TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Jasperovitsj on Aug-18-2004 11:36:

quote:
Originally posted by BelgianGuru

Btw Misja Helsloot, wat voor stijl draait die persoon ? heb er persoonlijk nog niet van gehoord (jah, sorry mensen )

Trance

Redelijk melodisch en uplifting, en soms ook een iets harder nummer ertussen. Maar hij mixt echt wel proper, ��n van de betere trance-dj's van het moment vind ik!

Posted by BelgianGuru on Aug-18-2004 13:09:

Zal er eens achter kijken na de tweede zit. Ergens een legale mix te downen ofzo ?

Oh even off topic : Weet iemand of het mogelijk is om op 1 of 2 september nog ergens aan een kaart of drie te geraken voor AiB ? Dan hebbek gedaan met men tweede zit.

Posted by FUSyke on Aug-18-2004 13:29:

Dit moet toch wel mogelijk zijn denk ik om dan nog aan kaarten te geraken. Bij Fnac hebben ze der toch nog altijd.

Posted by BelgianGuru on Aug-18-2004 13:51:

ok, bedankt. Goed nieuws in deze duistere 2-de zit-tijden is altijd welkom

Posted by TOR on Aug-20-2004 09:01:

stemmen maar..

http://www.djmag.com/vote.asp

Posted by djcresto on Aug-20-2004 09:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Trance

Maar hij mixt echt wel proper, ��n van de betere trance-dj's van het moment vind ik!

Ik denk hier volledig anders over. Ok vind zijn tracklists zeer goed maar het mixen een pak minder. Daarbij baseer ik mij enkel op 2 livesets die ik van hem dit jaar heb gehoord, waaronder degene uit de Asta. Op gemixte cd's en promo cd'tjes is zijn mixen misschien wel goed.

Posted by Tim81 on Aug-20-2004 09:54:

Mijn lijstje is ingevuld...

1. Sasha
2. James Holden
3. Sander Kleinenberg
4. Deep Dish
5. James Zabiela

Posted by Joker666 on Aug-20-2004 10:55:

ook gestemd: toch lijstje ietsjes aangepast:

1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Ferry Corsten
4. Markus Schulz
5. M.I.K.E.

Posted by TOR on Aug-20-2004 11:07:

ik wou in mijn lijstje Ben Lost vervangen door Ozgur Can na zijn fantastische set op GDJB, maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ie mij voorheen niet altijd heeft kunnen boeien als DJ.

meer setjes zoals die op GDJB en hij komt er zeker in

Posted by emma on Aug-20-2004 11:16:

net gestemd :

1. Armin van Buuren : is gewoon mijn fav dj, al vaak aan het werk gezien dit jaar en hij heeft me niet teleurgesteld

2. Markus Schulz : draait errug lekker en is ondergewaardeerd

3. Sasha : zijn mixing skills zijn helemaal geweldig, ook al heeft hij 0.0 % interactie zijn publiek, het is een goede DJ

4. Perry O'neil : is erg goed bezig dit jaar en ik hoor hem graag draaien

5 : Ferry Corsten : hij heeft zowat zijn eigen sound die ik wel graag hoor, alleen moet hij minder platen van zichzelf in zijn sets gaan draaien

Posted by 1Million$shot on Aug-20-2004 12:00:

1. pvd
2. adam beyer
3. carl cox
4. markus schulz
5. dj elof

wie de grappige noot ziet in mijn top 5 is nen hele snuggere

Posted by djcresto on Aug-20-2004 12:06:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
1. pvd
2. adam beyer
3. carl cox
4. markus schulz
5. dj elof

wie de grappige noot ziet in mijn top 5 is nen hele snuggere

pvd op 1 das inderdaad wel om te lachen

Posted by FredNova on Aug-20-2004 12:23:

ik heb vanmorgen uiteindelijk dit gestemd:

1. armin van buuren
2. markus schulz
3. marco v
4. airwave
5. perry o'neil

4 en 5 had ik eerst andersom, maar we moeten wat meer voor onze landgenoten supporteren he

Posted by Phortastic on Aug-20-2004 13:31:

vala gestemd.

Lijst is onveranderd gebleven

Posted by FUSyke on Aug-20-2004 13:32:

Mijn definitief lijstje:

1. Armin Van Buuren
2. Markus Schulz
3. John OO Flemming
4. M.I.K.E.
5. Lange

Posted by Zehra on Aug-23-2004 17:14:

1. Perry O'Neil
2. Markus Schulz
3. M.I.K.E.
4. Niklas Harding
5. Sasha

Posted by Freezel on Aug-23-2004 17:17:

En waar sta ik in jullie lijstjes?

Posted by djcresto on Aug-23-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Freezel

nr 6 bij mij

Posted by Zehra on Aug-23-2004 17:25:

quote:

op 0. dus ge staat boven iedereen!

0. Freezel
1. Perry O'Neil
2. Markus Schulz
3. M.I.K.E.
4. Niklas Harding
5. Sasha

Posted by Kaidreas on Aug-23-2004 17:53:

quote:

wat een pretentie. kzal u vervangen met dj tijs goed?

Posted by TOR on Aug-23-2004 18:01:

quote:
Originally posted by Zehra
op 0. dus ge staat boven iedereen!

0. Freezel

wow Chris, ik zou deze pagina uitprinten, inkaderen en in je trofee�nkast zetten

Posted by Dark Apostle on Aug-24-2004 17:43:

SHIT

ik ben vergeten om onze Lolo te stemmen ....ik ben door en door rot...ik verdien niet te leven *huilt*

Mijn uiteindelijke top 5 is toch wat veranderd

1. M.I.K.E. (nu moet hij wel goed draaien op AiB of ik begin te flammen )
2. DJ Promo
3. Luna
4. Kai Tracid
5.

Posted by Phortastic on Aug-24-2004 17:50:

Hmmm als ik hier zo bij vele de Top-5 zie, zijn er precies veel die zich laten leiden door de producties van de DJ...
Neem nu bijvoorbeeld MIKE. Ik ben enorme fan van MIKE en dit jaar heeft hij imo nog geen enkele mindere plaat geproduceerd. Maar als Dj vind ik hem toch zeker geen top 5 waard hoor.
Nu ja dat is jullie goed recht om de producties te laten meespreken maar imo mag dat niet meetellen.
Maar ja tis natuurlijk wel een feit dat tegenwoordig je als DJ bijna moet producen. Vind ik persoonlijk een slechte zaak. Merk je ook duidelijk aan de vele shit tunes die lately uitkomen.
Doe waar ge het beste in zijt zeg ik altijd maar

Posted by Dark Apostle on Aug-24-2004 17:59:

Buiten MIKE is de rest bij allemaal gebaseerd op hun draai prestaties. Promo is de enigste in de lijst waar ik 100% er kan achterstaan wanneer ik zeg dat die mens zalig kan draaien en producen.

Posted by Kaidreas on Aug-24-2004 18:10:

quote:
Originally posted by Phortastic
Hmmm als ik hier zo bij vele de Top-5 zie, zijn er precies veel die zich laten leiden door de producties van de DJ...
Neem nu bijvoorbeeld MIKE. Ik ben enorme fan van MIKE en dit jaar heeft hij imo nog geen enkele mindere plaat geproduceerd. Maar als Dj vind ik hem toch zeker geen top 5 waard hoor.
Nu ja dat is jullie goed recht om de producties te laten meespreken maar imo mag dat niet meetellen.
Maar ja tis natuurlijk wel een feit dat tegenwoordig je als DJ bijna moet producen. Vind ik persoonlijk een slechte zaak. Merk je ook duidelijk aan de vele shit tunes die lately uitkomen.
Doe waar ge het beste in zijt zeg ik altijd maar

ik ben er zeker van dat er velen zijn die kiezen naargelang de producties. ik namelijk niet, ik kies naargelang de beste set die ik al LIVE heb gezien.
Mike heb ik ondertussen al 7 keer aan het werk gezien. en de jongen doet het volgens mij beter en beter, als ie erin slaagt wat zelf "Den Armin" niet kan (namelijk, kippevelmomenten geven) dan zet ik em toch wel mooi in de top 5.

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »