TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Inzending demo's voor Be-TA party
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie LOL Dan ben je snel klaar met 20 platen |
en als dat niet voldoende blijkt kun je nog neuri�n 
zeg jonges, kzit hier op hete kolen te wachten op de inschrijvingen in men mail, maar ikkeuh nog niks gekregen 
| Originally posted by eieregooie Hoeveel platen wil je meenemen dan? ![]() Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks... |
| Originally posted by SilentEagle Als jou mix afgekeurd word en hij mag wel draaien, kan ie te voet zeker? |

| Originally posted by Tiger777 pff... 2 pitch bends die vrij hoorbaar zijn, is da torturen? |
Als je demo niet perfect is en je draait op het feest beter dan isset alleen maar gunstig... Maarrr... Ga er nou niet van uit dat je op het feest een foutloze mix draait, want dat kan je weleens duur komen te staan... Bovendien zijn we allemaal amateurs dus mogen we ook fouten maken 

En die is ook niet 100%... Dus jah... Kvonnet moeilijk om nou te kiezen wat voor stijl erin te gooien... Heb maar beetje de gulden middenweg gekozen... t kan proggier, t kan steviger, t kan meer uplifting... dus ik hoop dat deze mix van alles een beetje heeft... of misschien juist alles net niet heeft
Alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met webspace...| quote: |
| Originally posted by djcresto zeg jonges, kzit hier op hete kolen te wachten op de inschrijvingen in men mail, maar ikkeuh nog niks gekregen |
crap heb prob met het recorden van demo, slaag er niet in om juiste instellig te vinden, eenders welk niveau ik ook kies van line-in blijft ruis op opname, enkel als ik faders van channel naar niveau 4 breng ofzow is de kwaliteit goed, toch niet normaal ...
Weet je zeker dat het ruis is en geen overstuur?
| Originally posted by eieregooie Weet je zeker dat het ruis is en geen overstuur? |
Vwala, definitief demo'tje:
http://users.skynet.Be/fa826641/BetaBBQdemo.ogg
Re: Inzending demo's voor Be-TA party
De demo's moeten ten laatste binnen zijn op maandag 5 juli!
Tot nu toe heb ik van volgende dj's een demo gekregen:
- xcape: demo
- eieregooie (half
) via mirc
- freezel: demo
- tiger: demo
- jasperovitsj: via bandje
GEEN demo = NIET draaien op de party!
het zou handiger zijn voor de jury als de anderen hun demo ook ergens online konden zetten, of anders moeten ze het via msn ofzo doorsturen, of via de post kan ook nog
, of ......
Kan geen opnemen op tijd, en zou toch sucken, teveel stress. Feestjes zelf gaat het wel maar als ik zit op te nemen, god !
tja maar het ziet er op dit moment naar uit dat als je een demo hebt, je vanzelfsprekend al zal draaien omdat er zo weinig inzendingen tot nu toe. Het is dus geen keurwedstrijd meer om de minder goeie van de betere te onderscheiden.
Re: Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by Zehra De demo's moeten ten laatste binnen zijn op maandag 5 juli! Tot nu toe heb ik van volgende dj's een demo gekregen: - xcape: demo - eieregooie (half ) via mirc- freezel: demo - tiger: demo - jasperovitsj: via bandje GEEN demo = NIET draaien op de party! |
Re: Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by Zehra - eieregooie (half ) via mirc |
Re: Re: Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by Jasperovitsj En Xilver, die had zijn demo's toch in de auto naar Den haag opstaan? |
Re: Re: Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by eieregooie Wanneer maken we die af? |
Is da goe da'k die vanavond online smijt?
| Originally posted by Xilver Is da goe da'k die vanavond online smijt? |
Voila zie, 't is al een iets ouder mixke:
http://users.pandora.be/tcx/Tcx_-_Trancemix02.mp3
Ik zit wel niet in de jury, maar kga toch ook is luisteren! 
| Originally posted by Xilver Voila zie, 't is al een iets ouder mixke: http://users.pandora.be/tcx/Tcx_-_Trancemix02.mp3 |
Ik sta garant voor 90% vinyl, 10% CD!!
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zit wel niet in de jury, maar kga toch ook is luisteren! |