TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svenska ting
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Vizay ass� jag vet att oboy finns i andra l�nder men inget av alternativen smakar just som oboy....den har faktiskt en helt egen smak som jag aldrig har smakat hos n�gon av dom andra tillverkarna..... |
| Originally posted by AC. Tillsattser... |
Jag syftade p� utlandets! 
ahhh s�klart....va f�r seg f�r � fatta det 
MY BAD
| Originally posted by Glorie jag mitt dumma flarne trodde GB var svenskt me.. men ack va fel ja hade Langnese heter det i Grekland t.ex. eller om d var i Tyskland det hette s�. Kommer inte i h�g haha...finns i b�de tyskland � grekland iaf, me samma logga � allt.. |
Flextronics �r inte svenskt, det �r amerikanskt. Det finns ett flextronics-f�retag h�r i Sverige men det g�r �t helvete med det f�retaget.
Tack Sossar !
VAFAN !? Kan dom inte g�ra Sverige lite f�retagsv�nligare ! 
| Originally posted by dj_hysterix VAFAN !? Kan dom inte g�ra Sverige lite f�retagsv�nligare ! |
Kan bara h�lla med Vizay... Absurd tanke.. varf�r skulle n�gon f� tj�na mer pengar �n n�gon annnan...
Det fattar ni v�l sj�lva hur dummt det vorre om folk som hade en tung utbildning i bagaget tj�nande mera pengar �n de som inte har n�gon alls... PUCKON!
| Originally posted by Aendy GB (Glacebolaget) �r svenskt fr�n b�rjan. Det �r bara loggan och vissa delar av sortimentet som �r internationellt. Vissa glassar finns bara i sverige p� samma s�tt som vissa glassar bara finns i portugal men �nd� har samma logga men heter glassen d�r heter Ola (eller �r det i Spanien?). Get what I mean? |
n�t som e bortom min f�rst�else e d�remot vad glacebolaget e f�r j�kla namn?
va betyder glace liksom....trodde de kanske att glace var de engelska ordet f�r glass eller?
hohoho
de fanns n�n annan strut som va fett god som hade typ n�n nougatgrej i mitten.....hette n�n siffra....om de va 13 eller vafan de va.....god som fan varen iaf, men sen tog dom bort den 
klassisk glass:
den med pinne av tuggummi, sj�lva glassen var formad som en blomma ungef�r, med n�t p�ron�verdrag, och vaniljglass (?) inuti 
n�n som vet vad den hette?
hmm jag kommer ih�g den men fanns den i sverige n�nsin....vet att den fanns i spanien d� jag va liten men aldrig sett den h�r 
jag �r helt s�ker p� att den fanns i sverige
| Originally posted by reveal klassisk glass: den med pinne av tuggummi, sj�lva glassen var formad som en blomma ungef�r, med n�t p�ron�verdrag, och vaniljglass (?) inuti ![]() n�n som vet vad den hette? |

| Originally posted by robstar Den har ja ju k�kat! ![]() Men vet inte va den heter... Va de inte Sia som gjorde den glassen? |
| Originally posted by Aendy GB gjorde den f�r ganska exakt 16 �r sedan. |

aha men om de va f�r 16 �r sen �r de inte s� konstigt att jag inte minns den
jag e ju f�r fanken bara 17 
jag kommer ih�g att dom hade en choklad/mint twister i spanien, men den kom aldrig hit till sverige vilket v aj�vligt synd
sen minns jag att frankrike hade typ 5 smaker p� magnum som aldrig heller sett dagens ljus h�r i sverige.....kaffemagnumen va helt superb 
| Originally posted by reveal jag �r helt s�ker p� att den fanns i sverige |

Goett gottigoett gooett
e inte d sk�nska? hohohoho
Men brrrrr inte prata glass mitt i vintern... de e ju som att basta i sahara...
Piggelin-4ever
| Originally posted by Glorie austronautglassen kan inte varit GB? |
hihihi.... han radera inte d f�rsta...
trodde ja han skulle g�ra.. 
| Originally posted by SteveTranz4ever Men brrrrr inte prata glass mitt i vintern... de e ju som att basta i sahara... Piggelin-4ever |
| Originally posted by Gaby Ravekommissionen? |
Hur m�nga % av GBs sortiment (i sverige) utg�s av magnumglassar?
har f�r mig att det var runt 30-40%
Flens