TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Panama is niet zo groot, dus je loopt iedereen wel tegen het lijf. Meeting is dus een beetje onzin...
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Panama is niet zo groot, dus je loopt iedereen wel tegen het lijf. Meeting is dus een beetje onzin... |
een goede meeting lijkt me dus wel noodzakelijk!
Djeebie,
High_NRG,
Emre,
Tim,
SnuggLe,
Magrec,
PartyHardy,
Lex,
303,
Tijs08,
Phortje,
Matthijs
Moi (uiteraard
)
| Originally posted by SnuggLe Ja klopt, heb ik ook hoor (al heb ik Phortje volgensmij nog nooit gezien, niet zeker |
| Originally posted by Phortje Ik ben nog wel met je meegereden naar Sasha in Antwerpen |
)

We gebruiken High_energy gewoon als meetingpunt!
we zetten hem ergens neer in het midden van de zaal en dan kan niemand hem missen 
| Originally posted by magrec We gebruiken High_energy gewoon als meetingpunt! we zetten hem ergens neer in het midden van de zaal en dan kan niemand hem missen |
Dan laten we Onno nog om hem heen springen voor de zekerheid...
Niet te missen!
| Originally posted by SnuggLe LOL LOL LOL! Ik had al zoiets van "That name does ring a bell..." maar wist het effe niet meer. STUPID, hahahahaha! Sorry sorry Jasper (was toch Jasper, of zeg ik nu weer gekke dingen? ) |

Is 't verstandig om nog ff een kaartje in de VVK te halen?
| Originally posted by magrec We gebruiken High_energy gewoon als meetingpunt! we zetten hem ergens neer in het midden van de zaal en dan kan niemand hem missen |
Volgens de site kan je parkeren in naastegelegen parkeer garage. Is dat aan te raden?
| Originally posted by basvh en dan ga ik er ook bijstaan want ik kom ook ff in panama kijken. |
| Leuk dat jij ook komt bas |
| Originally posted by basvh Volgens de site kan je parkeren in naastegelegen parkeer garage. Is dat aan te raden? |
Heb net de sampler gehoord.... Hooooooly shit!
Sander Kleinenberg - Fruit... wat een plaat! 
| Originally posted by jp Je kan hem gewoon in de straat parkeren, alleen wel betalen tot 24:00hr. De buurt is relatief veilig |
| Originally posted by tijs08 hoe ziet dat schoffie eruit dan? |
| Originally posted by basvh jah vond SK op dv wel relaxed, hoop dat ie dat vanavond ook is. |
let wel sander 2 uur op een festival is meestal wel iets anders dan 5 uur sander in een club!
Have fun degenen die gaan!
Toch wel balen dat ik deze ga missen.....
Sido
| Originally posted by SnuggLe Djeebie, jointje roken!??? |
Zullen we er maar gewoon biertje drinken van maken 
| Originally posted by Three 'O Three Witte polo, niet te missen man! |

Wel lachen, veel bekenden vanavond, altijd leuk!
ik heb er zoveel zin in
Ik rij met Tijs, Onno en Lex mee 
We verwachten tussen 0:30 en 1:00 binnen te zijn... Hopen dat ie Fruit dan nog niet gedraaid heeft 
het was een leuk feestje. Een paar vette platen gehad en een paar platen waar de my little ponys de panama kwamen in galoperen. Die stukken waren erg boring. Vedere minpunt is dat ie smack my bitch up niet helemaal liet horen!
Maar verder vette platen:
-ik herriner me een hele dikke tribal/techno plaat met een waanzinnige break.
-blur-song 2
-planet funk - the switch
- en als klap op de vuurpijl een oude micheal jackson plaat! hulde dat ie die gedraait heeft,
Oh jah magrec wat had je een lelijk shirt aan joh
Leuk!