TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2004
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Versace on Oct-16-2004 15:29:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�hh va lite openminded nu ist�llet... uppt�ck nya marker... iof sv�rt om man inte gillar de.
�r kanske bara jag som �r �ppen f�r alla stilar...

Silicon f�r alles
http://www.deejaypromo.com/smc/press/Lisa_Lashes_1.jpg

okejd�, jag gick p� f�r h�rt..men har sv�rt att tro att hon kommer h�lla ett helt dansgolv fullt..

Posted by SteveTranz4ever on Oct-24-2004 08:15:

S�g just TV reklamen f�r SMC p� MTV

Ni som ser den... l�gg m�rke till l�ten som g�r i bakgrunden !

Posted by jofawe on Oct-24-2004 10:02:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ni som ser den... l�gg m�rke till l�ten som g�r i bakgrunden !

kan inte s�ga att jag k�nde igen den... eller?
n�n lustig halvvocal... n�nting

Posted by Gate 42 on Oct-24-2004 10:33:

Ahh, k�pte biljett ig�r. Har redan tagit ledigt hela veckan fr�n jobbet. Fy fan va sk�nt det ska bli

H�r ska det festas!

Posted by SteveTranz4ever on Oct-24-2004 11:40:

quote:
Originally posted by jofawe
kan inte s�ga att jag k�nde igen den... eller?
n�n lustig halvvocal... n�nting

Den �r inte sl�ppt �n men den sl�pps snart p� en hel ny Sthlms baserad label... jag vet vilka som st�r bakom den men l�ter de va osagt tills det �r officiellt

Posted by EsseT on Oct-25-2004 07:29:

Jag s�ker sovplats eller n�gonstans att tillbringa tiden med lite folk under SMC vet inte hur m�nga fr�n lkpg som �ker upp N�gon v�nlig sj�l som hj�lper mig eller tipsa mig h�r av er =) PARTY!!!

Posted by Laszlo on Oct-25-2004 07:38:

Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...

Posted by SteveTranz4ever on Oct-25-2004 10:26:

quote:
Originally posted by Laszlo
Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...

�r r�tt s�ker p� att det finns m�nga biljetter kvar men de e ju bara att g� online p� ticnet.se och boka
Klart du f�r biljett till kryssen.... har h�rt rykten att obetalda sl�ps redan 17:00 idag.... kan ha fel men de vore ju synd att chansa

Posted by hustler on Oct-25-2004 13:21:

Hur pass h�rda �r dom p� �ldern? Jag �r 19 och det vore j�vligt surt att bli nekad.

Posted by Amnezia on Oct-27-2004 17:18:

hur ligger de till me bilj till smc???....fick nyss h�ra de 2 jag skulle u�pp me �ndrat sig f�r det blir f�r dyrt me sovplats..� har ju typ v�ntat p� � boka f�r jag trodde de skulle g�ra de....

finns bilj kvar hoppas ja???..

2. ere n�n meetup grej innan/under???..ingen hit � h�nga me n�n sl�kting innan jue

Posted by Daniey on Oct-28-2004 20:02:

Har en 2dagars biljett till salu!!!!!!

Posted by mr_fisken on Oct-28-2004 20:10:

quote:
Originally posted by Daniey
Har en 2dagars biljett till salu!!!!!!

Ing�r legitimation p� 20 ?

Posted by Laszlo on Oct-29-2004 00:30:

Nu har jag bokat en tv�dagars-biljett!

Tyv�rr har jag inte m�jlighet att �ka fr�n V�xj� f�r�n klockan 14.00 p� tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla sp�nnande seminarier - tisdagens �r imo mycket mer lockande �n onsdagens (om steve, (eller n�gon annan) kommer att infinna sig d�r under semiarierna s� f�r ni g�rna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....

...jag beh�ver lite hj�lp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, d�rf�r skulle jag v�ldans mycket uppskatta om n�gon kunde ge mig en utf�rlig v�gbeskrivning dit. (Med utg�ng ifr�n E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i n�rheten?

puss & kram

Posted by SteveTranz4ever on Oct-29-2004 06:20:

quote:
Originally posted by Laszlo
Nu har jag bokat en tv�dagars-biljett!

Tyv�rr har jag inte m�jlighet att �ka fr�n V�xj� f�r�n klockan 14.00 p� tisdag, vilket betyder att jag kommer att missa alla sp�nnande seminarier - tisdagens �r imo mycket mer lockande �n onsdagens (om steve, (eller n�gon annan) kommer att infinna sig d�r under semiarierna s� f�r ni g�rna filma det) - hur som helst, festerna kommer att bli ruskigt grymma MEN....

...jag beh�ver lite hj�lp....
Vart fan ligger Berns?! Jag kan Stockholm lika bra som Istanbul, d�rf�r skulle jag v�ldans mycket uppskatta om n�gon kunde ge mig en utf�rlig v�gbeskrivning dit. (Med utg�ng ifr�n E4:an). Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i n�rheten?

puss & kram

K�pte du Danieys biljetter ?

Jag jobbar ju tyv�rr s� jag hinner nog inte med s� mycket p� dagtid �ven om jag vill, DOCK s� �r Berns en kund till oss s� jag kan ju s�ga att jag har ett jobb d�r i ett par timmar
Men varf�r filma seminarie ?

As l�tt att hitta till Berns ! Ligger precis mellan Dramaten och Kungstr�dg�rden.

Berzelii Park
N�ckstr�msg. 8
http://www.berns.se/flashintro.php

Karta !
http://www.gulasidorna.se/query?wha...&stq=0&symbols=

Bara att zooma ut den kartan s� ser du vart E4an ligger.
Enklast kan jag v�l s�ga att du �ker av mot St:Eriksplan men sen forts�tter f�rbi R�lambshovsparken p� Norrm�larstrand mot Stadshuset, sen �ker du bara �ver tegelbacken (Aftonbladet huset), fredsgatan som korsar Drottninggatan, sen �r du framme vid Gustav Adolfs Torg... ja den v�gen iaf. �r snabbast in till city...

Ang. hotell s� har ju Berns ett av dom mer exklusiva.
S�k p� n�tet annars efter vandrahem, finns massa bra och de e ju billigare �n hotell

Posted by mr_fisken on Oct-29-2004 10:28:

quote:

Dessutom undrar jag om det finns hotell samt parkeringshus i n�rheten?

puss & kram

som steve sa s� �r vandrarhem ett bra alternativ, prova zinkensdamns vandrarhem eller vad det kan heta, ska vara bra har jag h�rt

Posted by Laszlo on Oct-29-2004 17:47:

Tusen tack f�r hj�lpen grabbar! D� ses vi f�rhoppningsvis p� tisdag..!

Posted by Aendy on Oct-30-2004 17:11:

Faen, det sl�r mig inte f�rr�n nu att detta sker ju n�sta vecka, P� H�STLOVET! Jag �r ju faen ledig, finns det m�nne biljetter kvar? iallafall till dag 2, eller?

Posted by Daniey on Oct-31-2004 19:15:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Ing�r legitimation p� 20 ?

Tyv�rr inte!!

Biljett fortfarande till salu!

Posted by Aendy on Oct-31-2004 20:19:

quote:
Originally posted by Daniey
Tyv�rr inte!!

Biljett fortfarande till salu!

Tisdagen eller onsdagen?

Posted by Daniey on Oct-31-2004 20:32:

Det �r en 2 dagarsbiljett som �r till salu....

Posted by SteveTranz4ever on Nov-01-2004 12:43:

Berns �r en kund till oss d�r jag jobbar, fick just in ett passande jobb som jag ska ta imorgon... bra d� hinner man g� lite i workshopsen och kanske tom. hinna med n�t seminarium

N�n som k�per Danieys biljetter ?

Posted by hustler on Nov-02-2004 08:31:

Tonight is the night.

N�gon som ska g� under dagen?

Posted by nils on Nov-02-2004 12:51:

kommer SMC 2005 ocks� tro?

f�rresten, imorgon s� spelar petter (www.noll8.nu)
det �r nog h�rt v�rt att se, f�r dom som ska dit

Posted by SteveTranz4ever on Nov-02-2004 14:37:

Har just vart nere en sv�ng p� Berns... dels kollat runt i workshop och expot som faktiskt var mycket trevligare och b�ttre i �r... testat lite final scratch ocks�, fan skoj var det... fick samma k�nsla som i vinyl och mixarna satt lika tajt !

Kollade �ven lite i dom olika utst�llningarna...

H�r �r timetable f�r kv�llarna och alla DJs...

TISDAG 2 NOVEMBER
MAIN FLOOR
22:00 Swedish DeeJay Awards
23:30 SLAM
01:00 Lucien Foort
02:30 Filterheadz
03:30 Parham

LOUNGE
23:30 Calle Dernulf
00:30 Dreem Teem
02:00 DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso
03:30 Eric Prydz

LE
00:00
- DJ Qute
- Sleepy
- Viet-Naam
- Will-ROCK

ONSDAG 3 NOVEMBER
MAIN FLOOR
23:00 Antiloop
00:30 Dallas Superstars
02:00 Kai Tracid
03:00 Lisa Lashes

LOUNGE
21:00-00:00 P3 LIVE & P3 DANS - LIVE RECORDING FROM SMC 21:00
- �zgur Can
- Petter
- Martinez
- Nibc
- Il Stefano
- Andreas Tillander

00:00 Alf Tumble
01:30 Axwell
03:00 Seamus Haji

LE
23:00
- Adam Beyer
- Cari Lekebusch
- Joel Mull

Posted by staz on Nov-03-2004 04:59:

ingen h�jdare var det

fan va konstigt i slutet p� filterheadz,, uppe p� scenen, d�r dj b�set var,, stod de typ 15 pers.. p� golvet kanske 10.. (ja ni kan t�nka er draget :P) och en nisse stod genom hela deras set och st�rde dom o flaxade med h�nderna mellan dem och mixerbordet.. och inte en k�ft gjorde n�t,, och inga ansvariga verkade st� bakom filterheadz heller,, K�nde mig som en .. ja.. annorlunda person n�r jag stod bland klungan uppe p� scenen, m�nga av dem d�ruppe verkade helt gone.. Vanligtvis brukar ju vakterna k�ra iv�g folk som g�r upp p� scen? filterheadz s�g ju inte publiken.. lol
Och en nisse kutade in backstage och b�rjade trumma p� ett g�ng trummor som stod d�r, vart s� f�rvirrad s� jag inte riktigt f�rstod om det var meningen, men det var det nog inte med tanke p� att han bara helt pl�tsligt gick in efter att ha st�tt p� scenen och dansat.

call on me (filterheadz remix) var dock grym
n�n 'are you a freak' l�t var ocks� ball.. s� k�rde dom sunshine � yimanya ocks�.. verkar vara j�vligt softa killar de d�r.. lucien foort var nere o dansa en del ocks�, o parham..
men fan va konstigt,, tror organisat�rerna bakom smc har en del att l�ra av monday bar.

och n�r jag skulle ner till garderoben, snackade i telefon,, s� b�rjar en vakt tjuta "stick hem f�r fan.. sluta k�ka E och stick hem h�h�h�" ,, riktiga mongon..

allts� main golvet var typ d�tt igenom hela kv�llen,, f�rutom n�r dom andra golven var st�ngda och det var awards utdelning p� main.

urk

1/5.

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »