TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by Tim81 on Aug-14-2004 10:15:

Hmmm.... Gaan we dat bij iedere goal krijgen !
Ik heb voorlopig 0 punten! Ga dan ook helemaal voor de spelers van ADO, Graafschap en Den Bosch

Edit: Jahoor, Boutahar, Kuijt 3x en v.d. Laak hebben het net weten te vinden...


Posted by Jappio on Aug-15-2004 17:18:

ik heb ook wel aardig weekend gedraaid ben benieuwd hoeveel puntjes ik heb


Posted by dj_spare on Aug-15-2004 17:24:

ik ben ook benieuwd... dik veel minpunten voor mijn De Graafschap spelers natuurlijk...


Posted by Jappio on Aug-15-2004 17:38:

quote:
Originally posted by dj_spare
ik ben ook benieuwd... dik veel minpunten voor mijn De Graafschap spelers natuurlijk...


alleen keepers en verdedigers toch?

van beukering had volgens mijn telling toch weer 5 puntjes


Posted by TranceFool on Aug-15-2004 21:04:

Wanneer worden die punten bekend gemaakt? Ben wel benieuwd namelijk
Zal wel niet echt geweldig zijn.....


Posted by Tim81 on Aug-16-2004 17:11:

Duurt inderdaad wel lang allemaal! Helaas natuurlijk weer wat minpunten ivm verdediger van De Graafschap... Maarja, gelukkig heb ik wel Kuijt in mijn team!

Kan ik ook al wisselen? Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat werkt... Voor gescoorde punten krijg je ook geld/budget (ik dacht iets van 5.000 euro per punt), terwijl het verkopen van een speler je iets van 8% van zijn waarde kost... Veranderen de transferprijzen ook naarmate een speler beter/minder presteert?


Posted by Jappio on Aug-16-2004 20:04:

quote:
Originally posted by Tim81
Duurt inderdaad wel lang allemaal! Helaas natuurlijk weer wat minpunten ivm verdediger van De Graafschap... Maarja, gelukkig heb ik wel Kuijt in mijn team!

Kan ik ook al wisselen? Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat werkt... Voor gescoorde punten krijg je ook geld/budget (ik dacht iets van 5.000 euro per punt), terwijl het verkopen van een speler je iets van 8% van zijn waarde kost... Veranderen de transferprijzen ook naarmate een speler beter/minder presteert?


heb volgens mijn telling een punt of 46. Spelers blijven volgens mij net zo duur als ze nu zijn..


Posted by SnuggLe on Aug-16-2004 20:11:

quote:
Originally posted by Jappio
heb volgens mijn telling een punt of 46. Spelers blijven volgens mij net zo duur als ze nu zijn..


Denk een puntje of -10, echt geen idee.
Heb wel vBeukering en 2 verdedigers van NEC. Ik weet echt niet wat/hoe. 46 klinkt goed Jasper.
Heb ook Polak, vdHaar, Seedorf......verder weet ik het zo effe niet.

*edit*
Hier mijn team, wat maakt het me ook uit of hij zichtbaar is of niet:

Gentenaar +7
Ebbinge 0, speelt niet
Bakens 0, speelt niet
Cornelisse -1
VLeerdam +1
Swerts, +1
Polak, +2
Seedorf, speelt niet
vdHaar, speelt niet
vBeukering, +5

4 lui speelde niet......ach ja Op papier een aardig team, maar moet Ebbinge wel spelen. vdHaar is 3 wedstrijden geschorst. Bakens: mooi dattie even niet meedeed


Posted by dj_spare on Aug-16-2004 20:50:

ik heb een verdediger van de graafschap... auw...

maar ik heb ook Kuyt en Hofs, dus dat maakt hopelijk een hoop goed...


Posted by Tim81 on Aug-17-2004 08:55:

Moeten we het elke keer zelf gaan uitrekenen...

Ik heb de volgende spelers:
De Vries (Den Haag)
Buijs (Groningen)
Wielaert (NEC)
Bakens (Graafschap)
Knol (Vitesse)
Boutahar (NEC)
van Leerdam (Graafschap)
Polak (Den Haag)
v.d. Laak (Den Bosch)
Stroeve (Den Haag)
Kuijt (Feyenoord)

Ga ook uit van een kleine 50 puntjes.... Heb wel al een paar wissels op het oog


Posted by Jappio on Aug-17-2004 13:33:

quote:
Originally posted by Tim81
Moeten we het elke keer zelf gaan uitrekenen...

Ik heb de volgende spelers:
De Vries (Den Haag)
Buijs (Groningen)
Wielaert (NEC)
Bakens (Graafschap)
Knol (Vitesse)
Boutahar (NEC)
van Leerdam (Graafschap)
Polak (Den Haag)
v.d. Laak (Den Bosch)
Stroeve (Den Haag)
Kuijt (Feyenoord)

Ga ook uit van een kleine 50 puntjes.... Heb wel al een paar wissels op het oog



beetje oud excelsior dat team van je


Posted by Tim81 on Aug-17-2004 13:37:

Nu je het zegt... inderdaad een paar spelers met Excelsior-verleden! Feyenoord vond deze spelers destijds niet goed genoeg om naar De Kuip te halen, maar bij mij krijgen ze gewoon een basisplaats


Posted by dj_spare on Aug-24-2004 09:37:

hmm ik heb al geld erbij, en de punten per speler staan er nu eindelijk ook op, nog ff tellen hoeveel ik er heb...


Posted by dj_spare on Aug-24-2004 09:44:

volgensmij heb ik 93 punten


Posted by Djeebie on Aug-24-2004 09:44:

Ik heb ruim 300.000 euro verdiend na twee speelronden. Geen idee of dat veel is. Ik zie het wel aan de punten.


Posted by TranceFool on Aug-24-2004 09:59:

Je krijgt 5500 euro per gescoord punt dus....

Lastig wat ik nu wil gaan wisselen, want het gaat niet echt best


Posted by Djeebie on Aug-24-2004 12:58:

65 punten in totaal. Ga duidelijk wat transfereren.


Posted by SnuggLe on Aug-24-2004 13:05:

280.000 eurotjes ongeveer extra.
Dat leert dat ik rond de 55 punten ofzo maar heb, maybe iets meer. Was al aan het wisselen gegaan..... hard nodig!
Maarja, nog 24 wedstrijden te gaan!


Posted by dj_spare on Aug-24-2004 14:45:

dj_spare 92
Tim81 87
Jappio 86
mr.marcello 71
ryo-TA 69
TranceFool 66
Djeebie 65
jploveparade 61
spleetoog 54
qwertyplok 54
SnuggLe 52
alexverheij 52
Quriuz.com 39
JhonnyEnglish 32
Kolkie 25
moogwai 0

netjes mensen (de meeste dan ) we staan redelijk hoog in 't klassement, en ik zelf sta ook best wel hoog (net zoals Tim81/Jappio)...


Posted by Tim81 on Aug-24-2004 15:52:

Van mijn zuurverdiende puntjes nog maar een knappe spits gekocht in plaats van Roy Stroeve (al hebben van Beukering, Schulp, etc. ook al de nodige puntjes opgeleverd!)


Posted by SnuggLe on Aug-24-2004 16:45:

Heb niet heel veel gewijzigd. Dit is best lastig aangezien het altijd over 2 wedstrijden gaat. Zo kan je bv met NEC de ene week een makkelijke tengestander hebben (dus doe je wat verdedigers) maar de week erop is het kut. Lastig allemaal. We zien het wel.

Heb mijn team overigens openbaar gemaakt, meer mensen die mijn voorbeeld volgen?

Je huidige team:
Dennis Gentenaar NEC 658.000 Keeper
Pascal Heije NEC 640.000 Verdediger
Peter Wisgerhof NEC 647.000 Verdediger
Tim Cornelisse FC Utrecht 805.000 Verdediger
Virgilio Teixeira RKC Waalwijk 788.000 Verdediger
Sjaak Polak ADO Den Haag 465.000 Middenvelder
Ilja Leerdam, van De Graafschap 476.000 Middenvelder
Koen Laak, van de FC Den Bosch 456.000 Middenvelder
Gill Swerts ADO Den Haag 385.000 Middenvelder
Jhon Beukering, van De Graafschap 560.000 Aanvaller
Hans Haar, van de FC Utrecht 910.000 Aanvaller

Heb 3 verdedigers van NEC...veel maar oke. Wel goedkoop.
RKC erbij gedaan, Cornelisse laten staan ook al moeten ze tegen Ajax.
Op het middenveld Koen van der Laak gekocht, thats it. Verder weinig verandert. Geen geld ...... bewaar wel even wat om echt goede spelers te kopen.


Posted by moogwai on Aug-24-2004 17:08:

0 punten

Hier klopt iets niet... erg wazig


Posted by Jappio on Aug-24-2004 20:30:

quote:
Originally posted by moogwai
0 punten

Hier klopt iets niet... erg wazig


was je niet te laat met inschrijven? of snap je niet zoveel van voetballen


Posted by Tim81 on Aug-24-2004 20:33:

Complete verdediging van De Graafschap levert een hoop minpunten op !


Posted by dj_spare on Aug-24-2004 20:46:

quote:
Originally posted by Tim81
Complete verdediging van De Graafschap levert een hoop minpunten op !


ik had 1 figuur opgesteld die leverde mij -5 punten op... wat een dakduif was dat zeg!!! nooit meer De Graafschap dus :P


Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.