TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Zlatan
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by reveal on Jun-07-2002 21:20:

quote:
Originally posted by doter
vikken "gravedigger" du e Reveal :P

Ogammalt topic kom till liv! LOL

hehehe
visste ju om att topicen fanns, och nu har den blivit aktuell igen

Posted by SteveTranz4ever on Jun-07-2002 21:38:

quote:
Originally posted by doter
vikken "gravedigger" du e Reveal :P

Ogammalt topic kom till liv! LOL
Kallas f�r milj� �tervinning.... typ

Men som sagt, l�t killen k�nna p� bollen... tyckte dom gott kunde sl�ngt in han efter 2-1 m�let

Posted by Aendy on Jun-07-2002 22:41:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men som sagt, l�t killen k�nna p� bollen... tyckte dom gott kunde sl�ngt in han efter 2-1 m�let

Alla vet v�l vad jag tycker om Zlatan men jag tycker LarsTommy g�r r�tt. N�r det trots allt h�nder saker fram�t (som i Nigeria-matchen) och man dessutom har ledning finns det ingen anledning att sl�nga in en offensivt skolad kreat�r. B�ttre att stoppa in Andreas Andersson som faktiskt klarar av att ta ett defensivt ansvar ocks�. Dock undrar jag inte om det �r l�ge att b�nka Allb�ck fr�n startelvan i f�rm�n f�r Zlatan?

Posted by keddo on Jun-07-2002 22:54:

quote:
Originally posted by Aendy
Dock undrar jag inte om det �r l�ge att b�nka Allb�ck fr�n startelvan i f�rm�n f�r Zlatan?

hihi.. skicka just den fr�gan 9 minuter innan din i en annan thread ,
men vf jag h�ller med ... iaf jag tycker man borde ge zlatan en chans att visa vad han kan ist�llet f�r allb�ck i minst en 45 min, sen om allt skiter sej e de bara att sl�nga in allb�ck igen

Posted by Virus on Jun-07-2002 23:26:

Andreas Andersson hj�lper till i defensiven, men Zlatan skulle kunna ha st�llt till mer oreda f�r ett underm�ligt och tr�ttk�rt nigerianskt f�rsvar.

Jag tror inte man ska ha �ndra p� ett vinnande koncept dock.. Allb�ck k�nns mer stabil �n Zlatan och har ju verkligen levererat i landslaget. Avg�rande match mot Argentina k�nns inte som ett bra tillf�lle f�r experiment. D�remot f�r man ju leta l�nge efter en b�ttre joker att kasta in n�r spelet k�rt fast..

Posted by AC. on Jun-09-2002 20:28:

Smiling Frog

�r det bara jag som tycker det k�nns fel� att ha en med ett s� pass osvenskt namn i svernska landslaget? lika s� som att skicka en en f�rgad svensk tjej att t�vla f�r oss i miss universium

Posted by SteveTranz4ever on Jun-09-2002 20:36:

quote:
Originally posted by AC.
�r det bara jag som tycker det k�nns fel� att ha en med ett s� pass osvenskt namn i svernska landslaget? lika s� som att skicka en en f�rgad svensk tjej att t�vla f�r oss i miss universium

K�nsligt �mne men allt e v�l m�jligt... Om personen i fr�ga �r Svensk medborgare s� tycker jag det �r helt ok... sen att man inte h�r vad Zlatan s�ger till sin flickv�n i reklamen �r en annan sak...

Desutom �r det ju politiskt korekt, och det kanske e bra eller ? Sen om det inte representerar den typiska bilden av en Svensk = blond med en vikinga hj�lm s� �r ju det annan sak...

Posted by Virus on Jun-10-2002 00:41:

quote:
Originally posted by AC.

Jag tycker inte att det �r n�gra problem alls. F�rst�r inte varf�r man ska klamra sig fast vid gamla stereotypa bilder om ens land, f�r det speglar inte verkligheten. Det h�r l�ter som resonerande a la Le Pen.

Posted by AC. on Jun-10-2002 15:42:

Smiling Frog

Jag �r konservatisistisk av mig igen fr�ga om saken jag tycker det helt totalt j�ttefel att l�ta homosexuela adoptera barn ocks�.. fast nu b�rjar det v�l g� lite v�l offtopic...

Posted by reveal on Jun-12-2002 09:32:

d� har han f�tt ett par minuter

ballt som fan att han var framr�stad som viktigast i VM, utan att ha f�tt en enda minut p� planen

Posted by Ravesquad on Jun-12-2002 10:21:

quote:
Originally posted by reveal

ballt som fan att han var framr�stad som viktigast i VM, utan att ha f�tt en enda minut p� planen

Mycket riktigt, viktigast i VM �r att ha Zlatan p� b�nken.

Posted by Aendy on Jun-13-2002 07:43:

quote:
Originally posted by AC.

�hhh??? Det �r s� oerh�rt m�nga fel i det uttalandet. Sverige ska v�l ha med b�sta laget, inte svenskaste laget? D� skulle ju inte Frankrike ens f� ihop en hel startelva med de spelarnas p�br� som �r med i deras lag. Och varf�r ska inte de nya svenskarna representeras i officiella sammanhang... misst�nker att du tycker Sverige bidrag till melodifestivalen var helt fel ocks�... oerh�rt tr�ngsynt... usch! Om du nu v�rnar s� h�gt om Sverige borde du kanske se �ver kunnandet av ditt hemspr�k.

Posted by AC. on Jun-13-2002 19:12:

Smiling Frog

quote:

�hhh??? Det �r s� oerh�rt m�nga fel i det uttalandet. Sverige ska v�l ha med b�sta laget, inte svenskaste laget? D� skulle ju inte Frankrike ens f� ihop en hel startelva med de spelarnas p�br� som �r med i deras lag. Och varf�r ska inte de nya svenskarna representeras i officiella sammanhang... misst�nker att du tycker Sverige bidrag till melodifestivalen var helt fel ocks�... oerh�rt tr�ngsynt... usch! Om du nu v�rnar s� h�gt om Sverige borde du kanske se �ver kunnandet av ditt hemspr�k.

Till att b�rja med vill jag s�ga som n�gon annan sa (utan att komma ih�g vem) att m�rka ord �r de dummas s�tt att h�vda sig

Jag har inget imot att de som skickades till melodifestivalen vad som �r synd med melodifestivalen �r att man inte m�ste sjunga p� sitt hemspr�k vi�lket g�r l�tarna allt mera lika varandra (fast jag kan iofs f�rst� varf�r man tagit bort denna regel)

f�r�vrig g�r du h�ndelserna i f�rv�g och d�mmer mig utan r�tteg�ng (f�r att vara lite dramatisk..) "misst�nker att du tycker Sverige bidrag till melodifestivalen var helt fel ocks�... oerh�rt tr�ngsynt... usch!"

kan n�mna att jag inte hade n�got imot martin dalin 94

Jag hoppas verkligena tt du inset misstagen i ditt inl�gg ovch drar dig f�r att l�mna s�dana ogenomt�nka kommentarer i forts�ttningen

(t�nk p� en sak demokrati sker inte p� n�gons vilkor)

Posted by Aendy on Jun-13-2002 19:27:

Du sv�nger dig med stora ord men f�r dock inte fram ett konkret budskap. Varf�r borde inte Zlatan vara med i truppen om det inte var f�r hans bakgrund? �r det bara pga av namnet eller? Vad g�r isf Lucic i truppen? Mig veterligen �r inte det namnet svenskt heller!

Syftandet p� tr�ngsyntheten var g�llande hela din approach, inte mitt antagande. Jag tycker det �r tr�ngsynt att reagera �ver att Sverige inte representeras av urtypen av svenska kvinnor och att en spelare i Sveriges landslag har ett osvenskt efternamn.

�nnu ett antagande: du m�ste ha sv�rt att kontrollera ilskan n�r du tittar p� handbollslandskamper och Ljubomir Vranjes r�kar g�ra bra ifr�n sig. Eller?

Posted by AC. on Jun-13-2002 21:21:

Smiling Frog

Jag tycker ett landslag ska representeras av svenska spelare om inte annars varf�r kalla det ett landslag och inte komma p� n�got glassigt klubbnamn och skrota hela VM grejen och g�ra en v�rldsliga motsvarande den st�llning NHL har i hockeyns v�rld?

Posted by Aendy on Jun-14-2002 09:52:

quote:
Originally posted by AC.
Jag tycker ett landslag ska representeras av svenska spelare om inte annars varf�r kalla det ett landslag

Vaaa??? Finns det spelare i landslaget som inte �r svenska medborgare??? Vem??? Den enda jag vet som inte varit svensk medborgare och varit med i ett svenskt landslag �r Ulf Samuelsson!

Posted by robstar on Jun-14-2002 10:06:

�h sluta med erat Politik jidder!!

Sverige e b�st , Zlatan e grym som fan!!!

Tjena.....

Posted by Aendy on Jun-15-2002 09:13:

quote:
Originally posted by robstar
�h sluta med erat Politik jidder!!

Varf�r... �r det inte diskussioner som ett forum �r till f�r?

Posted by AC. on Jun-15-2002 09:30:

Smiling Frog

Mitt f�reg�ende inl�gg kanske inte var s� genomt�nk som det borde varit...

f�r att f�rs�ka avsluta debatten s� �r det nog i grunden och botten zlatans namn jag st�r mig p�, det passar inte direkt in bland de andra svenska namnen i laguppst�llningen.

och f�r�vrigt tycker jag nog zlatan �r lite f�r op�litlig (att han kommer dra p� sig frisparkar osv)

Posted by robstar on Jun-15-2002 10:09:

quote:

Varf�r... �r det inte diskussioner som ett forum �r till f�r?

Jo de e klart , men de e allt massa tjaffs om saker � ting , om n�n s�ger n�tt , s� ere alltid n�n som hugger tillbaks � sen p�g�r samma diskussion ett bra tag utan att riktigt leda n�nstans!!
inge fel med de, skriv hur mycket ni vill , bara att de k�nns s� sp�nnt h�r inne.

Hoppas de finns n�n som h�ller med mej...

LateR_Z_----::..

Posted by Aendy on Jun-15-2002 10:14:

quote:
Originally posted by AC.
/...�r det nog i grunden och botten zlatans namn jag st�r mig p�, det passar inte direkt in bland de andra svenska namnen i laguppst�llningen..../

D� st�r jag mig p� Isaksson... jag tycker han �r f�r l�ng f�r att passa in bland de andra svenskarna i laguppst�llningen. Totalt ologiskt.

Posted by reveal on Nov-08-2002 14:17:

http://www.aftonbladet.se/sportmaga...zlatan_1024.jpg

Posted by Aendy on Nov-08-2002 15:57:

I like!

Posted by AC. on Nov-08-2002 17:27:

heh roligt att du tar upp det... F�rsta jag t�nkte n�r jag sg den vid lunch idag var "vem fan vill ha en s�dan bild, p� han dessutom!

Posted by Aendy on Dec-10-2002 15:22:

�nnu ett bevis p� att mannen redan �r stor. Leta under Z i senaste upplagan av Nationalencyklopedin och se vilken fotbollsspelare fr�n Roseng�rd ni hittar. :)

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »