TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is je favoriete voetbalclub uit de eredivisie!?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
Originally posted by -=WVG=- ![]() |

| Originally posted by raoel P.S.: WVG, jij kunt er morgen een verwachten van Fredje van der Hoorn alias Ik voetbal over een jaar met krukken. |

| Originally posted by -=WVG=- Tekst is trouwens gebaseerd op v Bommel zijn gedrag in het veld... |
MENTALITEIT
De spelers die je noemt hebben dit inderdaad...
Van Bommel gaat hier soms te ver vind ik, moet zich nog leren beheersen, gaat al beter dan eerst hoor, maar dat maakt hem irritant...(dit is dus een mening) Maar ach ja...
Verder wil ik er geen woorden over vuil maken want het was ten slotte een loze grap...
| Originally posted by -=WVG=- LOL ![]() |
| Originally posted by -=WVG=- MENTALITEIT De spelers die je noemt hebben dit inderdaad... Van Bommel gaat hier soms te ver vind ik, moet zich nog leren beheersen, gaat al beter dan eerst hoor, maar dat maakt hem irritant...(dit is dus een mening) Maar ach ja... Verder wil ik er geen woorden over vuil maken want het was ten slotte een loze grap... |
van Bommel is dat niet een verre relatie van Dommel, de coolste hond die ooit op tv is geweest!!??.. als het zo is dan ben ik vanaf nu pro- van bommel! 
.. maar serieus mensen vinden jullie em niet iets weghebben van Dommel.. misschien die neus?.. ![]()
![]()
GATVERDAMME! Allemaal vieze Ajaxieden hier!
Bleeeeeeeeeergh...
Ben ik blij dat ik gewoon een Superboer ben 
Graafschap OLE!
23 voor ajax, volgens mij zijn de mods hie ff aant klote gweeest 
ik ben lekker voor scheerenveen, de enigste, als miss p nu ook ff stemde,
| Originally posted by DJ_Siesta 23 voor ajax, volgens mij zijn de mods hie ff aant klote gweeest ![]() ik ben lekker voor scheerenveen, de enigste, als miss p nu ook ff stemde, |
| Originally posted by DJ_Siesta 23 voor ajax, volgens mij zijn de mods hie ff aant klote gweeest ![]() |

)
WAT ZAL PSV VANDAAG WEER TE WACHTEN STAAN
IK HOOP DAT ZE EEN VETTE PAKSLAAG KRIJGEN
VAN DIE GASTEN LACHUHHHHH!!!!!!
AJAX RULEZZZZ
Eh... Feyenoord offcourse!!
wat anders?

Originally posted by indo WAT ZAL PSV VANDAAG WEER TE WACHTEN STAANIK HOOP DAT ZE EEN VETTE PAKSLAAG KRIJGEN VAN DIE GASTEN LACHUHHHHH!!!!!!AJAX RULEZZZZ |
Heb ook nog wel een mooi plaatje gezien, naar aanleiding van Nac-Willem II
http://www.tilbo.com/pages/Overige/spotprent/ben2.htm

| Originally posted by @ddicted Heb ook nog wel een mooi plaatje gezien, naar aanleiding van Nac-Willem II http://www.tilbo.com/pages/Overige/spotprent/ben2.htm |
FC Twente Enschede, ol� ol� 
Weinig supporters uit de regio Alkmaar zo te zien. Ik ga toch voor AZ als m'n favoriete kluppie.

Nou, dat is vrij duidelijk: AJAX
(Er kan er maar 1 de beste zijn, en dat is die club uit Amsterdam
)
Uhm ik geloof dat de 17.02% Feyenoord aanhangers stil kan zijn na vanmiddag...
Ik zeg verder maar nix...
Kijk maar naar Studio Sport vanavond...

| Originally posted by -=WVG=- Uhm ik geloof dat de 17.02% Feyenoord aanhangers stil kan zijn na vanmiddag... ![]() Ik zeg verder maar nix... Kijk maar naar Studio Sport vanavond... |

| Originally posted by -=WVG=- Uhm ik geloof dat de 17.02% Feyenoord aanhangers stil kan zijn na vanmiddag... ![]() Ik zeg verder maar nix... Kijk maar naar Studio Sport vanavond... |
Er wie staat er nog steeds bovenaan na een 4-1 overwinning 
AJAX!!!
| Originally posted by arno STERF! |