TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
Zoow er komen toch veel programma's over je heen! Denver was ik egt helemaal vergeten. Ik keek vroeger volgensmij ook welles Prins Valiant. Dat vond ik ook wel grappig.
En Disney Festival vond ik ook altijd kewl, vooral als Ducktales kwam.
haha...
Is nog lastig ook. Ovide, bush bush, teddy ruxkspin,
maar de freggels roeleren toch echt het meest

OOM ROEL 

Jukx ik heb dat liedje van bravestar geluisterd, ik ken t liedje wel, maar ik weet niet meer wat ik me erbij moet voorstellen


| quote: |
| Originally posted by Jesse EN trouwens: David de Kabouter??Keken jullie dat niet?? |






Airwolf was zeker ook gaaf, net als Nightrider, A-Team en Robin Hood. Maar ging deze thread niet over tekenfilms, of heb ik het weer verkeerd begrepen 
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Jukx ik heb dat liedje van bravestar geluisterd, ik ken t liedje wel, maar ik weet niet meer wat ik me erbij moet voorstellen ![]() ![]() ![]() jaa, keek ik ook naar ja, met die grote lelijke trollen ![]() ![]() ![]() Ik had er vroger zelfs een trui van ![]() ![]() ![]() Ik heb trouwens nog een serie, al is t geen kinderserie, Buck Rogers, kennen jullie dat nog???? En Airwolf natuurlijk, dat kwam toen op NL2, toen Veronica no daar zat, op donderdag |
Daar was ik ook altijd verslaafd aan.
| quote: |
| Originally posted by Dr Mystical Airwolf was zeker ook gaaf, net als Nightrider, A-Team en Robin Hood. Maar ging deze thread niet over tekenfilms, of heb ik het weer verkeerd begrepen |


| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance nee man, lees de titel van de thread "Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?" dan ken t toch wel??? ![]() ![]() |
) is Bassie & Adriaan natuurlijk ook geen tekenfilm. Ik ga wel weer slapen of zo
| quote: |
| Originally posted by Dr Mystical Ik zei al, ik zal t wel verkeerd begrepen hebben. Ik dacht dat er nl alleen tekenfilms in de poll stonden, maar nu ik er over nadenk (gaat errugh moeilijk zo op de zondagmiddag ) is Bassie & Adriaan natuurlijk ook geen tekenfilm. Ik ga wel weer slapen of zo |



)
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Ga maar, dan kom je morgen uitgerust eruit ![]() ![]() ![]() (en kan je weer nadenken ) |
Hahaaaaa! Ik zag vanmiddag Dikkie Dik
. Zeg maar wat je wil, maar is iedereen daar niet groot mee geworden??
En oja! De Fabeltjeskrant! oke, komt eigenlijk niet uit onze tijd, maar wie keek dat nou niet?
Heathcliff?? rooie kater...
*denk**denk**denk*
Ik wist er nog meer...
Ja, Seabert, maar die werd al genoemd... Stomme zeehond met zijn eskimovriendinnetje en nog een gozer...
ScoobyDoo! Was toch ook uit die tijd?
Nog meer... ?
| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Ja, Seabert, maar die werd al genoemd... Stomme zeehond met zijn eskimovriendinnetje en nog een gozer... |
| quote: |
| Originally posted by Dr Mystical Niet fokken met seabert he! Seabert tha man |
Ach, als ik toch bezig ben met plaatjes posten:
M.A.S.K:

Knightrider:

Airwolf

cool pics man!!
ff vraagje hoe heet die slang uit ovide en zn vriendjes dan??
Ovide en zn vriendjes
Ergens in de oceaan
ligt een avonturenland
en daar stapt Ovide blij
met z'n vrienden door het zand.
Oh wat maken zij een pret,
want plezier daar gaat het om.
Ze lachen zich daar met z'n allen krom.
Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.
Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.
Ovide's vrienden springen uit de band.
A-von-tu-ren-land.
Als het regent en de wind
schut het eiland heen en weer,
dan nog zijn ze daar niet bang.
Ze genieten des te meer.
Slaan hun bootjes bijna om
en staan alle bomen krom,
dan lachen zij daar met Ovide om.
Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.
Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.
Ovide's vrienden springen uit de band.
A-von-tu-ren-land.
Ovide's vrienden springen uit de band.

















































Ik weet het een beetje overdreven maar nu weten we tenminste alles weer 
enuhhh Henkie_Henk, die slang heet Pie.
hoe heet die rups dan?? grummy??
MASTERPICS MASTER!










http://www.blockbuster.com/is/bb/video/31/68/V000133168.jpg?wid=110&hei=200&cvt=jpeg
WOOOOOOTTTT
Seabert
Aura
Tommy
Uncle Smokey
Speciaal voor Optimus Trance:
MARSHALL BRAVESTAR!

...strength of the bear, speed of the puma!
godver zeg, ik was net heel erg lang aan een post bezig met heel veel plaatjes over heel veel oude tekenfilms.... loopt mn browser vast! huppatee, al het werk voor niets! nouja, jullie houden die post nog wel van me te goed (hij gaat zeker nostalgie opwekken!!
). Ik ga nu eerst even slapen!
hoi!
WooooWoooo
Hi all,
BOES BOES all the way,..dat was me toch een gaaf programma!!
Greetz,
Blighty









En als klapper: 2 VIDEO FRAGMENTEN!! 
Filmpje 1
Filmpje 2
| quote: |
| Originally posted by Jukx godver zeg, ik was net heel erg lang aan een post bezig met heel veel plaatjes over heel veel oude tekenfilms.... loopt mn browser vast! huppatee, al het werk voor niets! nouja, jullie houden die post nog wel van me te goed (hij gaat zeker nostalgie opwekken!! ). Ik ga nu eerst even slapen!hoi! |

Denk zoals windows denkt.. 
woeeeiiii cool
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha En als klapper: 2 VIDEO FRAGMENTEN!! ![]() Filmpje 1 Filmpje 2 |
ow daar moet je ff bij -=WVG=- voor weze.. dies eg master dj in tha mix enzow..
of timeporte.. want die heeft ookal zon mooie "best trance traxxx" alltime afgeleverd...(ff serieus he.. komt die nog
) zou toppie weze
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha Ik weet het een beetje overdreven maar nu weten we tenminste alles weer ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.