TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL)
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Kaidreas on Aug-14-2004 17:15:

^dacht ik ook, anders ga ik nie mee ze.
'cause there aint no party like an alcoholic partieeeee

Posted by ahp2002 on Aug-17-2004 15:22:

Iemand nog oudere Bonzai UK vinyl nodig? Bonzai wil er 500 weggeven op het feest, verschillende titels zelfs.. Early birds pakken de beste

Posted by pooley on Aug-17-2004 15:26:

quote:
Originally posted by Kaidreas

'cause there aint no party like an alcoholic partieeeee

Whahah dries ge blijft nen held !
Dees was zo hard het lieke in elk hollands kutcaf� in Lloret

btw ergens nog een paatske vrij in de voiture

Posted by Jasperovitsj on Aug-17-2004 15:36:

quote:
Originally posted by ahp2002
Iemand nog oudere Bonzai UK vinyl nodig? Bonzai wil er 500 weggeven op het feest, verschillende titels zelfs.. Early birds pakken de beste

Posted by Xilver on Aug-17-2004 15:45:

Bah bah bah... maat van me moet pers� den 18e trouwen... Vrienden gaan voor, met spijt in het hart da'k niet kan gaan

Posted by Zehra on Aug-17-2004 15:54:

quote:
Originally posted by Xilver
Bah bah bah... maat van me moet pers� den 18e trouwen... Vrienden gaan voor, met spijt in het hart da'k niet kan gaan

welcome to my world!

moeten die mensen pers� trouwen?!

Posted by TOR on Aug-17-2004 18:39:

marriage is evil, hehe

Posted by Kaidreas on Aug-17-2004 18:48:

^I blame the women

Posted by Jasperovitsj on Aug-17-2004 18:49:

Schattekes, laten we deze thread nu niet hijacken AUB...

Posted by Kaidreas on Aug-17-2004 18:52:

^ my bad, poepke

Posted by _Jedi on Aug-17-2004 21:15:

quote:
Originally posted by ahp2002

Oei Oei ... dan gaan we supervroeg moeten vertrekken..

en kzal maar plaats maken in menne koffer .. als die Beta's met die vinyls gaan lopen .. 'postive thinking'

Posted by Zehra on Aug-17-2004 21:16:

quote:
Originally posted by JediD4M

en kzal maar plaats maken in menne koffer .. als die Beta's met die vinyls gaan lopen .. 'postive thinking'

khoop maar dat ik zeker ene krijg!!!

Posted by Jasperovitsj on Aug-17-2004 21:18:

quote:
Originally posted by JediD4M

HOe ver is het eigenlijk rijden naar Bloemendaal?

Posted by djcresto on Aug-17-2004 22:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
HOe ver is het eigenlijk rijden naar Bloemendaal?

wel ge neemt de autostrade en dan pakt ge den uitrit aan de derde tulp naar links

Posted by Jasperovitsj on Aug-29-2004 12:05:

*bump*

Nogmaals een rool-call om te horen wie nu eigenlijk meegaat, en vooral wie nu eigenlijk met de auto kan rijden en nog plaats overheeft. Het zit zo dat ik die zaterdag ook op een chiro-fuifje kan gaan draaien (flame me, het brengt geld op, all that matters ), maar ik zou wel veel liever naar Bloemendaal gaan. Maar als ik naar Bloemendaal moet met de trein zie ik het wel niet echt zitten qua financi�n, dus daarom hoop ik dat er chauffeurs met en plaatjes over zijn...

Posted by _Jedi on Aug-29-2004 13:32:

Ik heb dus nog 4 plaatsen over in den auto .. 5 als er iemand in de koffer wil kruipen

Ergens een (makkelijk te vinden) afspreek & meetingpoint zou ideaal zijn om dan tesamen richting bloemendaal te vertrekken.

Posted by TOR on Aug-29-2004 13:53:

heb beslist om niet te gaan.. het vindt plaats overdag en dat ligt me wat te moeilijk qua vervoer. bovendien spreekt de line-up me niet echt aan.. 's avonds is er die back 2 back met Laurent Garnier en Jeff Mills in de Fuse, heb daar meer zin in.

Posted by Jakhira on Aug-29-2004 14:26:

Mijn zin om te gaan is al serieus afgenomen, ik denk er nog wat over na

Posted by SilentEagle on Aug-29-2004 15:18:

Ik ga bijna zeker, en zou graag voorlopig een plaatsje reserveren in de Jedimobiel - Mss kan ik zelf voor vervoer zorgen, maar das nogal onzeker.

Word mn eerste feestje sinds Sasha in Cafe d'Anvers, ik kan echt ni langer wachten.

Posted by Kaidreas on Aug-29-2004 15:52:

als het kan zou ik ook wel graag een plaatsje willen meepikken in de star-warz mobiel... ik wil ronski speed echt wel zien

Posted by SilentEagle on Aug-29-2004 16:20:

quote:
Originally posted by Kaidreas
als het kan zou ik ook wel graag een plaatsje willen meepikken in de star-warz mobiel... ik wil ronski speed echt wel zien

Ok, koffer volzet dus.

Posted by _Jedi on Aug-29-2004 18:33:

ah goed ..
Voorlopig aanmelding in
Jedi-Shuttle =
- Jedi (Pilot)
- SilentEagle
- Kaidreas

Posted by Buoyant on Aug-29-2004 18:36:

ik ga der ook zijn met een man of 5,weet nog niet hoe we gaan, wordt hopelijk een lekker uplifting feesje om mijn vingers bij af te likken. heb er veel zin in, kan wel es leuker worden dan de trance tent op AIB, alle da zegt mijn "op voorhand gevoel" mij toch als ik de line-ups vergelijk.

Posted by Eagle` on Aug-29-2004 18:40:

quote:
Originally posted by TOR
heb beslist om niet te gaan.. het vindt plaats overdag en dat ligt me wat te moeilijk qua vervoer. bovendien spreekt de line-up me niet echt aan.. 's avonds is er die back 2 back met Laurent Garnier en Jeff Mills in de Fuse, heb daar meer zin in.

kewl fuse it is

Posted by SilentEagle on Aug-29-2004 19:15:

quote:
Originally posted by Buoyant
ik ga der ook zijn met een man of 5,weet nog niet hoe we gaan, wordt hopelijk een lekker uplifting feesje om mijn vingers bij af te likken. heb er veel zin in, kan wel es leuker worden dan de trance tent op AIB, alle da zegt mijn "op voorhand gevoel" mij toch als ik de line-ups vergelijk.

"voorgevoel"?

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »