TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by jp on Jul-29-2004 15:50:

Patser


Posted by BaRTeZ on Jul-29-2004 16:34:

ahahahaahaha!!!


Posted by Partyhardy! on Jul-29-2004 19:54:

Thumbs up

Gaat lekker los daar! Zou willen dat ik er bij was!
Dadelijk nog Markus Schulz!!!!


Posted by Creamfields23 on Jul-29-2004 20:31:

Volgens mij is dit de Trance party van het jaar. En nog gratis ook plus het mooie weer dat net begonnen is. Ik ben gewoon een keer echt jaloers GVD


Posted by moogwai on Jul-29-2004 21:28:

Tracklist ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Waarom woon ik weer helemaal aan de andere kant van Nederland, anders was ik zeker gegaan

Morgen zeker ff downloaden in ieder geval


Posted by Freezel on Jul-29-2004 23:08:

Was echt super


Posted by Remy D on Jul-29-2004 23:13:

Echt een megabruut feestie zeg zo op de donderdagavond. Dit was nou echt het fantastische zomergevoel. Echt top!!


Posted by sndh on Jul-29-2004 23:15:

w0000 wat een fucking super avond! Justine is echt een supervrouw!


Posted by dj_spare on Jul-29-2004 23:52:

Wat een enorm vet feest!!

Paar foto's:

Ondergaande zon


Armin!


Markus Schulz, onze held!


BaRTeZ, Markus, Spare


echt een superavond!! Kan niet w8en tot het bootfeestje


Posted by BaRTeZ on Jul-29-2004 23:56:

zooo dan, gaaf feest zeg!!!


Posted by Tom Lont on Jul-30-2004 00:05:

Zooooo, wat een super feest dit Geweldig om dit aan het strand meegemaakt te hebben. Publiek ging compleet uit zijn dak, niet normaal meer


Posted by MaGiK54 on Jul-30-2004 00:13:

18:15 vertrok me gele Italiaanse sport-bolide (zie pic van Jee Pee) richting Bloemendaal aan Zee, helaas zonder mede-passagiers (wankers + weggooiers). Ruim ander half uur later na wat file-leed arriveerde ik bij Bloemendaal aan Zee.



Tweede keer Bloemendaal in een paar weken tijd, maar ben toch al tot de conclusie gekomen dat het een hot-spot van de zomer is, druk met veel relaxte mensen, zo nu en dan wat een wat te hoog zie mij hier staan gehalte, maar waar heb je dat tegenwoordig niet. Jee Pee stond me al op te wachten samen met een vriend. Gelijk maar Bloomingdale onveilig gemaakt, Armin stond net klaar om te beginnen. We kwamen al snel tot de conclusie dat het daar te warm was met al die zon, dus even op het terras gaan zitten/staan.



Drankje gedaan, beetje gehangen met het mooie weer, ideaal vertoeven dus. Toen de zon bijna onder was gegaan, maar weer naar binnen gegaan om oa Armin te stalken. E�n van de grootste Armin-stalkers stond natuurlijk weer vooraan:



Armin lastig gevallen met veel flitsen en dit was toch wel de leukste foto:



Armin draaide het eerste anderhalf uur een relaxte/rustige set. Na anderhalf uur gingie toch wat steviger te draaien, wat 3 'o 3 toch wat minder vond, maar hij had een mooie dame bij zich die hem kon vermaken



Na het tweede uur zou Markus Schulz het overnemen, maar helaas hij had problemen op het vliegveld in Spanje, zodat hij veelste laat binnen was. Helaas kon hij daardoor maar een uurtje draaien, maar wat een ster is die man zeg, de ene na de andere geniale plaat



In de tussentijd was Jee Pee weer de paparazzi aan het spelen, zoals gewoonlijk:



Al met al was het een tof feessie en was het de rit uit Den Haag meer dan waard. Zoals gewoonlijk weer veel relaxte TA'ers. Eindelijk Kolkiewolkie eens gezien. Om kwart voor twaalf ben ik weer richting Den Haag geweest, waar ik nog een afzakkertje op Scheveningen heb gehaald om de toffe avond af te sluiten.


Posted by X4216354 on Jul-30-2004 03:07:

from Parafox of GTA-Forum:




Posted by SnuggLe on Jul-30-2004 05:44:

quote:
Originally posted by TranceRulez
from Parafox of GTA-Forum:

**CUT**


Whahahahahahahaha!



Really cool!

Wel mooi dat steeds meer mensen naar een Armin-party gaan voor iedereen die er draait, BEHALVE armin

Maar top dat het top was gasten!


Posted by HiGH_NrG on Jul-30-2004 09:05:

Was weer een leuk verzetje!


Posted by dj_spare on Jul-30-2004 09:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahaha!



Really cool!

Wel mooi dat steeds meer mensen naar een Armin-party gaan voor iedereen die er draait, BEHALVE armin

Maar top dat het top was gasten!


hehe, ik ging er dit keer heen voor Markus ja, die had ik nog nooit live gezien, en wat draait ie super zeg! Zo ff kaartjes halen voor 3 DJ's in a Boat


Posted by tijs08 on Jul-30-2004 09:57:

Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor

Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!


Posted by dj_spare on Jul-30-2004 10:20:

quote:
Originally posted by tijs08
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor

Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!


daar heb je opzich wel gelijk in. Vroegah (toen Heineken kratjes nog geel waren) draaide Markus inderdaad veel meer nieuwe dingen en promo's... als ik nu af en toe zijn tracklist van de Global DJ Broadcast bekijk, zitten er tracks in die hij nu al een maand of 4 draait. Armin draaide gisteravond ook wel oude traxx, maar dat was meer tijdvulling omdat ie niet wist wattie moest doen omdat Markus er nog niet was

Het probleem is denk ik ook, dat Markus en Armin platen gaan draaien die nog lang niet gaan uitkomen, je weer het gezeik krijgt van 'oooh ik wil die promo ook' met meer kans op lekkage. Iedere Markus fan weet inmiddels dat 'Illusions' zijn volgende plaat is, hij heeft hem ook allang af, maar hij heeft hem (volgensmij) nog nooit of nog weinig gedraaid, maar je moet wel een beetje een hype cre�ren, wat hij nu met Largo probeert te doen. "Je moet de kippetjes een beetje graag houden", zei mijn leraar Nederlands ooit... ben ik het in dit opzicht wel mee eens! De meeste platen die DJ's draaien zijn voor het publiek sowieso nog niet uit, en om nou nog meer vroege dingen te gaan draaien...


Posted by tijs08 on Jul-30-2004 10:46:

heb je deels gelijk in.

MAAR, ik kan zo 20 titels geven die al te koop zijn bij bijvoorbeeld Release Records, die zijn dus ook voor ons te koop. Die zou hij dus zo kunnen draaien, maar hij pikt ze gewoon niet op! Dat is het probleem.


Posted by SnuggLe on Jul-30-2004 10:59:

quote:
Originally posted by tijs08
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor

Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!


Mjah interessant maar wel lastig dit. Want een tijd geleden hadden we toen zo'n discussie dat de ene dj veel meer 'standaard' platen draait dan de ander. Waarom komt dit? Is dat:

1) Je hoort bv Armin veel vaker (feesten/mp3/radioshow), en dus ken je de platen die hij draait
2) Hij heeft gewoon alleen maar deze platen
3) Hij draait voor een groot publiek en wil dus 'herkenbare' platen

Daarnaast vraag ik me af in hoeverre een dj als Markus "Lex" Schulz in de schaduw van een Armin blijft staan. Dit zag je ook bij Tiesto en zijn blackholecrew. Ik vond persoonlijk Dazzle 10x beter dan Tiesto, maar toch kreeg tiesto steeds alle aandacht. Nu is Dazzle overigens weg bij Blackhole , maar dat terzijde.
Er gaat teveel aandacht uit naar de 'grote man', de gehypte DJ (al is dat hier nu Armin of anders Tiesto).... de mensen daaromheen zijn secundair. Ferry had zoiets overigens niet, dat soort mensen om zich heen....maybe is hij daarom ook minder groot?

Daarnaast was er nog het punt dat trance dj's meer bekende platen draaide dan bv progressive dj's. Maar daar is helemaal niet uit te komen of dat waar is en waarom.

Greetz,
SnuggLe


Posted by X4216354 on Jul-30-2004 11:53:

Pics:


Andy B & JP






JP





...and a 7 MB Short DivX 5.2 - Video...

http://www.audi-speed.de/forumpic/s...loomingdale.avi


...here is the cool sundown without compression in 2592 x 1944 Pixels I love my small Canon Digital Ixus 500

**click me***


Posted by MaGiK54 on Jul-30-2004 13:09:

quote:
Originally posted by tijs08
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor




Dank je, leuk om te horen Eindelijk heb ik de juiste instelling voor dit soort foto's gevonden, dankzij wat tips van Jee Pee en Snuggle

En even terug te komen op de "oude" platen van Armin. Ik lag net op het strand het eerste uur terug te beluisteren, toen de show begon zei hij dattie een beetje ging terugblikken qua tracks ter ere van het 3-jarig bestaan van ASOT. Deze melding van Armin had ik gisteren gemist, want ik zei nog tegen Freezel dat tijdens zijn set veel bekende platen draaide.


Posted by Tim81 on Jul-30-2004 13:36:

Misschien had Markus die opdracht ook wel gekregen, aangezien hij onder andere Clear Blue (Intro Mix), Monday Groove, Beautiful Things (Markus Schulz Coldharbour Remix), Largo en Burned With Desire (Markus Schulz Coldharbour Remix)! Dus ik ben het wel met tijs08 eens, maar misschien was het gisteravond wel de bedoeling om alle hoogtepunten langs te laten komen... Swing 2 Harmony deed het ook vast lekker op zo'n locatie!


Posted by kolkiewolkie on Jul-30-2004 14:46:

HEERLIJK feestje was dit zeg !

* mooie dames: check, check en dubbelcheck: yup, aanwezig
* mooi weer: absolutely.
* goede sfeer: topsfeer! uberrelaxed .
* bekenden gezien: meer dan normaal en eindelijk Magik54 es gezien na meer dan 2 jaar naar dezelfde feesten te gaan .
* muziek: top, al doet markus niet helemaal mijn ding (ik vond het dus best dat ie een uurtje te laat was
* apartigheden: het stilzetten van het feestje omwille van het nieuws , het bijna vast komen te zitten van de nephummer van Veronica (te zien op de pic van magik54 en de sunfall) en het gevraagd worden voor een triootje (als grapje bedoeld uiteraard ).

Well spend money .


Posted by ahp2002 on Jul-30-2004 14:50:

Het was wel weer een topfeestje. Ik vond Syneasthesia toch wel een hoogtepuntje weer tijdens de set en ook die nieuwe Cloudwalking klonk erg goed.

Wel lachen, DJ Andr� Visior uit Duitsland had 4,5 uur in de auto gezeten om een plaatje te overhandigen Je moet er wat voor over hebben.

Ernesto vs Bastian liepen er ook rond (Dark Side Of The Moon) en ook nog gasten van The Sunclub

Bij Intruder naar huis gegaan, Markus Schulz gemist balen, maar ja.

Op naar 3 DJs on a boat


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.