TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- World Trade Center in de fik wow
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Laten we het hopen Henkie......
En anders zeg ik bij deze alvast 10 gulden toe om zijn harde kern om te kopen.
Vrijheidsbeeld zat ik ook al aan te denken...
Maar daar zitten te weinig mensen in, dus zou het alleen een deuk in het ego veroorzaken. Nu raken ze de Amerikanen veel harder.
Nou die wtc is ook deuk in ego.. damn.. of pentagon.. Defensie!! DEFENSIE!.. damn man.. maarja wat moet je..
Ey er komt vliegtuig aan.. 747.. ow knalle em uit de lucht?
Witte huis heeft afweegeschut op dak he.. en special commandos daaro..
en mystical late we t idd hope..
O my God... I feel for ya peeps in NYC and Washinton and elswhere RIP...
Shit man
I kan mijn gevoelens ni vertellen
het is zo zielig hoe die mensen gewoon wisten dat ze dood gingen en sprongen DAMN WTF ik kan er egt ni tegen.. dit is gewoon DoomsDay
I was daar in WTC2 ofzo een jaar geleden ofzo op de obsevation deck Wat een view ..
Nu is het WEGGGGG'
wtf en al die mensen ook
ik zag een clipje waar ze in zoemden op de mensen die er hingen op de bovenste verdieping nadat de eerste was ingestort en ze zaten boven de eerste plane die gecrashed was...egt zon asiaat ofzo een onschuldige werker die een mooie kantoor heeft daarboven hangt gewoon 110 hoogh uit het raam en allemaal mensen om hem heen die naar beneden springen die nog leven en de aarde gewoon digterbij zien komen. En dan stort die 2de in en denk je waar is dat mannetje....Hijs gewoon dood en dit zie je gewoon op TV live... Gewoon er zijn geen woorden voor...
Wie dit gedaan heb moet gemartel worden heeeeel langzaam en ze moet het voelen hoe het is om dood te gaan en dan op LIVE INTERNATIONAAL TV gewoon dat iedereen toekijkt ..
aaaaaaaaaaaaaaH FUKKERSSSSSSSSSS
ZE MOETEN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOD gewoon FUKKIN FUKKIN
Dit verandert iedereens leven voor altijd
en wtf me Zus zit in washington DC ik d8 meteen NEEEEEEEE maar gelukkig hebben we al contact gehad.... Ik kan zelfs nu voor me zien de mensen die daar werkten boven in de WTC de mensen die in de Souvenir winkel werkte ....dit is zo zielig
die ene in Pittsburg was waarschijnlijk op weg naar Camp David....
ik kaner nimeer tgene ik ga wweerrrrrr
Ze zullen wel met paddestoelen gaan gooien (nee ik hallicuneer niet)
hehe... t duurde ff, maar ik snap m van die paddestoelen...
ALS het echt een LAND is dat het heeft gedaan zie ik het nog gebeuren ook ja...
En ik heb nog ff gekeken in die prophecies van Nostradamus, daar stond ook dit: "Nuclear confrontation in the Middle East"
Nou Nastra, hou vol, het is niet het eind van de wereld, maar wel shocking idd dat het voor jou zo dichtbij is.
GRTZ.
Ik zat gister op het internet toen het gebeurde. Glanis zei het tegen mij via MSN. Ik wist niet wat ik zag. Ik heb hier nix over te melden jullie hebben alles al opgeschreven, echt verschrikkelijk, je familie zou er maar zitten.
Waar ik me nu aan kan ergeren zijn de mensen die alleen maar over de economie kunnen praten. Het is natuurlijk wel belangrijk maar ik wordt gek van die vent met die krullen op RTL 5.
Als het echt Bin Laden is heeft ie misschien wel samengewerkt met Sadam. Amerika zal natuurlijk terugslaan, maar als er oorlog komt met het Midden-Oosten zit de wereld echt met een probleem. Ik heb weles docu's gezien over Sadam. Met de chemische en biologische wapens kan die gek wel 7x de wereldbevolking vernietigen. Dus laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Een ding wil ik nog wel kwijt: Condoleances voor de slachtoffers en nabestaanden. En als het WO 3 wordt ben ik bereid om mee te vechten tegen die barbaren
Nee je kan beter niet met die chemische troep gaan werken. Je roei ook gelijk de hele generatie erna eigenlijk uit en die generatie daar weer op. Het is niet eerlijk. Dit natuurlijk ook niet, maar toch he. In Nagasaki en Hiroshima worden nu ook nog misvormde kinderen geboren van de bommen van 1945.
Wereldoorlog wordt het denk ik niet. Het wordt zoiets als de golfoorlog denk ik.
Zolang het gaat om een terroristische beweging, die in geen enkele wijze verbonden is aan een regering is de kans op een wereldoorlog volgens mij klein. Zit er echter een land achter of meerdere, dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Maar laten we het niet te negatief inzien ... ...
oops i did it again...

tja..je zal ervoor boeten knul...

Als ie het gedaan heeft, is ie idd de lul.
Als amerika het zeker weet dat hij achter de aanslagen zat, geef ik um nog zo'n 24 uur voordat ze um helemaal kapot bombarderen.
en terrecht.
Maar ik hoop eigenlijk dat ze um niet kapot bombarderen, maar dat ze um gevangen nemen en langzaam aan en pijnlijk laten sterven.
Nou ik denk dat ze em nie zomaar kunne bomme of oppakken..
hij zal heus nie in een hotel zitte ofzow hoor.. heeft ie ook nog dikke hardcore aanhang..
Amerika zal hoogstwaarschijnlijk het land inmoeten.. werd ookal voorgesteld..
ah allemaal speculaties we zulle zien hoe t wordt..
Aangezien Afghanistan of die andere landen daar zelf ok nucleaire machten zijn, zullen die bommen wel niet zo snel gedropt worden hoop ik 
Als Afghanistan hem niet uitleverd gooien ze er een bom op en dat hebben ze ook gezegd he. Ze zullen Bin laden gewooon moeten uitleveren anders is heel Afghanistan de lul. Ze zijn ook echt bang de inwoners van he land.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Als Afghanistan hem niet uitleverd gooien ze er een bom op en dat hebben ze ook gezegd he. Ze zullen Bin laden gewooon moeten uitleveren anders is heel Afghanistan de lul. Ze zijn ook echt bang de inwoners van he land. |
Afghanistan heeft al alle hulp toegezegt aan de VS.
Dus het zal echt niet zo'n probleem worden om met troepen die "hond" te gaan zoeken.
| Originally posted by Miss Proximus denk je dat? ik geloof het niet, want er staat zoveel op het spel als ze afghanistan gaan bombarderen.....laten we hopen dat james bond ook echt bestaat.....misschien kan zo'n secret agent de dader te pakken krijgen |
Maar ik vind het sowieso allemaal een beetje raar, zoals de discussie al gaat in de chill: als je maanden (jaren) zo'n actie aan het voorbereiden bent dan laat je toch niet zulk slordig bewijsmateriaal achter zoals een auto met al die arabische shit erin, en dingen op een hotelkamer in hamburg.....mochten het andere terroristen zijn dan hebben ze de ideale decoy om hun actie naar bin laden te linken! toch?
wat is dit ook een klotezooi.....
uitzichtloos....
Het klooie van Afghanistan is dat als die terroristen in dat klote land tussen de bergen leven. Het gebied daar kan je je zo goed verschuilen dat is niet normaal, al die gasten wonen onder de grond. Die kan je echt heel moeilijk vinden. En een bom gooien lijkt me niet echt de goeie oplossing eigenlijk, al denk ik dat dit wel gaat gebeuren.
Iran en Irak zijn al een poosje bezig om atoombommen te maken, die (als ze klaar zijn) zeker gebruikt gaan worden... dan wordt het helemaal 'feest'. Ik zeg maar zo, doe er aub zo snel mogelijk wat aan.
Bomb them before they bomb you
laten we gelijk bommen gaan gooien op de rest van de wereld....als voorzorg

| Originally posted by Miss Proximus laten we gelijk bommen gaan gooien op de rest van de wereld....als voorzorg |
Dang!
Ik wil echt niet weten hoeveel nucleaire en chemische wapens er op deze aarde zijn.. TE FUCKING VEEL gewoon!
Ze kunnen als ze willen, met alle wapens op deze wereld, zeker 30 keer (of 1 keer niet genoeg is) de hele aarde destroyen..
This is serious shit.
Imagine...
Je gaat naar je kantoortje, zet de computer aan, en voor de eerste keer is het niet Windows dat crasht, maar het hele fokking gebouw waar je in zit! Plus dat er natuurlijk geen window meer heel is van dat gebouw.
Fukk echt ernstig af en toe om tv te kijken.
Was gewoon een gast die zich de dag des onheils verslapen had...
"uhh ja ik denk dat mn hele afdeling wel dood zal zijn, want we zaten bovenin."
Of zo'n gozer die op de 82e verdieping zit, en dan de trappen neemt, en het nog weet te overleven. Die gast moet geen benen meer over hebben!!!
Ja zo zijn er natuurlijk een heleboel geweest. Zo was er iemand die zijn vlucht ging niet door omdat er teveel wind stond. Hij balen, maar als die vlucht doorgegaan had had ie zeker in het gebouw gezeten, dus was hij toch wel blij. Dat soort verhalen hoor je steeds meer. Of wat denk je als je op die bewuste dag ziek bent. Ik weet niet hoor. Al je collega's zijn dood en je vrienden. Zou mij toch een wrang gevoel geven. Waarom ik wel e zij niet, maar ja.