TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2004
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever �hh va lite openminded nu ist�llet... uppt�ck nya marker... iof sv�rt om man inte gillar de. �r kanske bara jag som �r �ppen f�r alla stilar... ![]() Silicon f�r alles ![]() http://www.deejaypromo.com/smc/press/Lisa_Lashes_1.jpg |
S�g just TV reklamen f�r SMC p� MTV 
Ni som ser den... l�gg m�rke till l�ten som g�r i bakgrunden !
| Originally posted by SteveTranz4ever Ni som ser den... l�gg m�rke till l�ten som g�r i bakgrunden ! |
Ahh, k�pte biljett ig�r. Har redan tagit ledigt hela veckan fr�n jobbet. Fy fan va sk�nt det ska bli 
H�r ska det festas! 
| Originally posted by jofawe kan inte s�ga att jag k�nde igen den... eller? n�n lustig halvvocal... n�nting |
Jag s�ker sovplats eller n�gonstans att tillbringa tiden med lite folk under SMC vet inte hur m�nga fr�n lkpg som �ker upp
N�gon v�nlig sj�l som hj�lper mig eller tipsa mig h�r av er =) PARTY!!!
Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...
| Originally posted by Laszlo Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon... |

Hur pass h�rda �r dom p� �ldern? Jag �r 19 och det vore j�vligt surt att bli nekad.
hur ligger de till me bilj till smc???....fick nyss h�ra de 2 jag skulle u�pp me �ndrat sig f�r det blir f�r dyrt me sovplats..� har ju typ v�ntat p� � boka f�r jag trodde de skulle g�ra de....
finns bilj kvar hoppas ja???..
2. ere n�n meetup grej innan/under???..ingen hit � h�nga me n�n sl�kting innan jue

Har en 2dagars biljett till salu!!!!!! 
| Originally posted by Daniey Har en 2dagars biljett till salu!!!!!! |
Nu har jag bokat en tv�dagars-biljett! 
Tyv�rr har jag inte m�jlighet att �ka fr�n V�xj� f�r�n klockan 14.00 p� tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla sp�nnande seminarier - tisdagens �r imo mycket mer lockande �n onsdagens (om steve, (eller n�gon annan) kommer att infinna sig d�r under semiarierna s� f�r ni g�rna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....
...jag beh�ver lite hj�lp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, d�rf�r skulle jag v�ldans mycket uppskatta om n�gon kunde ge mig en utf�rlig v�gbeskrivning dit. (Med utg�ng ifr�n E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i n�rheten?
puss & kram
| Originally posted by Laszlo Nu har jag bokat en tv�dagars-biljett! ![]() Tyv�rr har jag inte m�jlighet att �ka fr�n V�xj� f�r�n klockan 14.00 p� tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla sp�nnande seminarier - tisdagens �r imo mycket mer lockande �n onsdagens (om steve, (eller n�gon annan) kommer att infinna sig d�r under semiarierna s� f�r ni g�rna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN.... ...jag beh�ver lite hj�lp.... Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, d�rf�r skulle jag v�ldans mycket uppskatta om n�gon kunde ge mig en utf�rlig v�gbeskrivning dit. (Med utg�ng ifr�n E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i n�rheten? puss & kram |

Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i n�rheten? puss & kram |
Tusen tack f�r hj�lpen grabbar! D� ses vi f�rhoppningsvis p� tisdag..! 
Faen, det sl�r mig inte f�rr�n nu att detta sker ju n�sta vecka, P� H�STLOVET! Jag �r ju faen ledig, finns det m�nne biljetter kvar? iallafall till dag 2, eller?
| Originally posted by mr_fisken Ing�r legitimation p� 20 ? |
Tyv�rr inte!!
Originally posted by Daniey Tyv�rr inte!!Biljett fortfarande till salu! |
Det �r en 2 dagarsbiljett som �r till salu....
Berns �r en kund till oss d�r jag jobbar, fick just in ett passande jobb som jag ska ta imorgon... bra d� hinner man g� lite i workshopsen och kanske tom. hinna med n�t seminarium 
N�n som k�per Danieys biljetter ?
Tonight is the night.
N�gon som ska g� under dagen?
kommer SMC 2005 ocks� tro?
f�rresten, imorgon s� spelar petter (www.noll8.nu)
det �r nog h�rt v�rt att se, f�r dom som ska dit

Har just vart nere en sv�ng p� Berns... dels kollat runt i workshop och expot som faktiskt var mycket trevligare och b�ttre i �r... testat lite final scratch ocks�, fan skoj var det... fick samma k�nsla som i vinyl och mixarna satt lika tajt !
Kollade �ven lite i dom olika utst�llningarna...
H�r �r timetable f�r kv�llarna och alla DJs...
TISDAG 2 NOVEMBER
MAIN FLOOR
22:00 Swedish DeeJay Awards
23:30 SLAM
01:00 Lucien Foort
02:30 Filterheadz
03:30 Parham
LOUNGE
23:30 Calle Dernulf
00:30 Dreem Teem
02:00 DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso
03:30 Eric Prydz
LE
00:00
- DJ Qute
- Sleepy
- Viet-Naam
- Will-ROCK
ONSDAG 3 NOVEMBER
MAIN FLOOR
23:00 Antiloop
00:30 Dallas Superstars
02:00 Kai Tracid
03:00 Lisa Lashes
LOUNGE
21:00-00:00 P3 LIVE & P3 DANS - LIVE RECORDING FROM SMC 21:00
- �zgur Can
- Petter
- Martinez
- Nibc
- Il Stefano
- Andreas Tillander
00:00 Alf Tumble
01:30 Axwell
03:00 Seamus Haji
LE
23:00
- Adam Beyer
- Cari Lekebusch
- Joel Mull
ingen h�jdare var det 
fan va konstigt i slutet p� filterheadz,, uppe p� scenen, d�r dj b�set var,, stod de typ 15 pers.. p� golvet kanske 10.. (ja ni kan t�nka er draget :P) och en nisse stod genom hela deras set och st�rde dom o flaxade med h�nderna mellan dem och mixerbordet.. och inte en k�ft gjorde n�t,, och inga ansvariga verkade st� bakom filterheadz heller,, K�nde mig som en .. ja.. annorlunda person n�r jag stod bland klungan uppe p� scenen, m�nga av dem d�ruppe verkade helt gone.. Vanligtvis brukar ju vakterna k�ra iv�g folk som g�r upp p� scen? filterheadz s�g ju inte publiken.. lol
Och en nisse kutade in backstage och b�rjade trumma p� ett g�ng trummor som stod d�r, vart s� f�rvirrad s� jag inte riktigt f�rstod om det var meningen, men det var det nog inte med tanke p� att han bara helt pl�tsligt gick in efter att ha st�tt p� scenen och dansat.
call on me (filterheadz remix) var dock grym
n�n 'are you a freak' l�t var ocks� ball.. s� k�rde dom sunshine � yimanya ocks�.. verkar vara j�vligt softa killar de d�r.. lucien foort var nere o dansa en del ocks�, o parham..
men fan va konstigt,, tror organisat�rerna bakom smc har en del att l�ra av monday bar.
och n�r jag skulle ner till garderoben, snackade i telefon,, s� b�rjar en vakt tjuta "stick hem f�r fan.. sluta k�ka E och stick hem h�h�h�" ,, riktiga mongon..
allts� main golvet var typ d�tt igenom hela kv�llen,, f�rutom n�r dom andra golven var st�ngda och det var awards utdelning p� main.
urk
1/5.