TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Miss Proximus on Aug-10-2004 20:28:

en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af

Posted by dj_spare on Aug-10-2004 21:00:

stelletje loeders, ga ergens anders spammen...

Ik ga ook, en hopen dat de hele fucking wereld vergaat behalve de boot.

Posted by Opti on Aug-10-2004 21:34:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af

dan kan je niet meer met hem op de foto

Posted by MaGiK54 on Aug-11-2004 06:21:

Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.

Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.

Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.

Posted by M_Peror on Aug-11-2004 06:55:

Als wij nog voeten over hebben na een hele dag FFWD komen we zeker hier ook nog naar toe! Als 't aan mij ligt zijn we er, maar ik ben ook van m'n gezelschap afhankelijk...

Posted by Bouma-Bros on Aug-11-2004 09:56:

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen....

Ticketbox en anders zijn er iig nog 250 kaarten aan de deur te koop!

Posted by New Wave on Aug-11-2004 10:33:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.

Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.

Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.

Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg.......

Posted by MaGiK54 on Aug-11-2004 10:45:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg.......

Ok cool, dan neem ik maar me reddingsvest mee.

Posted by DJ Gerrit on Aug-11-2004 10:53:

wat kansloos gespam hier. sommige mensen voelen zich hier heel wat omdat ze geen trance meer luisteren.

vooral doorgaan

p.s new wave, wat ben je lekker origineel met je apres ski kreet boven avatar

Posted by dj_spare on Aug-11-2004 11:37:

quote:
Originally posted by MaGiK54

100% mee eens... ik stel voor sommige mensen hier de biezen pakken en zich hier nooit meer vertonen met hun gezeik... ja en wie zullen we nou bedoelen

Posted by basd on Aug-11-2004 12:01:

quote:
Originally posted by dj_spare
100% mee eens... ik stel voor sommige mensen hier de biezen pakken en zich hier nooit meer vertonen met hun gezeik... ja en wie zullen we nou bedoelen

Stel je voor dat iedereen het hier de hele tijd met elkaar eens gaat zitten zijn, dan wordt het pas gaaf!

Als de mening van anderen je niet aanstaat vertrek je toch lekker zelf?

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 12:35:

oei de mensen zijn te lichtgeraakt omdat het hier 10 maanden lang zo'n achterlijk saaie boel is geweest

MISSIE GESLAAGD

Posted by New Wave on Aug-11-2004 12:51:

quote:
Originally posted by dj_spare

Ik denk dat ik meer zweet en tranen in dit forum heb gestoken dan jij met je grote boere smoel. ophoeren jij, sukkel.

Posted by dj_spare on Aug-11-2004 13:22:

quote:
Ik denk dat ik meer zweet en tranen in dit forum heb gestoken dan jij met je grote boere smoel. ophoeren jij, sukkel.

vooral tranen denk ik dan... ahahahahahaha

ontopic: kaartje is binnen, 3 euro 25 servicekosten weer

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 13:47:

wat een dropje ben je

kom op tim, laten we m niet meer uitschelden *hihi*

Posted by eXos on Aug-11-2004 13:54:

quote:

Waar? Ik zie er iig niet veel van!

Posted by Phortje on Aug-11-2004 13:55:

De love, peace and happiness druipt er vanaf hier

Posted by eXos on Aug-11-2004 13:56:

Mods mogen mensen best temp bannen hoor! Is best leuk als je dat doet. Dan gaan ze pas zeiken

Posted by New Wave on Aug-11-2004 14:27:

Exos aka spuit 11 komt ook weer effe na een jaar wat zeggen.....Heb jij ooit wel iets gezien dan? We hebben met een paar 2 feesten geven voor dit forum, weet je nog? Of had je weer te veel pillen achter je strot hangen? Misschien was dat om een hechtere sfeer te kweken voor dit forum?
Maargoed, jullie kunnen het niet aan als er wat negatiefs over jullie groupies gezegt word. we zullen wel ophouden. Stel je voor dat jullie op de sofa bij de psych terecht komen. Dat willen we jullie natuurlijk niet. Jullie hebben het al moeilijk genoeg.

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 14:29:

lol

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 14:39:

quote:
Originally posted by eXos
Mods mogen mensen best temp bannen hoor! Is best leuk als je dat doet. Dan gaan ze pas zeiken

Over wie gaat t dan nu? WIe zou jij willen bannen.

En wie zeikt er nou eigenlijk. In principe hebben we toch allemaal wat te zeiken dus waar leg je dan de grens van wie er wel en niet om wordt gebanned.

Posted by New Wave on Aug-11-2004 14:45:

quote:
Over wie gaat t dan nu? WIe zou jij willen bannen.

En wie zeikt er nou eigenlijk. In principe hebben we toch allemaal wat te zeiken dus waar leg je dan de grens van wie er wel en niet om wordt gebanned.

Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen.

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 14:56:

quote:
Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen.

Er zitten twee kanten aan!
In principe zou er niemand gebanned moeten worden omdat je dan zo'n eenzijdige groep op t forum krijgt, maar aan de andere kant is deze groep misschien wel van het slecht-discusi�ren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s

Posted by TranceFool on Aug-11-2004 15:05:

quote:

Jij post veel nuttige dingen wil je zeggen?

Posted by New Wave on Aug-11-2004 15:22:

quote:
deze groep misschien wel van het slecht-discusi�ren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s

Mwjha, dat is 1 van de kenmerken van het arminvolk op dit forum.
Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt..owjhee, dan heb je de poppen aan het dansen. gaajus is het.

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »