TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
Hmmm.... Gaan we dat bij iedere goal krijgen
!
Ik heb voorlopig 0 punten! Ga dan ook helemaal voor de spelers van ADO, Graafschap en Den Bosch

Edit: Jahoor, Boutahar, Kuijt 3x en v.d. Laak hebben het net weten te vinden...
ik heb ook wel aardig weekend gedraaid
ben benieuwd hoeveel puntjes ik heb
ik ben ook benieuwd... dik veel minpunten voor mijn De Graafschap spelers natuurlijk...
| quote: |
| Originally posted by dj_spare ik ben ook benieuwd... dik veel minpunten voor mijn De Graafschap spelers natuurlijk... |
Wanneer worden die punten bekend gemaakt? Ben wel benieuwd namelijk 
Zal wel niet echt geweldig zijn.....
Duurt inderdaad wel lang allemaal! Helaas natuurlijk weer wat minpunten ivm verdediger van De Graafschap... Maarja, gelukkig heb ik wel Kuijt in mijn team!
Kan ik ook al wisselen? Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat werkt... Voor gescoorde punten krijg je ook geld/budget (ik dacht iets van 5.000 euro per punt), terwijl het verkopen van een speler je iets van 8% van zijn waarde kost... Veranderen de transferprijzen ook naarmate een speler beter/minder presteert?
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Duurt inderdaad wel lang allemaal! Helaas natuurlijk weer wat minpunten ivm verdediger van De Graafschap... Maarja, gelukkig heb ik wel Kuijt in mijn team! Kan ik ook al wisselen? Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat werkt... Voor gescoorde punten krijg je ook geld/budget (ik dacht iets van 5.000 euro per punt), terwijl het verkopen van een speler je iets van 8% van zijn waarde kost... Veranderen de transferprijzen ook naarmate een speler beter/minder presteert? |
| quote: |
| Originally posted by Jappio heb volgens mijn telling een punt of 46. Spelers blijven volgens mij net zo duur als ze nu zijn.. |
Op papier een aardig team, maar moet Ebbinge wel spelen. vdHaar is 3 wedstrijden geschorst. Bakens: mooi dattie even niet meedeed
ik heb een verdediger van de graafschap... auw...
maar ik heb ook Kuyt en Hofs, dus dat maakt hopelijk een hoop goed...
Moeten we het elke keer zelf gaan uitrekenen...
Ik heb de volgende spelers:
De Vries (Den Haag)
Buijs (Groningen)
Wielaert (NEC)
Bakens (Graafschap)
Knol (Vitesse)
Boutahar (NEC)
van Leerdam (Graafschap)
Polak (Den Haag)
v.d. Laak (Den Bosch)
Stroeve (Den Haag)
Kuijt (Feyenoord)
Ga ook uit van een kleine 50 puntjes.... Heb wel al een paar wissels op het oog 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Moeten we het elke keer zelf gaan uitrekenen... Ik heb de volgende spelers: De Vries (Den Haag) Buijs (Groningen) Wielaert (NEC) Bakens (Graafschap) Knol (Vitesse) Boutahar (NEC) van Leerdam (Graafschap) Polak (Den Haag) v.d. Laak (Den Bosch) Stroeve (Den Haag) Kuijt (Feyenoord) Ga ook uit van een kleine 50 puntjes.... Heb wel al een paar wissels op het oog |
Nu je het zegt... inderdaad een paar spelers met Excelsior-verleden! Feyenoord vond deze spelers destijds niet goed genoeg om naar De Kuip te halen, maar bij mij krijgen ze gewoon een basisplaats 
hmm ik heb al geld erbij, en de punten per speler staan er nu eindelijk ook op, nog ff tellen hoeveel ik er heb...
volgensmij heb ik 93 punten 
Ik heb ruim 300.000 euro verdiend na twee speelronden. Geen idee of dat veel is. Ik zie het wel aan de punten.
Je krijgt 5500 euro per gescoord punt dus....
Lastig wat ik nu wil gaan wisselen, want het gaat niet echt best 
65 punten in totaal. Ga duidelijk wat transfereren.
280.000 eurotjes ongeveer extra.
Dat leert dat ik rond de 55 punten ofzo maar heb, maybe iets meer. Was al aan het wisselen gegaan..... hard nodig!
Maarja, nog 24 wedstrijden te gaan!
dj_spare 92
Tim81 87
Jappio 86
mr.marcello 71
ryo-TA 69
TranceFool 66
Djeebie 65
jploveparade 61
spleetoog 54
qwertyplok 54
SnuggLe 52
alexverheij 52
Quriuz.com 39
JhonnyEnglish 32
Kolkie 25
moogwai 0
netjes mensen (de meeste dan
) we staan redelijk hoog in 't klassement, en ik zelf sta ook best wel hoog (net zoals Tim81/Jappio)...

Van mijn zuurverdiende puntjes nog maar een knappe spits gekocht in plaats van Roy Stroeve (al hebben van Beukering, Schulp, etc. ook al de nodige puntjes opgeleverd!)
Heb niet heel veel gewijzigd. Dit is best lastig aangezien het altijd over 2 wedstrijden gaat. Zo kan je bv met NEC de ene week een makkelijke tengestander hebben (dus doe je wat verdedigers) maar de week erop is het kut. Lastig allemaal. We zien het wel.
Heb mijn team overigens openbaar gemaakt, meer mensen die mijn voorbeeld volgen? 
Je huidige team:
Dennis Gentenaar NEC 658.000 Keeper
Pascal Heije NEC 640.000 Verdediger
Peter Wisgerhof NEC 647.000 Verdediger
Tim Cornelisse FC Utrecht 805.000 Verdediger
Virgilio Teixeira RKC Waalwijk 788.000 Verdediger
Sjaak Polak ADO Den Haag 465.000 Middenvelder
Ilja Leerdam, van De Graafschap 476.000 Middenvelder
Koen Laak, van de FC Den Bosch 456.000 Middenvelder
Gill Swerts ADO Den Haag 385.000 Middenvelder
Jhon Beukering, van De Graafschap 560.000 Aanvaller
Hans Haar, van de FC Utrecht 910.000 Aanvaller
Heb 3 verdedigers van NEC...veel maar oke. Wel goedkoop.
RKC erbij gedaan, Cornelisse laten staan ook al moeten ze tegen Ajax.
Op het middenveld Koen van der Laak gekocht, thats it. Verder weinig verandert. Geen geld ...... bewaar wel even wat om echt goede spelers te kopen.
0 punten
Hier klopt iets niet... erg wazig 
| quote: |
| Originally posted by moogwai 0 punten Hier klopt iets niet... erg wazig |
Complete verdediging van De Graafschap levert een hoop minpunten op
!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Complete verdediging van De Graafschap levert een hoop minpunten op ! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.