TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by BelgianGuru Btw Misja Helsloot, wat voor stijl draait die persoon ? heb er persoonlijk nog niet van gehoord (jah, sorry mensen ) |
Zal er eens achter kijken na de tweede zit. Ergens een legale mix te downen ofzo ?
Oh even off topic : Weet iemand of het mogelijk is om op 1 of 2 september nog ergens aan een kaart of drie te geraken voor AiB ? Dan hebbek gedaan met men tweede zit.
Dit moet toch wel mogelijk zijn denk ik om dan nog aan kaarten te geraken. Bij Fnac hebben ze der toch nog altijd.
ok, bedankt. Goed nieuws in deze duistere 2-de zit-tijden is altijd welkom 
stemmen maar.. 
http://www.djmag.com/vote.asp
| Originally posted by Jasperovitsj Trance Maar hij mixt echt wel proper, ��n van de betere trance-dj's van het moment vind ik! |
Mijn lijstje is ingevuld...
1. Sasha
2. James Holden
3. Sander Kleinenberg
4. Deep Dish
5. James Zabiela
ook gestemd: toch lijstje ietsjes aangepast:
1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Ferry Corsten
4. Markus Schulz
5. M.I.K.E.
ik wou in mijn lijstje Ben Lost vervangen door Ozgur Can na zijn fantastische set op GDJB, maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ie mij voorheen niet altijd heeft kunnen boeien als DJ.
meer setjes zoals die op GDJB en hij komt er zeker in 
net gestemd :
1. Armin van Buuren : is gewoon mijn fav dj, al vaak aan het werk gezien dit jaar en hij heeft me niet teleurgesteld
2. Markus Schulz : draait errug lekker en is ondergewaardeerd
3. Sasha : zijn mixing skills zijn helemaal geweldig, ook al heeft hij 0.0 % interactie zijn publiek, het is een goede DJ
4. Perry O'neil : is erg goed bezig dit jaar en ik hoor hem graag draaien
5 : Ferry Corsten : hij heeft zowat zijn eigen sound die ik wel graag hoor, alleen moet hij minder platen van zichzelf in zijn sets gaan draaien
1. pvd
2. adam beyer
3. carl cox
4. markus schulz
5. dj elof
wie de grappige noot ziet in mijn top 5 is nen hele snuggere 
| Originally posted by 1Million$shot 1. pvd 2. adam beyer 3. carl cox 4. markus schulz 5. dj elof wie de grappige noot ziet in mijn top 5 is nen hele snuggere |
ik heb vanmorgen uiteindelijk dit gestemd:
1. armin van buuren
2. markus schulz
3. marco v
4. airwave
5. perry o'neil
4 en 5 had ik eerst andersom, maar we moeten wat meer voor onze landgenoten supporteren he 
vala gestemd.
Lijst is onveranderd gebleven 
Mijn definitief lijstje:
1. Armin Van Buuren
2. Markus Schulz
3. John OO Flemming
4. M.I.K.E.
5. Lange
1. Perry O'Neil
2. Markus Schulz
3. M.I.K.E.
4. Niklas Harding
5. Sasha

En waar sta ik in jullie lijstjes?

| Originally posted by Freezel En waar sta ik in jullie lijstjes? |

| Originally posted by Zehra op 0. dus ge staat boven iedereen! ![]() 0. Freezel |
SHIT
ik ben vergeten om onze Lolo te stemmen
....ik ben door en door rot...ik verdien niet te leven *huilt*
Mijn uiteindelijke top 5 is toch wat veranderd
1. M.I.K.E. (nu moet hij wel goed draaien op AiB of ik begin te flammen
)
2. DJ Promo
3. Luna
4. Kai Tracid
5.
Hmmm als ik hier zo bij vele de Top-5 zie, zijn er precies veel die zich laten leiden door de producties van de DJ...
Neem nu bijvoorbeeld MIKE. Ik ben enorme fan van MIKE en dit jaar heeft hij imo nog geen enkele mindere plaat geproduceerd. Maar als Dj vind ik hem toch zeker geen top 5 waard hoor.
Nu ja dat is jullie goed recht om de producties te laten meespreken maar imo mag dat niet meetellen.
Maar ja tis natuurlijk wel een feit dat tegenwoordig je als DJ bijna moet producen. Vind ik persoonlijk een slechte zaak. Merk je ook duidelijk aan de vele shit tunes die lately uitkomen.
Doe waar ge het beste in zijt zeg ik altijd maar 
Buiten MIKE is de rest bij allemaal gebaseerd op hun draai prestaties. Promo is de enigste in de lijst waar ik 100% er kan achterstaan wanneer ik zeg dat die mens zalig kan draaien en producen.
| Originally posted by Phortastic Hmmm als ik hier zo bij vele de Top-5 zie, zijn er precies veel die zich laten leiden door de producties van de DJ... Neem nu bijvoorbeeld MIKE. Ik ben enorme fan van MIKE en dit jaar heeft hij imo nog geen enkele mindere plaat geproduceerd. Maar als Dj vind ik hem toch zeker geen top 5 waard hoor. Nu ja dat is jullie goed recht om de producties te laten meespreken maar imo mag dat niet meetellen. Maar ja tis natuurlijk wel een feit dat tegenwoordig je als DJ bijna moet producen. Vind ik persoonlijk een slechte zaak. Merk je ook duidelijk aan de vele shit tunes die lately uitkomen. Doe waar ge het beste in zijt zeg ik altijd maar |