TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Re: nog e det fett med
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa feta hörlurar o fett ljud på natten.. o bara surfa runt.. |
ja, det e faan det man strävar efter varje kväll.. =) ha det när man åker bräda e grymt också.. om det e sköna slopes..
| Originally posted by fruktsoppa ja, det e faan det man strävar efter varje kväll.. =) ha det när man åker bräda e grymt också.. om det e sköna slopes.. |
mm, har åkt i 6 år snart.. söbräda alltså.. åkte skate i 2 år på mellanstadiet.. fast detta post hör till sporter? threaden.. *sch, säg inget*
Klockan börjar närma sig natt....Det är ju redan natt men ja 0040 är väl inte så sent men....
Dax att krama en snus ta fram colan och ladda winamp med hård techno just nu är det Sven Vath-Live @ Mixery Castle 18-08-01 som gäller hårt från början till slutet....
| Originally posted by Jre skoja inte, jag kan ha värsta musik abstinensen! tex om jag är bortrest så kan jag ligga och dagdrömma låtar. Sen när man kommer hem så får man spinna bort några timmar så man kommer i balans igen ![]() Tranceaddict now and Forever ! // Jre |
| Originally posted by SoulWeaver Så är det för mej oxå! =) |

| Originally posted by mindshooter Nämen soulwaver kul att ha dig här ![]() Har du spanat in alla sektioner eller bara den svenska? Finns mycket att se....hoppas du stannar..! |
| Originally posted by mindshooter Nämen soulwaver kul att ha dig här ![]() Har du spanat in alla sektioner eller bara den svenska? Finns mycket att se....hoppas du stannar..! |
| Originally posted by SoulWeaver Har inte årkat checka alla sektioner men jag vet att det finjns skiiiiit mkt, tycker nog bttre om traceaddicts forum än trance.nu's Hur fixar jag smileys, 1000 knappar å grejor =) |
TA regerar trance.nu
Man får inte ens nämna Mp3 där....för det är olagligt bla bla.....jag tycket det är nästan en del av varje diskussion inom trance......att man ska kunna lyssna på låten
| Originally posted by mindshooter TA regerar trance.nu Man får inte ens nämna Mp3 där....för det är olagligt bla bla.....jag tycket det är nästan en del av varje diskussion inom trance......att man ska kunna lyssna på låten |
trance.nu är ju bättre på vanliga trance-nyheter än vad TA är tycker jag
Gillar trance.nu när det gäller deras intervjuer och reviews, fast forumen där är det ingen bra kvalitet på!
Okej brukar kolla runt lite på den sidan men inte i forumen...
Deras trance nyheter är helt klart bra inget snack om saken....
har varit medlem där rätt länge, men jag är verkligen inte aktiv, har kanske 5 inlägg eller nåt 
medlem på DI och RMF också... samma visa där
bara på TA som jag är någorlunda aktiv 
Det är bara Trance.nu forum som det är fel på...dom har typ bra kontakt med blackhole så dom vill inte sumpa det och shit.....
RMF är bra men för lite intressanta diksusioner 
Jag gillar RMF ganska mycket finns ju ganska mycket att ladda där i dom olika DOTD...
Plus att man får ofta tag på det man söker om man letar efter någto dom flesta är villiga att hjälpa till....
vad är DOTD?
| Originally posted by reveal vad är DOTD? |
ahhh.. har dragit hem en del "nya" låtar som måste lyssnas igenom 
M.U.S.E & DJ San - Dendera
Escape - Control
Alena - Turn It Around
rekommenderas, alla är sköna, bara att dra hem 
jahapp... det blev M.U.S.E & DJ San - Dendera som fick gå på repeat, och som höll mig uppe 
| Originally posted by reveal jahapp... det blev M.U.S.E & DJ San - Dendera som fick gå på repeat, och som höll mig uppe |
| Originally posted by reveal Alena - Turn It Around |
Sitta uppe hela natten ...
Ja... att man sitter uppe lite för länge känner jag igen 
Sitta en helnatt och lyssna på trance och programmera... bara för att märka att man har prov nästa dag... *suck*
Sen å andra sidan har man massor me tid för att sova i skolan... typ 2.5 timmars datakunskap (word/excel och skit... och d i gymnasiet
)
Ok blir dags att dra mot skolan nu da 
CViper
--
Everybody got the right to be stupid. Some just abuse that right.