TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd? |
Tiesto doet het al jaren op z'n Grieks 
En toch zal ik met trots bekijken hoe deze Hollander ons landje weer eens lekker op de wereldkaart zet 
| Originally posted by jp Tiesto doet het al jaren op z'n Grieks ![]() En toch zal ik met trots bekijken hoe deze Hollander ons landje weer eens lekker op de wereldkaart zet |
Amerikanen eten nu al Tosti's hoor
Nederland als drugsland wordt weer bevestigd:
"From The Netherlands: DJ Tiesto"
Oh ja, dat land van housemuziek en drugsgebruik!
Zodra een buitenlander The Netherlands (of Amsterdam) hoort, denkt hij/zij maar aan 1 ding: DRUGS
Ik zag zonet nog een spotje van de olympische spelen op Nederland 2. Met jawel muziek van Tiesto op de achtergrond: Forever Today !
schitterend :P
| Originally posted by Tim81 Zodra een buitenlander The Netherlands (of Amsterdam) hoort, denkt hij/zij maar aan 1 ding |
| Originally posted by jp Nee, eerder cheese |
kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden 
| Originally posted by jp Amerikanen eten nu al Tosti's hoor |

| Originally posted by visje kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden |
| Originally posted by jp Amerikanen eten nu al Tosti's hoor |
| Originally posted by visje kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden |

| Originally posted by SnuggLe Hoorde je dat Tosti, je wordt gegeten!! Josta |
| Originally posted by dj_spare Ok� noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!! Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien |
| Originally posted by Jappio dacht dat Dj Jean wel hield van wat zwarte kippetjes... |
| Originally posted by SnuggLe Je vergist je, dat waren 15 jarige sletjes waar hij de handtekening op de billen mocht zetten........ |
"Jij heb lekker geen Ferrari, Teis" 
hij mag 2 uur draaien. ben benieuwd wat ie gaat draaien! Dragostea din tei?
| Originally posted by DJ Gerrit hij mag 2 uur draaien. ben benieuwd wat ie gaat draaien! Dragostea din tei? |
| Originally posted by dj_spare hopen dattie die inmixt met Billenkoek, dan is mijn avond compleet! |
)
| Originally posted by Jappio lol ik wil alleen maar billen zien!! (mallorca?? ) |
ja billenkoek! heerlijk plaatje om te draaien!
Olympisch optreden van Dj Ti�sto vandaag !
Ti�sto zal te zien zijn via de TV met zijn optreden bij de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Athene. Ongeveer 4 miljard mensen kunnen hem zien wereldwijd. Zijn liveset zal ongeveer 90 minuten duren. Tijd: 19:50 Ned2
De muziek zal bestaan uit nieuwe tracks van Ti�sto die hij special heeft samengesteld voor de Olympische Spelen. Onder andere 'In My Memory' en zijn 'Just Be' album. Ti�sto schrijft met zijn optreden geschiedenis, hij is dan ook de eerste DJ die bij een Olympische Spelen zal optreden.
Bron
Ik denk dat er een hoop atleten uit hun dak zullen gaan want de meeste zijn toch ook wel pillenslikkers 
Ben er nu toch wel erg nieuwsgierig naar 
| Originally posted by jp Ik denk dat er een hoop atleten uit hun dak zullen gaan want de meeste zijn toch ook wel pillenslikkers |