TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »


Posted by Dj Alpha on Sep-23-2001 14:21:

Zoow er komen toch veel programma's over je heen! Denver was ik egt helemaal vergeten. Ik keek vroeger volgensmij ook welles Prins Valiant. Dat vond ik ook wel grappig.
En Disney Festival vond ik ook altijd kewl, vooral als Ducktales kwam.


Posted by magrec on Sep-23-2001 14:31:

haha...

Is nog lastig ook. Ovide, bush bush, teddy ruxkspin,


maar de freggels roeleren toch echt het meest

OOM ROEL


Posted by Opti on Sep-23-2001 15:06:

Jukx ik heb dat liedje van bravestar geluisterd, ik ken t liedje wel, maar ik weet niet meer wat ik me erbij moet voorstellen


quote:
Originally posted by Jesse
EN trouwens: David de Kabouter??Keken jullie dat niet??


jaa, keek ik ook naar ja, met die grote lelijke trollen
Ik had er vroger zelfs een trui van

Ik heb trouwens nog een serie, al is t geen kinderserie, Buck Rogers, kennen jullie dat nog???? En Airwolf natuurlijk, dat kwam toen op NL2, toen Veronica no daar zat, op donderdag


Posted by Dr Mystical on Sep-23-2001 15:10:

Airwolf was zeker ook gaaf, net als Nightrider, A-Team en Robin Hood. Maar ging deze thread niet over tekenfilms, of heb ik het weer verkeerd begrepen


Posted by Dj Alpha on Sep-23-2001 15:16:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Jukx ik heb dat liedje van bravestar geluisterd, ik ken t liedje wel, maar ik weet niet meer wat ik me erbij moet voorstellen




jaa, keek ik ook naar ja, met die grote lelijke trollen
Ik had er vroger zelfs een trui van

Ik heb trouwens nog een serie, al is t geen kinderserie, Buck Rogers, kennen jullie dat nog???? En Airwolf natuurlijk, dat kwam toen op NL2, toen Veronica no daar zat, op donderdag


Haha en Knightrider dan met KID die pratende auto Daar was ik ook altijd verslaafd aan.


Posted by Opti on Sep-23-2001 15:19:

quote:
Originally posted by Dr Mystical
Airwolf was zeker ook gaaf, net als Nightrider, A-Team en Robin Hood. Maar ging deze thread niet over tekenfilms, of heb ik het weer verkeerd begrepen


nee man, lees de titel van de thread
"Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?"
dan ken t toch wel???


Posted by Dr Mystical on Sep-23-2001 15:25:

quote:
Originally posted by Optimus Trance


nee man, lees de titel van de thread
"Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?"
dan ken t toch wel???


Ik zei al, ik zal t wel verkeerd begrepen hebben. Ik dacht dat er nl alleen tekenfilms in de poll stonden, maar nu ik er over nadenk (gaat errugh moeilijk zo op de zondagmiddag ) is Bassie & Adriaan natuurlijk ook geen tekenfilm. Ik ga wel weer slapen of zo


Posted by Opti on Sep-23-2001 15:42:

quote:
Originally posted by Dr Mystical


Ik zei al, ik zal t wel verkeerd begrepen hebben. Ik dacht dat er nl alleen tekenfilms in de poll stonden, maar nu ik er over nadenk (gaat errugh moeilijk zo op de zondagmiddag ) is Bassie & Adriaan natuurlijk ook geen tekenfilm. Ik ga wel weer slapen of zo


Ga maar, dan kom je morgen uitgerust eruit
(en kan je weer nadenken)


Posted by Little Theseus on Sep-23-2001 19:27:

quote:
Originally posted by Optimus Trance


Ga maar, dan kom je morgen uitgerust eruit
(en kan je weer nadenken)


Hmm.. moet ik ook maar een voorbeeld aan nemen denk ik..

Maar, als het dan toch algemener kan en niet per se een tekenfilm moet zijn, weet ik er 1 die me altijd bij zal blijven:
THE THUNDERBIRDS!!!!


Posted by MetzZ_!! on Sep-23-2001 20:51:

Idea

Hahaaaaa! Ik zag vanmiddag Dikkie Dik. Zeg maar wat je wil, maar is iedereen daar niet groot mee geworden??

En oja! De Fabeltjeskrant! oke, komt eigenlijk niet uit onze tijd, maar wie keek dat nou niet?

Heathcliff?? rooie kater...

*denk**denk**denk*
Ik wist er nog meer...

Ja, Seabert, maar die werd al genoemd... Stomme zeehond met zijn eskimovriendinnetje en nog een gozer...

ScoobyDoo! Was toch ook uit die tijd?

Nog meer... ?


Posted by Dr Mystical on Sep-23-2001 20:59:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ja, Seabert, maar die werd al genoemd... Stomme zeehond met zijn eskimovriendinnetje en nog een gozer...


Niet fokken met seabert he! Seabert tha man


Posted by Dj Alpha on Sep-23-2001 21:33:

quote:
Originally posted by Dr Mystical


Niet fokken met seabert he! Seabert tha man


Seabert, Tommie en Laura!

Wat goed van mij dat ik dat nog weet


Posted by Dr Mystical on Sep-23-2001 21:43:

Ach, als ik toch bezig ben met plaatjes posten:
M.A.S.K:

Knightrider:

Airwolf


Posted by Henkie_henk on Sep-23-2001 22:18:

cool pics man!!

ff vraagje hoe heet die slang uit ovide en zn vriendjes dan??

Ovide en zn vriendjes


Ergens in de oceaan
ligt een avonturenland
en daar stapt Ovide blij
met z'n vrienden door het zand.
Oh wat maken zij een pret,
want plezier daar gaat het om.
Ze lachen zich daar met z'n allen krom.

Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.

Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.
Ovide's vrienden springen uit de band.

A-von-tu-ren-land.

Als het regent en de wind
schut het eiland heen en weer,
dan nog zijn ze daar niet bang.
Ze genieten des te meer.
Slaan hun bootjes bijna om
en staan alle bomen krom,
dan lachen zij daar met Ovide om.

Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.

Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.
Ovide's vrienden springen uit de band.

A-von-tu-ren-land.
Ovide's vrienden springen uit de band.


Posted by Dj Alpha on Sep-23-2001 22:39:



















Ik weet het een beetje overdreven maar nu weten we tenminste alles weer

enuhhh Henkie_Henk, die slang heet Pie.


Posted by Henkie_henk on Sep-23-2001 22:58:

hoe heet die rups dan?? grummy??

MASTERPICS MASTER!


Posted by Henkie_henk on Sep-23-2001 23:44:









http://www.blockbuster.com/is/bb/video/31/68/V000133168.jpg?wid=110&hei=200&cvt=jpeg


WOOOOOOTTTT

Seabert
Aura
Tommy
Uncle Smokey


Posted by Jukx on Sep-23-2001 23:46:

Speciaal voor Optimus Trance:
MARSHALL BRAVESTAR!


...strength of the bear, speed of the puma!


Posted by Jukx on Sep-24-2001 01:34:

Unhappy

godver zeg, ik was net heel erg lang aan een post bezig met heel veel plaatjes over heel veel oude tekenfilms.... loopt mn browser vast! huppatee, al het werk voor niets! nouja, jullie houden die post nog wel van me te goed (hij gaat zeker nostalgie opwekken!! ). Ik ga nu eerst even slapen!

hoi!


Posted by blighty on Sep-24-2001 07:57:

Talking WooooWoooo

Hi all,

BOES BOES all the way,..dat was me toch een gaaf programma!!

Greetz,
Blighty


Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 08:55:





En als klapper: 2 VIDEO FRAGMENTEN!!

Filmpje 1
Filmpje 2


Posted by Henkie_henk on Sep-24-2001 09:00:

quote:
Originally posted by Jukx
godver zeg, ik was net heel erg lang aan een post bezig met heel veel plaatjes over heel veel oude tekenfilms.... loopt mn browser vast! huppatee, al het werk voor niets! nouja, jullie houden die post nog wel van me te goed (hij gaat zeker nostalgie opwekken!! ). Ik ga nu eerst even slapen!

hoi!


lol als je hele grote posts maakt ken je t toch altijd ff copy paste in notepad op de helft ofzow

just in case Denk zoals windows denkt..

Wel beetje matig van je hoor jukx.. ik helemaal snel naar de pc toen ik me ogen openhad om die post van jou te checken

Moet ik t maar doen met frag eeeh alpha woeeeiiii cool


Posted by Dr Mystical on Sep-24-2001 09:06:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
En als klapper: 2 VIDEO FRAGMENTEN!!

Filmpje 1
Filmpje 2


Fraggles rulen nog steeds!!! Kan iemand niet een trance remix maken van filmpje 1?!


Posted by Henkie_henk on Sep-24-2001 09:46:

ow daar moet je ff bij -=WVG=- voor weze.. dies eg master dj in tha mix enzow..

of timeporte.. want die heeft ookal zon mooie "best trance traxxx" alltime afgeleverd...(ff serieus he.. komt die nog ) zou toppie weze


Posted by Rudy on Sep-24-2001 10:11:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik weet het een beetje overdreven maar nu weten we tenminste alles weer



[B] ONWIJZE KONING!! [B}

ik was op zoek naar dergelijke pics van Teddy!!! vet man, waar heb je ze vandaan? Ik had ooit een site met pics van echt minstens 40 cartoons uit the old days zegmaar, maar bennum kwijt.

greetz!


Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.