TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta DJ contest
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik dacht dus dat het ging om een effectieve "fysieke" DJ-contest ipv van een online-contest, my bad...
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ei of freezel, hoe ging dat bij jullie juist? genoteerd freezel ![]() Zeg euh, de winnaar krijgt misschien zijn setje op ETS? |
mja, als we niet over de 15 man gaan is het voor de jury toch nog te doen he 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.