TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tunes van Weleer
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Zolang ik nog geen timetable heb gezien ga ik zeker niet.. Voor je het weet draait ie maar anderhalf uur. Ook zonde.
hey er staat een Hoevelaker op de line-up van Extrema outdoor
Al het goeie komt uit Hoevelaken, het leukste dorp van nederland.
Astroglyde - The jam.. VET.
Kan iemand me een 12" exemplaar bezorgen? D'r zijn er helaas maar 999 van.. Die zou ik echt GRAAG nog in mijn bezit willen hebben 
| quote: |
| Originally posted by basd Astroglyde - The jam.. VET. Kan iemand me een 12" exemplaar bezorgen? D'r zijn er helaas maar 999 van.. Die zou ik echt GRAAG nog in mijn bezit willen hebben |
Asperge spaait: BT - Mercury and Solace (1st) [08:25m/192Kbps/44KHz]

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Die heb ik al 3 eeuwen op mp3, heb ik je nog eens laten horen, toen vond je er geen ruk aan! |
Kun je me op de een of andere manier dat MP3'tje sturen?
Klopt, oud Protonradio setje van Troy roberts dacht ik. Een van mijn favo-sets. Begint met die oude filmvocals over UFO's. Echt superintro ook.
Maareh..ik ben pas zaterdagavond weer thuis, dus mail maar even naar mijn gmail, dan zal ik hem online zetten op yousendit.com
* Asperge spaait: Nalin & Kane - Open Your Eyes [El Barco Para Es Vedra Mix] [13:09m/192Kbps/44KHz]


| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Klopt, oud Protonradio setje van Troy roberts dacht ik. Een van mijn favo-sets. Begint met die oude filmvocals over UFO's. Echt superintro ook. Maareh..ik ben pas zaterdagavond weer thuis, dus mail maar even naar mijn gmail, dan zal ik hem online zetten op yousendit.com |

| quote: |
| Originally posted by basd Stimmt, dat was de naam die ik zocht ![]() Ik zal wel effe een mailtje sturen. Heb ik je gmail trouwens? |
luistert wat ouwe meuk cd's
Signum - Jewel by Nature
York - Reachers of Civilisation (rank1 en push remixes)
Sander Kleinenberg - My Lexicon

Moest meteen weer denk aan Vengaboys - Kiss (Airscape Remix). Hoe vet

| quote: |
| Originally posted by moogwai Moest meteen weer denk aan Vengaboys - Kiss (Airscape Remix). Hoe vet |
Sasha - Magnetic North
The Dave Matthews Band - The Space Between (Tiesto Mix)

Alle tunes op:
Lars Holte - In Trance We Trust 003
Tiesto - Magik 3
Armin van Buuren - Boundaries of Imagination
Zeer recent nog beluisterd in de trein, had de voor de verandering maar eens mijn discman meegenomen ipv mijn mp3 speler. Is weer eens wat anders dan al die witte compacte dingen 
Luister af en toe ook nog oudjes, kwaliteit always survives he
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Luister af en toe ook nog oudjes, kwaliteit always survives he |
Cass n Slide - Perception
Damn wat blijft die ontzettend mooi
vandaag ff wat platen uit de kast getoverd:
- Solarstone - Solarcoaster
- System F - Out Of The Blue
- Roland Klinkenberg - Monday Groove
- Airwave - Above The Sky
nostalgie ten top
Die Solarcoaster heb ik nooit van begrepen dat iedereen die zo cool vind.
7 Cities is echt 100000000000000000000000000 x vetter
| quote: |
| Originally posted by Siesta Cass n Slide - Perception Damn wat blijft die ontzettend mooi |
| quote: |
| Originally posted by Siesta Die Solarcoaster heb ik nooit van begrepen dat iedereen die zo cool vind. 7 Cities is echt 100000000000000000000000000 x vetter |
| quote: |
| Originally posted by Siesta Die Solarcoaster heb ik nooit van begrepen dat iedereen die zo cool vind. 7 Cities is echt 100000000000000000000000000 x vetter |
| quote: |
| Originally posted by Donna En alweer 200% eens,begint nu wel vage vormen aan te nemen:P |
wie zegt dat ik Seven Cities niet gaaf vind, maar die plaat kon ik zo snel ff niet vinden
vandaag maar eens opgezet:
Mario Piu aka DJ Arabesque - The Vision 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare wie zegt dat ik Seven Cities niet gaaf vind, maar die plaat kon ik zo snel ff niet vinden vandaag maar eens opgezet: Mario Piu aka DJ Arabesque - The Vision |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.