TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party Reviews
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2004 12:48:

quote:
Originally posted by Kaidreas
damn wie neemt er nu een close-up van men kont.

Of een videofragment waarin je je eigen kont aan het spanken bent


Posted by Kaidreas on Jul-26-2004 12:56:

^dat weet ik nog.
die wil ik anders wel dol graag zien
er zijn echt wel foto's bij dat ik gewoon niet meer weet. die groepsfoto???? wanneer is die getrokken???


Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2004 13:17:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^dat weet ik nog.
die wil ik anders wel dol graag zien

Kzal het vanavond is doorsturen!


Posted by Zehra on Jul-26-2004 13:21:

quote:
Originally posted by Kaidreas
er zijn echt wel foto's bij dat ik gewoon niet meer weet. die groepsfoto???? wanneer is die getrokken???


kdenk da er meer dingen zijn, die gij nie meer weet


Posted by eieregooie on Jul-26-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Gorik
ivm die foto waar alle aanwezige beta's opstaan, Niet alle aanwezige beta's staan er op


Ik ook niet

Maar ik kan idd wel de linkjes op de site zetten hoor, no problem


Posted by _Jedi on Jul-26-2004 15:24:

quote:
Eiergooie wrote =

JediD4M, schitterend verslag (Y)

Khad alleen geen idee wie je bent, maar ben inmiddels ingelicht



Thx, zo reviewkes schrijven is een beke een hobby van me.

Geeft niet, ik heb me goe geamuseerd & enorm genoten van de muziek + ik werd er snel & warm ontvangen door andere Beta's!

Jullie zijn echt wel een leuke bende en fijne mensen bij elkaar!

Keep it like that!


Posted by Oester on Jul-26-2004 17:39:

vond het spijtig nie te kunnen komen maar zoals hier gelezen zal het wel nog eens voor herhaling vatbaar zijn zeker :-)


Posted by TOR on Jul-26-2004 17:40:

^ Jasper heeft er iig duidelijk alweer zin in


Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2004 19:43:

quote:
Originally posted by TOR
^ Jasper heeft er iig duidelijk alweer zin in


En waarom niet? Ik had zaterdagmorgen een beetje mijn twijfels over de goede afloop vanwege de vele afzeggingen enzo, maar uiteindelijk is het echt super geworden! Beta's zijn echt de beste party-people die je je kunt wensen!

En het was volgens mij ook geweldig voor de sfeer onderling, dus zeker voor herhaling vatbaar! En qua organisatie viel het uiteindelijk allemaal nog heel goed mee, dus dat gaat ons ook al niet tegenhouden. Alleen is goed zien dat de volgende editie beter past voor de andere Beta's qua datum en locatie....


Posted by TOR on Jul-26-2004 19:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En waarom niet? Ik had zaterdagmorgen een beetje mijn twijfels over de goede afloop vanwege de vele afzeggingen enzo, maar uiteindelijk is het echt super geworden! Beta's zijn echt de beste party-people die je je kunt wensen!


je hebt volkomen gelijk, hoor.. denk dat iedereen er alweer zin in heeft.

mijn complimenten nog voor het licht en het geluid, ik was echt onder de indruk!


Posted by Nyah on Jul-26-2004 20:37:

quote:
Originally posted by TOR
je hebt volkomen gelijk, hoor.. denk dat iedereen er alweer zin in heeft.

mijn complimenten nog voor het licht en het geluid, ik was echt onder de indruk!

copy that


Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2004 20:52:

Ik moet wel zeggen dat we qua licht en geluid echt wel een goeie deal hebben gekregen, en ik hoop dat we dat de volgende editie ook kunnen krijgen! De laser zal in ieder geval weer van de partij zijn, you can count on that!


Posted by Meltoz on Jul-26-2004 22:29:

Heb inderdaad e h��l leuk feestje gemist, kan je zo afleiden uit al die leuke reviews en die schitterende pics, aan alle auteurs hiervan m'n grote dank, toch nog e beetje het gevoel da'k erbij was..

Hoe komt dat de BeTa's eigenlijk verlore hebben met het voetbal, was de tegenpartij zo sterk of was er ni echt e samenhorigheid bij ons? Volgende keer is de balance positief voor ons

Dikke proficiat aan al de organisatoren, knap staaltje!!!!!!!!!

BeTa's ROCKS


Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2004 22:32:

quote:
Originally posted by Meltoz


Hoe komt dat de BeTa's eigenlijk verlore hebben met het voetbal, was de tegenpartij zo sterk of was er ni echt e samenhorigheid bij ons? Volgende keer is de balance positief voor ons


Ze waren verrassend sterk eigenlijk!
Er zaten een paar mannen bij die echt wel goed konden voetballen, ik verschoot ervan! En pas op, in de eerste helft hebben we goed kunnen bijbenen, maar tegen het einde van de tweede helft was de pijp uit bij sommigen onder ons, en werden we genadeloos afgemaakt...


Posted by Zehra on Jul-27-2004 05:56:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
EDIT: Heeft er iemand soms nog wat webspace over, want ik geraak niet meer op mijn ftp...


\o

heb ze ff online gegooid... jasper's pix staan dus hier! no thanks pls! it's my job als mod... kuch... vice-mod


Posted by Kaidreas on Jul-27-2004 09:39:

amai amai, dat waren de begaaide foto's zo te zien??
iedereen was precies goed in de wind


Posted by TOR on Jul-27-2004 10:11:

quote:
Originally posted by Kaidreas
iedereen was precies goed in de wind


of in een trance


btw, what in the name of grandmother's third wrinkled boob doet die Japanse vlag bij u?


Posted by Tiger777 on Jul-27-2004 10:39:

quote:
Originally posted by Kaidreas
amai amai, dat waren de begaaide foto's zo te zien??
iedereen was precies goed in de wind

Ik had ook percies den indruk
En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper?


Posted by Kaidreas on Jul-27-2004 10:57:

quote:
Originally posted by TOR

btw, what in the name of grandmother's third wrinkled boob doet die Japanse vlag bij u?

dunno. ik heb me altijd al wat japaner gevoeld
hehe neen, ik vind het gewoon een leuke vlag van het land van de opkomende zon


Posted by Zehra on Jul-27-2004 15:25:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik had ook percies den indruk
En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper?


guys, keep in mind dat ik meer dan 250 fotos had en er maar 180 online staan nu...


Posted by pooley on Jul-27-2004 15:29:

ela ni censureren he !


Posted by Zehra on Jul-27-2004 15:40:

quote:
Originally posted by pooley
ela ni censureren he !


ben je zeker?


Posted by Tiger777 on Jul-27-2004 15:57:

quote:
Originally posted by Zehra
ben je zeker?

De Poel is HEEL zeker, TONEN DIE HANDEL!!


Posted by lievez on Jul-27-2004 16:01:

hehehe foto's zien er zalig uit, ma 't was dat weekend juist ons jaarlijks zee bezoek wat natuurlijk ook niet mis was

volgende keer zal ik trachten erbij te zijn


en tonen die handel, dan zien we de mensen is van hun 2 kanten


Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2004 16:18:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik had ook percies den indruk
En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper?

En dan heb ik nu zelfs nog gecensureerd!

Ik heb gewoon oog voor het marginale zeker?


@Z: Toch thanks!


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.