TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af 
stelletje loeders, ga ergens anders spammen...
Ik ga ook, en hopen dat de hele fucking wereld vergaat behalve de boot.
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af |
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.
Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.
Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.
Als wij nog voeten over hebben na een hele dag FFWD komen we zeker hier ook nog naar toe!
Als 't aan mij ligt zijn we er, maar ik ben ook van m'n gezelschap afhankelijk...
| Originally posted by sanderheijnen2 heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen.... |
| Originally posted by MaGiK54 Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde. Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin. Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties. |
| Originally posted by New Wave Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg....... |
wat kansloos gespam hier. sommige mensen voelen zich hier heel wat omdat ze geen trance meer luisteren.
vooral doorgaan 
p.s new wave, wat ben je lekker origineel met je apres ski kreet boven avatar 
| Originally posted by MaGiK54 Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde. Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin. Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties. |
ja en wie zullen we nou bedoelen
| Originally posted by dj_spare 100% mee eens... ik stel voor sommige mensen hier de biezen pakken en zich hier nooit meer vertonen met hun gezeik... ja en wie zullen we nou bedoelen |
oei de mensen zijn te lichtgeraakt omdat het hier 10 maanden lang zo'n achterlijk saaie boel is geweest 
MISSIE GESLAAGD 
| Originally posted by dj_spare 100% mee eens... ik stel voor sommige mensen hier de biezen pakken en zich hier nooit meer vertonen met hun gezeik... ja en wie zullen we nou bedoelen |
| Originally posted by New Wave Ik denk dat ik meer zweet en tranen in dit forum heb gestoken dan jij met je grote boere smoel. ophoeren jij, sukkel. |
wat een dropje ben je
kom op tim, laten we m niet meer uitschelden
*hihi*
| Originally posted by New Wave Ik denk dat ik meer zweet en tranen in dit forum heb gestoken dan jij met je grote boere smoel. ophoeren jij, sukkel. |
De love, peace and happiness druipt er vanaf hier 
Mods mogen mensen best temp bannen hoor! Is best leuk als je dat doet. Dan gaan ze pas zeiken 
Exos aka spuit 11 komt ook weer effe na een jaar wat zeggen.....Heb jij ooit wel iets gezien dan? We hebben met een paar 2 feesten geven voor dit forum, weet je nog? Of had je weer te veel pillen achter je strot hangen? Misschien was dat om een hechtere sfeer te kweken voor dit forum?
Maargoed, jullie kunnen het niet aan als er wat negatiefs over jullie groupies gezegt word. we zullen wel ophouden. Stel je voor dat jullie op de sofa bij de psych terecht komen. Dat willen we jullie natuurlijk niet. Jullie hebben het al moeilijk genoeg.
lol 
| Originally posted by eXos Mods mogen mensen best temp bannen hoor! Is best leuk als je dat doet. Dan gaan ze pas zeiken |
| Originally posted by Miss Proximus Over wie gaat t dan nu? WIe zou jij willen bannen. En wie zeikt er nou eigenlijk. In principe hebben we toch allemaal wat te zeiken dus waar leg je dan de grens van wie er wel en niet om wordt gebanned. |
| Originally posted by New Wave Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen. |
| Originally posted by New Wave Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen. |
| Originally posted by Miss Proximus deze groep misschien wel van het slecht-discusi�ren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s |