2 datums die voor de BBQ/party het best geschikt zijn voor de meerderheid (zijnde dus 24/7 en 31/7) kan Mike niet. De 31ste zeker niet, en de 24ste waarschijnlijk ook niet omdat hij die dinsdag in Ibiza moet draaien en al vroeger wilt gaan...
En ja, het zal dus Mike-voetbal zonder Mike zijn, maar screw everyone, ik heb mijn best gedaan

Gaat het sowieso e zaterdag zijn, omdat de poll eigenlijk geen uitsluitsel heeft gebracht of iedereen het nu liever op e zaterdag of e zondag heeft, wil nie moeilijk doen zene...

Toch merciekes Jasper voor al de moeite te doen!!! /remember Fashion Slam, me claps claps

Posted by djcresto on Jun-23-2004 13:32:

quote:
Originally posted by Meltoz
Gaat het sowieso e zaterdag zijn, omdat de poll eigenlijk geen uitsluitsel heeft gebracht of iedereen het nu liever op e zaterdag of e zondag heeft, wil nie moeilijk doen zene...

Toch merciekes Jasper voor al de moeite te doen!!! /remember Fashion Slam, me claps claps

tzal waarschijnlijk op zaterdag zijn. Ik hoop morgen meer nieuws te hebben over de juiste datum.

Posted by Tiger777 on Jun-23-2004 14:12:

excellent

Posted by Meltoz on Jun-23-2004 15:42:

quote:
Originally posted by djcresto
tzal waarschijnlijk op zaterdag zijn. Ik hoop morgen meer nieuws te hebben over de juiste datum.

Das MOOI Gertje

Posted by Tiger777 on Jun-23-2004 18:19:

Gelukkig zijn hier nog mensen die �cht werken

Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2004 21:17:

De datum staat vast, zaterdag 24/7 it is!! Applausje voor Gert!

Na het weekend volgt nog een thread met de voorlopige uren, geldzaken, medewerkers enzo!
Stip 24/7 in ieder geval al in jullie agenda aan!

Posted by Meltoz on Jun-23-2004 21:25:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De datum staat vast, zaterdag 24/7 it is!! Applausje voor Gert!

Na het weekend volgt nog een thread met de voorlopige uren, geldzaken, medewerkers enzo!
Stip 24/7 in ieder geval al in jullie agenda aan!

Nie waar he... Miljaar We hebben net die dag ok e BBQ met onze zaalvoetbal, lag net iets eerder vast dan deze... Geen nood, ik zal m'n plicht als jurylid zeker nog doen, maar als medewerker zal ik er die dag ni bij zijn...

Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2004 21:30:

En als party-ganger?

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »