TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party Reviews
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas damn wie neemt er nu een close-up van men kont. |
^dat weet ik nog.
die wil ik anders wel dol graag zien 
er zijn echt wel foto's bij dat ik gewoon niet meer weet. die groepsfoto???? wanneer is die getrokken???
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^dat weet ik nog. die wil ik anders wel dol graag zien ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas er zijn echt wel foto's bij dat ik gewoon niet meer weet. die groepsfoto???? wanneer is die getrokken??? |
| quote: |
| Originally posted by Gorik ivm die foto waar alle aanwezige beta's opstaan, Niet alle aanwezige beta's staan er op |

| quote: |
| Eiergooie wrote = JediD4M, schitterend verslag (Y) Khad alleen geen idee wie je bent, maar ben inmiddels ingelicht ![]() |
vond het spijtig nie te kunnen komen maar zoals hier gelezen zal het wel nog eens voor herhaling vatbaar zijn zeker :-)
^ Jasper heeft er iig duidelijk alweer zin in 
| quote: |
| Originally posted by TOR ^ Jasper heeft er iig duidelijk alweer zin in |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En waarom niet? Ik had zaterdagmorgen een beetje mijn twijfels over de goede afloop vanwege de vele afzeggingen enzo, maar uiteindelijk is het echt super geworden! Beta's zijn echt de beste party-people die je je kunt wensen! ![]() |
| quote: |
| Originally posted by TOR je hebt volkomen gelijk, hoor.. denk dat iedereen er alweer zin in heeft. mijn complimenten nog voor het licht en het geluid, ik was echt onder de indruk! |
Ik moet wel zeggen dat we qua licht en geluid echt wel een goeie deal hebben gekregen, en ik hoop dat we dat de volgende editie ook kunnen krijgen! De laser zal in ieder geval weer van de partij zijn, you can count on that! 
Heb inderdaad e h��l leuk feestje gemist, kan je zo afleiden uit al die leuke reviews en die schitterende pics, aan alle auteurs hiervan m'n grote dank, toch nog e beetje het gevoel da'k erbij was..
Hoe komt dat de BeTa's eigenlijk verlore hebben met het voetbal, was de tegenpartij zo sterk of was er ni echt e samenhorigheid bij ons? Volgende keer is de balance positief voor ons
Dikke proficiat aan al de organisatoren, knap staaltje!!!!!!!!!
BeTa's ROCKS

| quote: |
| Originally posted by Meltoz Hoe komt dat de BeTa's eigenlijk verlore hebben met het voetbal, was de tegenpartij zo sterk of was er ni echt e samenhorigheid bij ons? Volgende keer is de balance positief voor ons |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj EDIT: Heeft er iemand soms nog wat webspace over, want ik geraak niet meer op mijn ftp... |
amai amai, dat waren de begaaide foto's zo te zien?? 
iedereen was precies goed in de wind 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas iedereen was precies goed in de wind |

| quote: |
| Originally posted by Kaidreas amai amai, dat waren de begaaide foto's zo te zien?? ![]() iedereen was precies goed in de wind |

| quote: |
| Originally posted by TOR btw, what in the name of grandmother's third wrinkled boob doet die Japanse vlag bij u? |

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik had ook percies den indruk ![]() En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper? |
ela ni censureren he !
| quote: |
| Originally posted by pooley ela ni censureren he ! |
| quote: |
| Originally posted by Zehra ben je zeker? |
hehehe foto's zien er zalig uit, ma 't was dat weekend juist ons jaarlijks zee bezoek wat natuurlijk ook niet mis was
volgende keer zal ik trachten erbij te zijn 
en tonen die handel, dan zien we de mensen is van hun 2 kanten 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik had ook percies den indruk ![]() En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.