TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tunes van Weleer
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by basd on Jun-23-2005 13:56:

Zolang ik nog geen timetable heb gezien ga ik zeker niet.. Voor je het weet draait ie maar anderhalf uur. Ook zonde.


Posted by New Wave on Jun-23-2005 16:59:

hey er staat een Hoevelaker op de line-up van Extrema outdoor Al het goeie komt uit Hoevelaken, het leukste dorp van nederland.


Posted by basd on Jun-23-2005 19:03:

Astroglyde - The jam.. VET.

Kan iemand me een 12" exemplaar bezorgen? D'r zijn er helaas maar 999 van.. Die zou ik echt GRAAG nog in mijn bezit willen hebben


Posted by SnuggLe on Jun-23-2005 20:56:

quote:
Originally posted by basd
Astroglyde - The jam.. VET.

Kan iemand me een 12" exemplaar bezorgen? D'r zijn er helaas maar 999 van.. Die zou ik echt GRAAG nog in mijn bezit willen hebben


Die heb ik al 3 eeuwen op mp3, heb ik je nog eens laten horen, toen vond je er geen ruk aan!

Supernummer is het inderdaad. Met de vocals van Pump up the Jam...superplaat!


Posted by Asperge on Jun-24-2005 06:28:

Asperge spaait: BT - Mercury and Solace (1st) [08:25m/192Kbps/44KHz]


Posted by basd on Jun-24-2005 06:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Die heb ik al 3 eeuwen op mp3, heb ik je nog eens laten horen, toen vond je er geen ruk aan!

Dat kan ik me niet voorstellen, ken dat nummer ook al een hele tijd (uit een of ander oud Proton-setje wat ik nu niet meer heb) en vond em toen volgens mij ook al goed.

Maar goed, doet er ook niet toe.. Jij hebt em ook niet op vinyl dus jou hoef ik ook niet te bestelen Kun je me op de een of andere manier dat MP3'tje sturen?


Posted by SnuggLe on Jun-24-2005 06:37:

Klopt, oud Protonradio setje van Troy roberts dacht ik. Een van mijn favo-sets. Begint met die oude filmvocals over UFO's. Echt superintro ook.

Maareh..ik ben pas zaterdagavond weer thuis, dus mail maar even naar mijn gmail, dan zal ik hem online zetten op yousendit.com


Posted by Asperge on Jun-24-2005 06:38:

* Asperge spaait: Nalin & Kane - Open Your Eyes [El Barco Para Es Vedra Mix] [13:09m/192Kbps/44KHz]


Posted by basd on Jun-24-2005 06:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt, oud Protonradio setje van Troy roberts dacht ik. Een van mijn favo-sets. Begint met die oude filmvocals over UFO's. Echt superintro ook.

Maareh..ik ben pas zaterdagavond weer thuis, dus mail maar even naar mijn gmail, dan zal ik hem online zetten op yousendit.com

Stimmt, dat was de naam die ik zocht

Ik zal wel effe een mailtje sturen. Heb ik je gmail trouwens?


Posted by SnuggLe on Jun-24-2005 07:24:

quote:
Originally posted by basd
Stimmt, dat was de naam die ik zocht

Ik zal wel effe een mailtje sturen. Heb ik je gmail trouwens?


voor en achternaam aan elkaar @ g mail punt kom

Troy Roberts, daar hoor je nu ook geen donder meer van.


Posted by Fkwebeman on Jun-24-2005 10:41:

luistert wat ouwe meuk cd's



Signum - Jewel by Nature
York - Reachers of Civilisation (rank1 en push remixes)
Sander Kleinenberg - My Lexicon



Posted by moogwai on Jun-24-2005 22:24:

Moest meteen weer denk aan Vengaboys - Kiss (Airscape Remix). Hoe vet


Posted by AirPole on Jun-25-2005 03:58:

quote:
Originally posted by moogwai
Moest meteen weer denk aan Vengaboys - Kiss (Airscape Remix). Hoe vet


Funny dat je hem noemt, ik luisterde m vandaag toevallig nog. Kan je beter Cyber X feat Jody Watley - Waves of Love gaan luisteren. Is van dezelfde producers en PRECIES diezelde intri riff zit erin. Maar dan nog meer uplifting en echt die Svenson & Gielen achtige strings en melodien erin. Tering het begint hier opeens keihard te onweren. Ik ga maar eens op bed.


Posted by AirPole on Mar-22-2007 23:32:

Sasha - Magnetic North

The Dave Matthews Band - The Space Between (Tiesto Mix)




Posted by moogwai on Mar-24-2007 13:42:

Alle tunes op:

Lars Holte - In Trance We Trust 003
Tiesto - Magik 3
Armin van Buuren - Boundaries of Imagination

Zeer recent nog beluisterd in de trein, had de voor de verandering maar eens mijn discman meegenomen ipv mijn mp3 speler. Is weer eens wat anders dan al die witte compacte dingen


Posted by Cosmic on Mar-24-2007 15:16:

Love Poundin' Sensation

Luister af en toe ook nog oudjes, kwaliteit always survives he


Posted by Fkwebeman on Mar-25-2007 16:41:

quote:
Originally posted by Cosmic
Luister af en toe ook nog oudjes, kwaliteit always survives he


Als ik Magik 6 of ISOS 1 opzet denk ik altijd.. jeetje, dat zijn nu toch echt wel klassiekertjes hoor


Posted by Siesta on Mar-25-2007 17:00:

Cass n Slide - Perception

Damn wat blijft die ontzettend mooi


Posted by dj_spare on Mar-25-2007 20:07:

vandaag ff wat platen uit de kast getoverd:

- Solarstone - Solarcoaster
- System F - Out Of The Blue
- Roland Klinkenberg - Monday Groove
- Airwave - Above The Sky

nostalgie ten top


Posted by Siesta on Mar-25-2007 22:07:

Die Solarcoaster heb ik nooit van begrepen dat iedereen die zo cool vind.

7 Cities is echt 100000000000000000000000000 x vetter


Posted by eieregooie on Mar-26-2007 03:09:

quote:
Originally posted by Siesta
Cass n Slide - Perception

Damn wat blijft die ontzettend mooi

Ik ben het zowaar een keer met je eens



quote:
Originally posted by Siesta
Die Solarcoaster heb ik nooit van begrepen dat iedereen die zo cool vind.

7 Cities is echt 100000000000000000000000000 x vetter

En hier ook, alhoewel ik Solar Coaster ook wel heel vet vind. Die sample die erin zit word ik week van vanbinnen


Posted by Donna on Mar-26-2007 05:49:

quote:
Originally posted by Siesta
Die Solarcoaster heb ik nooit van begrepen dat iedereen die zo cool vind.

7 Cities is echt 100000000000000000000000000 x vetter


En alweer 200% eens,begint nu wel vage vormen aan te nemen:P


Posted by Siesta on Mar-26-2007 09:29:

quote:
Originally posted by Donna
En alweer 200% eens,begint nu wel vage vormen aan te nemen:P


Kijk! Wij snappen het tenminste


Posted by dj_spare on Mar-26-2007 12:23:

wie zegt dat ik Seven Cities niet gaaf vind, maar die plaat kon ik zo snel ff niet vinden

vandaag maar eens opgezet:

Mario Piu aka DJ Arabesque - The Vision


Posted by DjRV on Mar-26-2007 13:43:

quote:
Originally posted by dj_spare
wie zegt dat ik Seven Cities niet gaaf vind, maar die plaat kon ik zo snel ff niet vinden

vandaag maar eens opgezet:

Mario Piu aka DJ Arabesque - The Vision


Basscontrol roeleerd ook


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.