TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sport: Tour de France 2004
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by moogwai on Jul-08-2004 16:46:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Het lijkt mij dat hij in de gele trui rijdt tot na de eerste serieuze bergetappe...

Maar dan is 9 minuten ook nog erg veel als hij tenminste een beetje kan klimmen. Natuurlijk gaat hij de Tour niet winnen, maar Armstrong heeft hem ook niet meteen na 1 ritje terug.

Posted by Blik on Jul-08-2004 16:53:

hij houd de gele trui tot en met 16 juli. Daarna is die hem kwijt (mijn prognose)

de eerste bergetappe is zo flauwtjes dat die daar echt geen 9 minuten gaat verliezen op Armstrong

Posted by Djeebie on Jul-08-2004 16:54:

quote:
Originally posted by moogwai
Maar dan is 9 minuten ook nog erg veel als hij tenminste een beetje kan klimmen. Natuurlijk gaat hij de Tour niet winnen, maar Armstrong heeft hem ook niet meteen na 1 ritje terug.

Waarom niet? Hij was hem ook na 1 ritje kwijt...

Posted by Massive84 on Jul-08-2004 16:54:

quote:
Originally posted by moogwai

als ie op ze bek valt, dan wel misschien?

vond het wel een vette rit vandaag, veel mensen die vielen, was grappig maar ook jammer.

tot zo ver vind ik deze tour veel vetter dan die van vorige jaar.

Posted by Jappio on Jul-08-2004 17:32:

quote:
Originally posted by Blik
sponsor is ermee gekapt, nieuwe sponsor is Illes Balears

Team is er volgens mij helemaal meegekapt. Iles Balears is zeg maar het oude Banesto.

Hmm toch mooi dat ik O'grady had ingewisseld voor Boonen

Posted by Jappio on Jul-08-2004 17:35:

quote:
Originally posted by Massive84
als ie op ze bek valt, dan wel misschien?

vond het wel een vette rit vandaag, veel mensen die vielen, was grappig maar ook jammer.

tot zo ver vind ik deze tour veel vetter dan die van vorige jaar.

Ik hoop dat de tour er dit jaar een beetje aan kan tippen. Vorig jaar was het spannend tot de laatste dag; ben benieuwd hoe hamilton en ullrich zich houden in bergen. Verder denk ik niet dat mayo nu al afgeschreven moet worden.

En vergeet ook niet dat door dit soort voorsprongen heel vaak podiumplaatsen of top 10 klasseringen worden gehaald (denk maar aan Kivilev aantal jaar geleden, michael boogerd)

Laat de bergen maar komen!

Posted by MennoB on Jul-08-2004 17:45:

quote:
Originally posted by Jappio
Team is er volgens mij helemaal meegekapt. Iles Balears is zeg maar het oude Banesto.

Hmm toch mooi dat ik O'grady had ingewisseld voor Boonen

Hmm, raar dat andere teams er niet voor hebben gezogt dat Beloki in hun team ging rijden..

Posted by Jappio on Jul-08-2004 17:53:

Hij rijdt nu bij een frans team maar heeft een hopeloze vorm, vandaar dat ie niet naar de tour is gegaan

Posted by Chicane on Jul-10-2004 16:22:

*BUMP*

Hoe was de rit vandaag? Heb helaasch niet kunnen kijken

Posted by Jappio on Jul-10-2004 19:00:

geweldige finale, heb echt genoten heerlijk om te zien dat die sprintersploegen het niet af kunnen maken. Jammer voor dekker dat CSC het ineens op zn heupen kreeg

overigens iemand nog t NK atletiek gezien?

Posted by Dj Lex on Jul-11-2004 13:55:

quote:
Originally posted by Jappio

overigens iemand nog t NK atletiek gezien?

Grutjes! Helemaal gemist! Wie heeft er gewonnen?

Posted by MaGiK54 on Jul-13-2004 17:06:

God wat een finish zeg vandaag. De twee koplopers door het peleton in de laatste 300 meter bijgehaald en de laatste echt een meter of 10 a 20 van de meet. Wat zal je dan fucked up voelen zeg. Kilometers aan kop en een metertje of wat voor de meet bijgehaald worden.

Posted by Freezel on Jul-13-2004 17:13:

Morgen eindelijk het echte werk: de bergen Vrijdag wordt een mooie etappe bergop naar La Mongie

Posted by MaGiK54 on Jul-13-2004 17:15:

quote:
Originally posted by Freezel
Morgen eindelijk het echte werk: de bergen Vrijdag wordt een mooie etappe bergop naar La Mongie

Conclusie de komende dagen bijtijds naar huis om de laatste 50 km te kijken.

Posted by Blik on Jul-13-2004 17:31:

heb er zin in morgen, vanaf 11:00 op de NOS

beetje jammer dat ik het leukste van de Tour mis, vanaf zaterdag mis ik alles

Posted by tijs08 on Jul-13-2004 17:33:

quote:
Originally posted by MaGiK54
God wat een finish zeg vandaag. De twee koplopers door het peleton in de laatste 300 meter bijgehaald en de laatste echt een meter of 10 a 20 van de meet. Wat zal je dan fucked up voelen zeg. Kilometers aan kop en een metertje of wat voor de meet bijgehaald worden.

ze waren ook wel errrg lomp bezig de laatste kilometer... als je zo dom rijd verdien je van mij niet om te winnnen... ook al fiets je 130 km met zijn 2n op kop. Met de huidige communicatie middelen wisten ze duidelijk wel dat het peleton ze op die manier zou opslokken!

Posted by HiGH_NrG on Jul-13-2004 18:05:

quote:
Originally posted by tijs08
ze waren ook wel errrg lomp bezig de laatste kilometer... als je zo dom rijd verdien je van mij niet om te winnnen... ook al fiets je 130 km met zijn 2n op kop. Met de huidige communicatie middelen wisten ze duidelijk wel dat het peleton ze op die manier zou opslokken!

Misschien konden ze gewoon niet meer?

Posted by Blik on Jul-13-2004 19:34:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Misschien konden ze gewoon niet meer?

nee, in de laatste kilometer hebben ze het verneukt, toen liet die Euskaltal renner die Simeoni heel de tijd op kop rijden zodat die zelf eventueel sterker zou zijn in de eindsprint. Heel dom uiteindelijk want hij werd pas op het allerlaatst ingehaald

Posted by michiel on Jul-14-2004 16:46:

doet iedereen hier eigenlijk mee met de tranceaddict poule op rondemaster.nl? zag dat ik eerste stond

het is moeilijk voor morgen. bergen van de 4e,3e,4e,2e,4e dus blijft alles bij elkaar of wordt het weer een ontsnapping?

Pages (3): « 1 2 [3]