TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פרידות
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by taltul on Jul-13-2004 10:37:

quote:
Originally posted by Rising
שיהיה לך לבריאות אח שלי
אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב..
מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי..
זאת לא בעיה..
שאתה תתאהב אתה תדע מה זה

ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי

סבבה...אני באמת חושב על זה לא יודע אם זה יקרה אבל הרבה אמרו לי כך...נראה...אבל תהיה בטוח אתה תהיה השני ידע על זה...כי הראשון יהיה חבר הכי טוב שלי


Posted by eXeTik on Jul-13-2004 12:59:

quote:
Originally posted by Rising
שיהיה לך לבריאות אח שלי
אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב..
מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי..
זאת לא בעיה..
שאתה תתאהב אתה תדע מה זה

ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי


לא להתאהב
לאהוב...


Posted by yaman on Jul-13-2004 21:29:

בקיצור בראש שלך זה

דפוק וזרוק הא?


Posted by Hell_Copter on Jul-15-2004 23:48:

וואלה אח שלי באסה לשמוע על מה שקרה לך...
ואני מצטער אבל אני גם לא יכול לעזור לך... לפחות לא מהנסיון שלי

אני יכול להגיד בפה מלא שאני בחיים שלי לא אהבתי מישהי... וואלה זה לא שאני מתבייש בזה או משהו... אבל סתם מוזר לי
התגייסתי לצבא אחרי שהייתי חוגג כמו מניאק לפני הצבא... ופשוט המשכתי בדרך חיים הזאת... וזה הגיע למצב שלא הייתי עד עצם הסופשבוע הזה אפילו סופשבוע אחד מתחילת הצבא "בודד" כמו שאומרים... תמיד היה לי על מה להתפרק
כל אחת שהייתי איתה ואיכשהו קיבלתי ממנה הרגשה של רוצה טיפה יותר... ישר חתכתי
אני לא הייתי מסוגל להתמסד בשיט... ואז הגיע לי איזה שלב שאמרתי... אולי אני כן רוצה לאהוב מישהי? לחזור הביתה למישהי או לשתיים זה סבבה... אבל אולי צריך יותר מזה...
וכרגע... אני יכול להגיד שאני בתקופה נסיונית כזאת... מה שאומר שיש לי חברה... פשוט אני עדיין לא יודע מה הולך איתי ועם הקשר... אני כולי בלבלות בקשר לזה...
אם יצא מצב שחברה שלי תסגור שבת מתי שאני יוצא כמו שקרה הרבה שהכרנו רק עוד לפני שדיברנו עוד על קשר וכאלה... אני לא יודע איך אני יוכל להגיב
נתון מאוד מעניין... לפחות מעניין אותי... הוא שלפני הצבא הייתה לי חברה שכן הייתה בצבא... והיא הייתה חוזרת פעם בשבועיים... ואומנם היא קיבלה רגילה ונסענו לאיזה טיול בדרום לכמה ימים... אבל זה שהייתי צריך שבועיים שלמים לא לראות אותה ביאס לי את התחת... וזה גם למה כל מי שאני איתה אני אומר לה שמבחינתי היא יכולה ללכת ולהזדיין עם כל העולם כי אני פשוט לא מסוגל לספק את מה שהיא רוצה וצריכה... כי ת'כלס... מאוד קשה לפתח קשר עם מישהו שטוחן 21 כל הזמן...


Posted by yaman on Jul-16-2004 11:57:

אתה.......... צודק.........

במאה........... אחוז............

אח........ שלי.......


Posted by Elior on Jul-27-2004 00:07:

עבר השלב ביניים..

בא לי בבום שאני עוד אוהב אותה ומתגעגע אליה..

כל הזין להיות שבוז בלילה


Posted by yaman on Jul-27-2004 00:10:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
עבר השלב ביניים..

בא לי בבום שאני עוד אוהב אותה ומתגעגע אליה..

כל הזין להיות שבוז בלילה


בחורה זה כמו סיגריה

מתמכרים אליה

אי אפשר בלעדיה

אבל שמתחילים להפסיק איתה

יעבור החשק רק אחרי כמה שבועות


פילוסופיה: בני יאמאן


Posted by Glenn-Holmes on Jul-27-2004 01:11:

quote:
Originally posted by yaman
בחורה זה כמו סיגריה

מתמכרים אליה

אי אפשר בלעדיה

אבל שמתחילים להפסיק איתה

יעבור החשק רק אחרי כמה שבועות


פילוסופיה: בני יאמאן


פילוסופיה זה לא משפט וחצי אדון יאמאן

ראית פעם בחורה שכתוב לה על התחת
"משרד הבריאות מזהיר שהעישון אסור לבריאות"??

חוץ מזה
הדוגמה שלך סתם כדי להוכיח לך בשניה איזה משפט פילוסופי גרוע דפקת (לא מאשים אותך אחי כולם שוגים בזה) תשלל במשפט אחד..

ברגע שאתה מתחיל עם הסיגריה אתה גומר איתה מהר
אתה לא מתמכר לסיגריה שעשנת
אתה מכור לפעולה עצמה

אם אתה רוצה להיות פילוסוף תשווה נימפומנים לעישון

10 דקות גומרים
אבל לא עובר הרבה זמן וכבר חיבים עוד אחד
אבל הסיגריה הקודמת כבר נגמרה
צריך חדשה


אילן פילוסופיות בע"מ


Posted by yaman on Jul-27-2004 01:23:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
פילוסופיה זה לא משפט וחצי אדון יאמאן

ראית פעם בחורה שכתוב לה על התחת
"משרד הבריאות מזהיר שהעישון אסור לבריאות"??

חוץ מזה
הדוגמה שלך סתם כדי להוכיח לך בשניה איזה משפט פילוסופי גרוע דפקת (לא מאשים אותך אחי כולם שוגים בזה) תשלל במשפט אחד..

ברגע שאתה מתחיל עם הסיגריה אתה גומר איתה מהר
אתה לא מתמכר לסיגריה שעשנת
אתה מכור לפעולה עצמה

אם אתה רוצה להיות פילוסוף תשווה נימפומנים לעישון

10 דקות גומרים
אבל לא עובר הרבה זמן וכבר חיבים עוד אחד
אבל הסיגריה הקודמת כבר נגמרה
צריך חדשה


אילן פילוסופיות בע"מ


תגיד לי איפה אתה בצבא?


Posted by Glenn-Holmes on Jul-27-2004 02:06:

quote:
Originally posted by yaman
תגיד לי איפה אתה בצבא?


חחחחח צנחנים למה?
אתו בסיס כמו אלעד
sniper


Posted by yaman on Jul-27-2004 02:12:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחח צנחנים למה?
אתו בסיס כמו אלעד
sniper


רק שתיהיה לי בריא


Posted by Elior on Jul-27-2004 09:19:

סעמק סטיתם מהנושא

לא נורא..הלכתי לישון וזה טיפה עבר..
יהיהטוב


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.