TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Meeting III (Limburg)
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas merci e mannekes, afspreken juist den dag voor het bouwverlof. way to go. pffff, ik amuseer me wel op men werk dan ze |
| Kai bouwvakkers mode enabled |
| Kai bouwvakkers mode disabled |
hahahahahahha
zalig eagle. ge zou niet misstaan in "den bouw" 
| Originally posted by djcresto heb vorige week een proclamatie meegemaakt van 2 uur en een kwartier, dan nog van een katholieke school zodat er nog een leuk bezinningsmoment in zat, very cool................ NOT!!! |
Ik kan het allemaal via internet vernemen jongens en meisjes, leve de vooruitgang, ( ik hou me nog net in om te zeggen lang leve Holl....)
nee tlukt nog net niet 
Denk ni dat morgen veel meeting zal zijn...
Enkel Zehra, Buoyant en ik komen, als k alles goed gelezen heb.
In ieder geval, @Buoyant, ik kan je morgen je DVD's geven, that is if you come.
Ik moet sowieso om 2u op de grote markt in Hasselt zijn, dus daar kunt ge me vinden.
Zehra, wat doe jij: hoe ga je ernaar toe?
Ik ga met Johan met zijn auto; laat me op tijd weten als ge meewilt.
| Originally posted by Nyah Denk ni dat morgen veel meeting zal zijn... |
| Originally posted by CygnusX Dan zal het voor augustus of september zijn... Als het schooljaar terug begonnen is, dan is het allemaal wat makkelijker te regelen, want dan moeten we geen rekening houden met vakantiejobs, vakanties, herexamens, ... |

| Originally posted by Nyah btw, veel geluk op je proclamatie morgen, ik zal voor u duimen. |

| Originally posted by Nyah enne, ik moet je die slides nog terug geven van mediatechnologie. |
| Originally posted by Nyah Denk ni dat morgen veel meeting zal zijn... Enkel Zehra, Buoyant en ik komen, als k alles goed gelezen heb. In ieder geval, @Buoyant, ik kan je morgen je DVD's geven, that is if you come. Ik moet sowieso om 2u op de grote markt in Hasselt zijn, dus daar kunt ge me vinden. |
Wat? Voor alle Friends DVD's, kom je ni speciaal naar Hasselt? 
Dan zult ge moeten w8en tot de bbq 
| Originally posted by Nyah Wat? Voor alle Friends DVD's, kom je ni speciaal naar Hasselt? ![]() |

Kreeg het hier al wreed warm se, ben net terug van e weekske kempervennen en dacht al da'k hier e meeting gemist had
Ma valt weer ff goe mee
Best inderdaad de meeting te doen na de herexamens, BeTa Party en de beginnende vakantie... Heb nog wel is zin in e meetingske 
Gister naar Hasselt geweest met Johan en Zehra.
Wolkbreuk, continu regen, terrasje maar gelaten voor wat het was
ff (all� een half uur toch wel) Soundstation bezocht.
Zehra niet meer te houden met plaatjes kopen: solden bij Soundstation 
Zehra die het vuur aan de schenen legt van Gerry en Gert ivm haar bestelde, maar nog steeds niet geleverde plaatjes 
Kaartjes voor Sasha gehaald
Al bij al een leuke dag, alhoewel ik blij was dat ik thuis mijn natte jas en sokken kon uittrekken
jas ni meer waterdicht en schoenen beetje versleten 
En neen, sorry, we hebben geen foto's genomen 
| Originally posted by Nyah Zehra niet meer te houden met plaatjes kopen: solden bij Soundstation |

| Originally posted by Nyah Zehra die het vuur aan de schenen legt van Gerry en Gert ivm haar bestelde, maar nog steeds niet geleverde plaatjes |
Zehraaaa

| Originally posted by Nyah En neen, sorry, we hebben geen foto's genomen |
E goeike meid
ik zei het al, maandag ga ik normaliter ook naar soundstation, dus als iemand van de limba's goesting heeft om mee te gaan, lot ma weten. is het nog altijd solden daar?
| Originally posted by Nyah Gister naar Hasselt geweest met Johan en Zehra. Wolkbreuk, continu regen, terrasje maar gelaten voor wat het was ff (all� een half uur toch wel) Soundstation bezocht. Zehra niet meer te houden met plaatjes kopen: solden bij Soundstation ![]() Zehra die het vuur aan de schenen legt van Gerry en Gert ivm haar bestelde, maar nog steeds niet geleverde plaatjes ![]() Kaartjes voor Sasha gehaald Al bij al een leuke dag, alhoewel ik blij was dat ik thuis mijn natte jas en sokken kon uittrekken jas ni meer waterdicht en schoenen beetje versleten ![]() En neen, sorry, we hebben geen foto's genomen |
| Originally posted by Nyah Zehra niet meer te houden met plaatjes kopen: solden bij Soundstation ![]() |
| Originally posted by Nyah Zehra die het vuur aan de schenen legt van Gerry en Gert ivm haar bestelde, maar nog steeds niet geleverde plaatjes ![]() |