TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Patser

ahahahaahaha!!! 
Gaat lekker los daar!
Zou willen dat ik er bij was!
Dadelijk nog Markus Schulz!!!! 
Volgens mij is dit de Trance party van het jaar. En nog gratis ook plus het mooie weer dat net begonnen is. Ik ben gewoon een keer echt jaloers GVD 
Tracklist ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Waarom woon ik weer helemaal aan de andere kant van Nederland, anders was ik zeker gegaan 
Morgen zeker ff downloaden in ieder geval 
Was echt super 
Echt een megabruut feestie zeg zo op de donderdagavond. Dit was nou echt het fantastische zomergevoel. Echt top!!
w0000 wat een fucking super avond! Justine is echt een supervrouw! 
Wat een enorm vet feest!!
Paar foto's:
Ondergaande zon

Armin!

Markus Schulz, onze held!

BaRTeZ, Markus, Spare

echt een superavond!! Kan niet w8en tot het bootfeestje 
zooo dan, gaaf feest zeg!!!
Zooooo, wat een super feest dit
Geweldig om dit aan het strand meegemaakt te hebben. Publiek ging compleet uit zijn dak, niet normaal meer 
18:15 vertrok me gele Italiaanse sport-bolide (zie pic van Jee Pee) richting Bloemendaal aan Zee, helaas zonder mede-passagiers (wankers + weggooiers). Ruim ander half uur later na wat file-leed arriveerde ik bij Bloemendaal aan Zee.
Tweede keer Bloemendaal in een paar weken tijd, maar ben toch al tot de conclusie gekomen dat het een hot-spot van de zomer is, druk met veel relaxte mensen, zo nu en dan wat een wat te hoog zie mij hier staan gehalte, maar waar heb je dat tegenwoordig niet. Jee Pee stond me al op te wachten samen met een vriend. Gelijk maar Bloomingdale onveilig gemaakt, Armin stond net klaar om te beginnen. We kwamen al snel tot de conclusie dat het daar te warm was met al die zon, dus even op het terras gaan zitten/staan.

Drankje gedaan, beetje gehangen met het mooie weer, ideaal vertoeven dus. Toen de zon bijna onder was gegaan, maar weer naar binnen gegaan om oa Armin te stalken. E�n van de grootste Armin-stalkers stond natuurlijk weer vooraan:

Armin lastig gevallen met veel flitsen en dit was toch wel de leukste foto:

Armin draaide het eerste anderhalf uur een relaxte/rustige set. Na anderhalf uur gingie toch wat steviger te draaien, wat 3 'o 3 toch wat minder vond, maar hij had een mooie dame bij zich die hem kon vermaken
Na het tweede uur zou Markus Schulz het overnemen, maar helaas hij had problemen op het vliegveld in Spanje, zodat hij veelste laat binnen was. Helaas kon hij daardoor maar een uurtje draaien, maar wat een ster is die man zeg, de ene na de andere geniale plaat
In de tussentijd was Jee Pee weer de paparazzi aan het spelen, zoals gewoonlijk:

Al met al was het een tof feessie en was het de rit uit Den Haag meer dan waard. Zoals gewoonlijk weer veel relaxte TA'ers. Eindelijk Kolkiewolkie eens gezien. Om kwart voor twaalf ben ik weer richting Den Haag geweest, waar ik nog een afzakkertje op Scheveningen heb gehaald om de toffe avond af te sluiten.
from Parafox of GTA-Forum:

| quote: |
| Originally posted by TranceRulez from Parafox of GTA-Forum: **CUT** |


Was weer een leuk verzetje! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Whahahahahahahaha! Really cool! ![]() Wel mooi dat steeds meer mensen naar een Armin-party gaan voor iedereen die er draait, BEHALVE armin ![]() Maar top dat het top was gasten! |
Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor 
Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!'
Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI
), zie ik weinig verschil.
Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor ![]() Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!' Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil. Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen! |
heb je deels gelijk in.
MAAR, ik kan zo 20 titels geven die al te koop zijn bij bijvoorbeeld Release Records, die zijn dus ook voor ons te koop. Die zou hij dus zo kunnen draaien, maar hij pikt ze gewoon niet op! Dat is het probleem.
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor ![]() Ik moet alleen wel zeggen dat hoewel Markus 'natuurlijk' een betere set neerzette dan Armin hij toch wel behoorlijke standaard platen draaide. Ik weet niet wat het is, maar volgens mij heeft Armin iets te veel invloed op hem. Armin: 'je moet je platen minimaal 4 maanden draaien, mensen willen herkenning in je set horen, dus al je promo's thuis laten!' Jammer want een jaar geleden draaide Markus zoveel betere sets! Als je zijn set van gisteren vergelijkt met zijn set in bijvoorbeeld de de XL (28 FEBRUARI ), zie ik weinig verschil. Terwijl er zoveeel vette platen uitkomen die allemaal in Markus' straatje vallen! |
Pics:
Andy B & JP
JP 
...and a 7 MB Short DivX 5.2 - Video...
http://www.audi-speed.de/forumpic/s...loomingdale.avi
...here is the cool sundown without compression in 2592 x 1944 Pixels
I love my small Canon Digital Ixus 500 
**click me***
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Dit is me een goed feestje geweest zo te lezen!! Vette pics Magik54 jij kan er ook wat van hoor ![]() |
Eindelijk heb ik de juiste instelling voor dit soort foto's gevonden, dankzij wat tips van Jee Pee en Snuggle
Misschien had Markus die opdracht ook wel gekregen, aangezien hij onder andere Clear Blue (Intro Mix), Monday Groove, Beautiful Things (Markus Schulz Coldharbour Remix), Largo en Burned With Desire (Markus Schulz Coldharbour Remix)! Dus ik ben het wel met tijs08 eens, maar misschien was het gisteravond wel de bedoeling om alle hoogtepunten langs te laten komen... Swing 2 Harmony deed het ook vast lekker op zo'n locatie!
HEERLIJK feestje was dit zeg
!
* mooie dames: check, check en dubbelcheck: yup, aanwezig
* mooi weer: absolutely.
* goede sfeer: topsfeer! uberrelaxed
.
* bekenden gezien: meer dan normaal en eindelijk Magik54 es gezien na meer dan 2 jaar naar dezelfde feesten te gaan
.
* muziek: top, al doet markus niet helemaal mijn ding (ik vond het dus best dat ie een uurtje te laat was
* apartigheden: het stilzetten van het feestje omwille van het nieuws
, het bijna vast komen te zitten van de nephummer van Veronica (te zien op de pic van magik54 en de sunfall) en het gevraagd worden voor een triootje
(als grapje bedoeld uiteraard
).
Well spend money
.
Het was wel weer een topfeestje. Ik vond Syneasthesia toch wel een hoogtepuntje weer tijdens de set en ook die nieuwe Cloudwalking klonk erg goed.
Wel lachen, DJ Andr� Visior uit Duitsland had 4,5 uur in de auto gezeten om een plaatje te overhandigen
Je moet er wat voor over hebben.
Ernesto vs Bastian liepen er ook rond (Dark Side Of The Moon) en ook nog gasten van The Sunclub
Bij Intruder naar huis gegaan, Markus Schulz gemist
balen, maar ja.
Op naar 3 DJs on a boat 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.