TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פרידות
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Rising שיהיה לך לבריאות אח שלי אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב.. מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי.. זאת לא בעיה.. שאתה תתאהב אתה תדע מה זה ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי |
| quote: |
| Originally posted by Rising שיהיה לך לבריאות אח שלי אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב.. מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי.. זאת לא בעיה.. שאתה תתאהב אתה תדע מה זה ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי |
בקיצור בראש שלך זה
דפוק וזרוק הא?
וואלה אח שלי באסה לשמוע על מה שקרה לך...
ואני מצטער אבל אני גם לא יכול לעזור לך... לפחות לא מהנסיון שלי
אני יכול להגיד בפה מלא שאני בחיים שלי לא אהבתי מישהי... וואלה זה לא שאני מתבייש בזה או משהו... אבל סתם מוזר לי
התגייסתי לצבא אחרי שהייתי חוגג כמו מניאק לפני הצבא... ופשוט המשכתי בדרך חיים הזאת... וזה הגיע למצב שלא הייתי עד עצם הסופשבוע הזה אפילו סופשבוע אחד מתחילת הצבא "בודד" כמו שאומרים... תמיד היה לי על מה להתפרק
כל אחת שהייתי איתה ואיכשהו קיבלתי ממנה הרגשה של רוצה טיפה יותר... ישר חתכתי
אני לא הייתי מסוגל להתמסד בשיט... ואז הגיע לי איזה שלב שאמרתי... אולי אני כן רוצה לאהוב מישהי? לחזור הביתה למישהי או לשתיים זה סבבה... אבל אולי צריך יותר מזה...
וכרגע... אני יכול להגיד שאני בתקופה נסיונית כזאת... מה שאומר שיש לי חברה... פשוט אני עדיין לא יודע מה הולך איתי ועם הקשר... אני כולי בלבלות בקשר לזה...
אם יצא מצב שחברה שלי תסגור שבת מתי שאני יוצא כמו שקרה הרבה שהכרנו רק עוד לפני שדיברנו עוד על קשר וכאלה... אני לא יודע איך אני יוכל להגיב
נתון מאוד מעניין... לפחות מעניין אותי... הוא שלפני הצבא הייתה לי חברה שכן הייתה בצבא... והיא הייתה חוזרת פעם בשבועיים... ואומנם היא קיבלה רגילה ונסענו לאיזה טיול בדרום לכמה ימים... אבל זה שהייתי צריך שבועיים שלמים לא לראות אותה ביאס לי את התחת... וזה גם למה כל מי שאני איתה אני אומר לה שמבחינתי היא יכולה ללכת ולהזדיין עם כל העולם כי אני פשוט לא מסוגל לספק את מה שהיא רוצה וצריכה... כי ת'כלס... מאוד קשה לפתח קשר עם מישהו שטוחן 21 כל הזמן...
אתה.......... צודק.........
במאה........... אחוז............
אח........ שלי.......
עבר השלב ביניים..
בא לי בבום שאני עוד אוהב אותה ומתגעגע אליה..
כל הזין להיות שבוז בלילה 
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs עבר השלב ביניים.. בא לי בבום שאני עוד אוהב אותה ומתגעגע אליה.. כל הזין להיות שבוז בלילה |
| quote: |
| Originally posted by yaman בחורה זה כמו סיגריה מתמכרים אליה אי אפשר בלעדיה אבל שמתחילים להפסיק איתה יעבור החשק רק אחרי כמה שבועות פילוסופיה: בני יאמאן |

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 פילוסופיה זה לא משפט וחצי אדון יאמאן ראית פעם בחורה שכתוב לה על התחת "משרד הבריאות מזהיר שהעישון אסור לבריאות"?? חוץ מזה הדוגמה שלך סתם כדי להוכיח לך בשניה איזה משפט פילוסופי גרוע דפקת (לא מאשים אותך אחי כולם שוגים בזה) תשלל במשפט אחד.. ברגע שאתה מתחיל עם הסיגריה אתה גומר איתה מהר אתה לא מתמכר לסיגריה שעשנת אתה מכור לפעולה עצמה אם אתה רוצה להיות פילוסוף תשווה נימפומנים לעישון 10 דקות גומרים אבל לא עובר הרבה זמן וכבר חיבים עוד אחד אבל הסיגריה הקודמת כבר נגמרה צריך חדשה ![]() אילן פילוסופיות בע"מ |
| quote: |
| Originally posted by yaman תגיד לי איפה אתה בצבא? |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 חחחחח צנחנים למה? אתו בסיס כמו אלעד sniper |
סעמק סטיתם מהנושא
לא נורא..הלכתי לישון וזה טיפה עבר..
יהיהטוב
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.