TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta DJ contest
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2004 12:14:

Ik dacht dus dat het ging om een effectieve "fysieke" DJ-contest ipv van een online-contest, my bad...


Posted by eieregooie on Jul-27-2004 14:51:

quote:
Originally posted by Tiger777
ei of freezel, hoe ging dat bij jullie juist?

genoteerd freezel
Zeg euh, de winnaar krijgt misschien zijn setje op ETS?


Bij ons ging het om 1 setje... en wij hadden inderdaad meerdere rondes, maar dat was omdat we 30 deelnemers hadden en het was bedoeld om de jury te ontlasten...


Posted by Tiger777 on Jul-27-2004 16:01:

mja, als we niet over de 15 man gaan is het voor de jury toch nog te doen he


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.